Бутала за основен ремонт на Polo AEV 1043 - цена ???

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
egoiZta
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот egoiZta » Пет 15 фев 2008 17:42


Кофти ситуация :cry:

Аз се спрях на варианта за основен ремонт. За съжаление се оказа,че AEV-то е малко странен двигател и буталата се оказаха доста ... 200 лева за Бутало + сегмент (MAHLE)
т.е. 4 * 200 = 800 лева
Гарнитури и други дреболийки (шлаиф на блока, масла, филтри и т.н) = 300 лева
ОБЩО за чаркаляци: 1100 лева :x
Труд: 300 лева, но само защото майсторът се оказа познат ... . иначе викат не по-малко от 500 лева




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 15 фев 2008 17:52


защо се излагаш.. а не сложиш друг мотор..
избор имаш..
АБД, ААУ, АБУ 75кс /упгредйд/

за 400-600 кинта ще вземеш добър мотор, и ще го постегнеш.. глава, клапани и сегменти...

кво повече искаш?
останалото остава същото.. мисля, че и ск. кутия ще ти пасне..


Потребителски аватар
mobiladja
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mobiladja » Пет 15 фев 2008 21:27


отсега да кажа че не съм много в час ,но ме притеснява малко идеята за друг двигател
как да разбера колко е в ред ?
притеснявам се да не се окаже по зле
ако не мога да го запаля ?
и дори и да е на купе и все пак запали ,за да съм сигурен трябва да го разглобя и да видя буталата как са ,клапани и т.н.
незнам после и в КАТ ква е разправията
Мисля си за бутала на старо ,щото мойте и четирите са ударени ама ..........


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Аз има такова поло

Мнениеот skk » Нед 07 сеп 2008 12:34


Тоя мотор е доста скапан AEV . Аз правих ремонт на моя бяха се залепипи буталата за сегментите. Оправиха ги некакси буталата сложиха им нови сегменти ремонт клапани (шлайф, напасване, гумички) и колко 10000км и меря няма компресия на 1-4 цилиндар. Майстора разправя, сигурно сегментите са се прехебали. Разглобяват вадят буталото хоп сегмените си изкачат няма им нищо. Почва се проверка на клапани и се оказва че леглата на един смукателен и един изпускателен на двата цилиндара изядени. Айде на ново шлайф и колко 2500км и пак изгуби компресия на тия два цилиндара. Сега го мъчим и си мисля да си взема нов двигател че даването на пари за тоя се оказа безмислено. Или главата ще сменя ако намеря изобщо такава на добри пари. Има тука едни дето патуват до италия и мога да си поръчам друг двигател за 600лв. с документи, ако и така не стане ще отида да си купя нова кола, тази ще я продам на части и почвече никога няма да си купя поло (то е на жена ми и тя много го харесва иначе до ся да съм го нарязал за скрап, деба и боклука, който е казал че полото е кола е сгрешил).


polo95
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот polo95 » Нед 07 сеп 2008 13:00


абе слагайте по 1 КР и няма какво да му мислите ? между другото дали кр ще влезе в поло? в иБиса влиза ? що да не влиза и тука



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта