


клапани б3-решено
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
клапани б3-решено
колата е б3 ABS,до колкото знам е с хидравлични клапани,проблема е че сутрин(не всеки път) като паля за 3-4сек. причукват клапаните,карам с масло 15w-40,може ли да е от маслото
Последна промяна от vanko_VW на Пет 15 фев 2008 12:08, променено общо 1 път.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
radionov написа:IVAN MAKSIMOV BICHOVSKI написа:... има ли смисал от промиване на мотора
Аз моя го промивах с промивно масло, мисля че беше на Плама или Приста не помня точно, но излезе голяма мизерия.
Какво имаш предвид колега, че това промивно масло(Плама или Приста) e мизерия - т.е. не си струва парите или в резулат на промивката с него от двигателя е излязла мизерия

Чукане на клапани
Колега през обяснявам ти защо ти чукат вимата клапаните.
Нормално е защото караш на 15-40 то е малко по гъсто от 10-40
и по бавно се качва, затова винаги препоръчват да се кара зимата с по тънко масло. Не разбрах дизел ли ти е колата? Разхода на масло ти е добър не се стряскай сигурно си над 250 000 км ако имаш турбина тогава най вероятно това ти е причината след 7000 км да гори.
Но честно да ти кажа като се сетя сега този сценарий за разходати на масло ми е познат до болка и без да те плаша до 2 най много 3 смени на маслото ще почне да ти гори много масло, поне при мен така стана.
Тогава ще го мислим за сега карай и с по евтинко масълце.
Повярвайте ми сменил съм всички масла в България, всички са еднакви само в различни кутии и цени, лично аз в последно време заложих на българското, няма значение Приста, Лук Ойл и други. Важното е да е произведено в Бг и цената да е прилична. Вносно само ако си сигурен във вносителя и за по скъпите автомобили.
Нормално е защото караш на 15-40 то е малко по гъсто от 10-40
и по бавно се качва, затова винаги препоръчват да се кара зимата с по тънко масло. Не разбрах дизел ли ти е колата? Разхода на масло ти е добър не се стряскай сигурно си над 250 000 км ако имаш турбина тогава най вероятно това ти е причината след 7000 км да гори.
Но честно да ти кажа като се сетя сега този сценарий за разходати на масло ми е познат до болка и без да те плаша до 2 най много 3 смени на маслото ще почне да ти гори много масло, поне при мен така стана.
Тогава ще го мислим за сега карай и с по евтинко масълце.
Повярвайте ми сменил съм всички масла в България, всички са еднакви само в различни кутии и цени, лично аз в последно време заложих на българското, няма значение Приста, Лук Ойл и други. Важното е да е произведено в Бг и цената да е прилична. Вносно само ако си сигурен във вносителя и за по скъпите автомобили.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770 и 29 госта