Проекта ми е следния.ИСкам да си направя турбо Голф 2.Мисля да използвам Г60 блок,16в глава,скоростна кутия 2Y.Купил съм си още турбо ККК 026,дюзи 440 куб,бул оф и интерколер,Чудя се каква електроника да използвам-Г60 или МС.
Ако може да ми кажете какво още ще ми трябва,за да запаля колата,дали блока с главата ще си паснат безпроблемно и всякаква информация,която може да ми бъде полезна ще съм ви много благодарен.
Забравих да кажа,че купето е от КР.
Проект 1.8 16v турбо
Re: Проект 1.8 16v турбо
GTI_16VT написа:Проекта ми е следния.ИСкам да си направя турбо Голф 2.Мисля да използвам Г60 блок,16в глава,скоростна кутия 2Y
Това с тая кутия не е никак добра комбинация.И какви бутала с биели,ще има вътре,от гледна точка на разреждането питам.
GTI_16VT написа:Купил съм си още турбо ККК 026,дюзи 440 куб,бул оф и интерколер
До 1 бар с тия дюзи ще държи.
Мапенето на Г60 ЕКУ,и закупуване на такова с инсталация,ще ти излезе колкото МС с измапване на дино/ако го вземеш от Златоград/.Другото мап сензора на Г60 е 200 КПа.GTI_16VT написа:Чудя се каква електроника да използвам-Г60 или МС.
Пасват си.GTI_16VT написа:Ако може да ми кажете какво още ще ми трябва,за да запаля колата,дали блока с главата ще си паснат безпроблемно и всякаква информация,която може да ми бъде полезна ще съм ви много благодарен.
GTI_16VT написа:Забравих да кажа,че купето е от КР.
КР е тип на двигател.Купето ти е Голф 2.

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Що пък искаш да е Г60 блока ? Заради мноо хубавия му отвор за картерна вентилация ли ?
Ако си вътре в него с Г60-ковите карантии ще треа да фанеш от блока отгоре за да докараш степента около 8 , инак идва около 6 и нещо 7
Треа му смениш колелата със по широки каквито са на 16В (ангренажните) , треа да му туриш междинен вал и маслена помпа от 16В
По добре си тури едни хубави бутала и биели в КР-ското долнище и готово , то си има хубав отвор за картерната , предвиден за глава която отгоре няма отвори за картерна

Треа му смениш колелата със по широки каквито са на 16В (ангренажните) , треа да му туриш междинен вал и маслена помпа от 16В



По добре си тури едни хубави бутала и биели в КР-ското долнище и готово , то си има хубав отвор за картерната , предвиден за глава която отгоре няма отвори за картерна

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега добре дошъл в форума и само информатвно за теб в него има един бутон горе на лентата "ТЪРСАЧКА" Много е полезен особено за теб щото ще намериш поне три теми (проекта) дето са завършени. С други думи ще минеш по отъпкано.
Този блок от Г60 не се пробвай да го комбинираш с 16В глава защото е с други отдушници за картерни газове и става кофти после. Буталата от Г60 също са крайно неподходящи за пректа защото в комбинация с 16В глава степента на згъстяване отива много ниска а ти гониш нещо от рода 8:1 или...ти си знаеш.....
Ползвайтърсачката и ще си отговориш поне на 80% от въпросите си преди да ги зададеш.
Моля следващия въпрос от теб да е за нещо дето не е писано вече.
Успех
РАСО
Този блок от Г60 не се пробвай да го комбинираш с 16В глава защото е с други отдушници за картерни газове и става кофти после. Буталата от Г60 също са крайно неподходящи за пректа защото в комбинация с 16В глава степента на згъстяване отива много ниска а ти гониш нещо от рода 8:1 или...ти си знаеш.....
Ползвайтърсачката и ще си отговориш поне на 80% от въпросите си преди да ги зададеш.
Моля следващия въпрос от теб да е за нещо дето не е писано вече.
Успех
РАСО
Последна промяна от paco на Пет 15 фев 2008 19:01, променено общо 1 път.
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
1.Смятам да използвам Г60 долница заради можеби по-яките бутала и биели(от на КР) и заради горивната камера която е в буталата.А и цената на която ми предлагат блока,компа и инсталацията е на доста приятна -500лв
А по принцип аз 1.8 блок нямам в който да набутам маняшките карантии,
но това е друга тема.В момента голфа ми е с АБФ мотор с мех.инжекция и други простотии
2.За разреждането на мотора,ако наистина се получи 6-7 степен,с един шлайф на главата ще стане ли номера?
3.За дюзите,мислите че ще са малки за по-големи надуви от 1 бар ли?
(На един приятел Голфа му беше с такива дюзи и го караха на 1,6-1,8)
4.За електроника реших да е МС и имам човек който може да я настрой
5.За кутията-мислех да е такава защото имам налична.Вярно,че е доста къса,ама тя да е проблема
Много благодаря за инфото,което ми дадохте и за това къде да погледна подобни проекти и ако нещо не ми е ясно пак ще пиша
А по принцип аз 1.8 блок нямам в който да набутам маняшките карантии,
но това е друга тема.В момента голфа ми е с АБФ мотор с мех.инжекция и други простотии


2.За разреждането на мотора,ако наистина се получи 6-7 степен,с един шлайф на главата ще стане ли номера?
3.За дюзите,мислите че ще са малки за по-големи надуви от 1 бар ли?
(На един приятел Голфа му беше с такива дюзи и го караха на 1,6-1,8)
4.За електроника реших да е МС и имам човек който може да я настрой
5.За кутията-мислех да е такава защото имам налична.Вярно,че е доста къса,ама тя да е проблема

Много благодаря за инфото,което ми дадохте и за това къде да погледна подобни проекти и ако нещо не ми е ясно пак ще пиша

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1. отговора на въпроса за буталата се крие тук
2. има толкова направени КР-и и доста инфо за тях как да го разредиш и така..
3. дюзите мисля че са добре.. мисля че на Пацо мотора (вече на неон). това че голфа е каран на 1,6 1,8 не се знае на какви смеси
)
4. го пропускам сам си си отговорил

1bar написа:ПГ буталата носят до 1.2 налягане без проблем.
Кр бутала съм пробвал и на 1.4 и носят, но само при ПРАВИЛНО ПОДГОТВЕН И ДОБРЕ НАСТРОЕН МОТОР. И никакви дигифанти в тая схема.
2. има толкова направени КР-и и доста инфо за тях как да го разредиш и така..
3. дюзите мисля че са добре.. мисля че на Пацо мотора (вече на неон). това че голфа е каран на 1,6 1,8 не се знае на какви смеси

4. го пропускам сам си си отговорил

- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
И какво ще ми кажеш?Че буталата на КР-а са по-здрави от тези на Г60
Доста съм учуден,но щом са го пробвали вече сигурно е така.
А някои може ли да ми каже нещо за турбото което мисля да слагам.Ще вършили работа,приблизителен надув които може да се изкара от него и каква мощност да очаквам ако сглабянето мине по ноти.
И другото което исках да питам е този междинен вал и маслената помпа,стават ли да са от АБФ,защото имам такъв блок който може да е донор и какво още от него мога да ползвам?

Доста съм учуден,но щом са го пробвали вече сигурно е така.
А някои може ли да ми каже нещо за турбото което мисля да слагам.Ще вършили работа,приблизителен надув които може да се изкара от него и каква мощност да очаквам ако сглабянето мине по ноти.
И другото което исках да питам е този междинен вал и маслената помпа,стават ли да са от АБФ,защото имам такъв блок който може да е донор и какво още от него мога да ползвам?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GTI_16VT написа:И какво ще ми кажеш?Че буталата на КР-а са по-здрави от тези на Г60![]()
Доста съм учуден,но щом са го пробвали вече сигурно е така.
А някои може ли да ми каже нещо за турбото което мисля да слагам.Ще вършили работа,приблизителен надув които може да се изкара от него и каква мощност да очаквам ако сглабянето мине по ноти.
И другото което исках да питам е този междинен вал и маслената помпа,стават ли да са от АБФ,защото имам такъв блок който може да е донор и какво още от него мога да ползвам?
Тук нестава дума за здравина а за това, че няма как да ги ползваш в комбинация с 16В глава поради голямата камера в буталото. Това дето го писа, че ще свалиш нивото на главата за да докараш степен на згъстяване няма да го коментирам....само ще ти кажа , че се изказа много неподготвен и стреляш на посоки.
Пак за блока..ако ти се дават 500лв за тоя чугун...давай ама , че няма да си доволен после е 100% ясно щото си поредния дето ще се пробва, но давай.
Като имаш АБФ блок...какво се чудиш а не го ползваш него?!?!
И в крайна сметка за какво искаш да я ползваш накрая тая кола?
РАСО
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И за КР-ско долнище ти е проектът,избии си ПГ от главата!
Разгледай темата на Пламен!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Разгледай темата на Пламен!

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта