Проект 1.8 16v турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Проект 1.8 16v турбо

Мнениеот GTI_16VT » Чет 14 фев 2008 23:28


Проекта ми е следния.ИСкам да си направя турбо Голф 2.Мисля да използвам Г60 блок,16в глава,скоростна кутия 2Y.Купил съм си още турбо ККК 026,дюзи 440 куб,бул оф и интерколер,Чудя се каква електроника да използвам-Г60 или МС.
Ако може да ми кажете какво още ще ми трябва,за да запаля колата,дали блока с главата ще си паснат безпроблемно и всякаква информация,която може да ми бъде полезна ще съм ви много благодарен.
Забравих да кажа,че купето е от КР.




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проект 1.8 16v турбо

Мнениеот oHua » Пет 15 фев 2008 18:19


GTI_16VT написа:Проекта ми е следния.ИСкам да си направя турбо Голф 2.Мисля да използвам Г60 блок,16в глава,скоростна кутия 2Y

Това с тая кутия не е никак добра комбинация.И какви бутала с биели,ще има вътре,от гледна точка на разреждането питам.
GTI_16VT написа:Купил съм си още турбо ККК 026,дюзи 440 куб,бул оф и интерколер

До 1 бар с тия дюзи ще държи.
GTI_16VT написа:Чудя се каква електроника да използвам-Г60 или МС.
Мапенето на Г60 ЕКУ,и закупуване на такова с инсталация,ще ти излезе колкото МС с измапване на дино/ако го вземеш от Златоград/.Другото мап сензора на Г60 е 200 КПа.
GTI_16VT написа:Ако може да ми кажете какво още ще ми трябва,за да запаля колата,дали блока с главата ще си паснат безпроблемно и всякаква информация,която може да ми бъде полезна ще съм ви много благодарен.
Пасват си.
GTI_16VT написа:Забравих да кажа,че купето е от КР.

КР е тип на двигател.Купето ти е Голф 2. :lol:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 15 фев 2008 18:56


Що пък искаш да е Г60 блока ? Заради мноо хубавия му отвор за картерна вентилация ли ? :lol: Ако си вътре в него с Г60-ковите карантии ще треа да фанеш от блока отгоре за да докараш степента около 8 , инак идва около 6 и нещо 7
Треа му смениш колелата със по широки каквито са на 16В (ангренажните) , треа да му туриш междинен вал и маслена помпа от 16В :lol: :lol: :lol:
По добре си тури едни хубави бутала и биели в КР-ското долнище и готово , то си има хубав отвор за картерната , предвиден за глава която отгоре няма отвори за картерна :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 15 фев 2008 18:58


Колега добре дошъл в форума и само информатвно за теб в него има един бутон горе на лентата "ТЪРСАЧКА" Много е полезен особено за теб щото ще намериш поне три теми (проекта) дето са завършени. С други думи ще минеш по отъпкано.

Този блок от Г60 не се пробвай да го комбинираш с 16В глава защото е с други отдушници за картерни газове и става кофти после. Буталата от Г60 също са крайно неподходящи за пректа защото в комбинация с 16В глава степента на згъстяване отива много ниска а ти гониш нещо от рода 8:1 или...ти си знаеш.....
Ползвайтърсачката и ще си отговориш поне на 80% от въпросите си преди да ги зададеш.

Моля следващия въпрос от теб да е за нещо дето не е писано вече.

Успех

РАСО

Последна промяна от paco на Пет 15 фев 2008 19:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 15 фев 2008 19:00


ех тоз Пацо , остаи 4е по едно и също време пищем по темата , ми и еднакви аргументи изтъкваме , ше си кажат хората 4е сме се наговорили нещо ..... :twisted:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 15 фев 2008 19:05


Sachko написа:...


:lol: секта

РАСО


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Пет 15 фев 2008 20:12


1.Смятам да използвам Г60 долница заради можеби по-яките бутала и биели(от на КР) и заради горивната камера която е в буталата.А и цената на която ми предлагат блока,компа и инсталацията е на доста приятна -500лв
А по принцип аз 1.8 блок нямам в който да набутам маняшките карантии,
но това е друга тема.В момента голфа ми е с АБФ мотор с мех.инжекция и други простотии :) :D
2.За разреждането на мотора,ако наистина се получи 6-7 степен,с един шлайф на главата ще стане ли номера?
3.За дюзите,мислите че ще са малки за по-големи надуви от 1 бар ли?
(На един приятел Голфа му беше с такива дюзи и го караха на 1,6-1,8)
4.За електроника реших да е МС и имам човек който може да я настрой
5.За кутията-мислех да е такава защото имам налична.Вярно,че е доста къса,ама тя да е проблема :D
Много благодаря за инфото,което ми дадохте и за това къде да погледна подобни проекти и ако нещо не ми е ясно пак ще пиша :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 15 фев 2008 20:26


1. отговора на въпроса за буталата се крие тук ;)

1bar написа:ПГ буталата носят до 1.2 налягане без проблем.
Кр бутала съм пробвал и на 1.4 и носят, но само при ПРАВИЛНО ПОДГОТВЕН И ДОБРЕ НАСТРОЕН МОТОР. И никакви дигифанти в тая схема.


2. има толкова направени КР-и и доста инфо за тях как да го разредиш и така..

3. дюзите мисля че са добре.. мисля че на Пацо мотора (вече на неон). това че голфа е каран на 1,6 1,8 не се знае на какви смеси ;) )

4. го пропускам сам си си отговорил :lol:


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Пет 15 фев 2008 22:30


И какво ще ми кажеш?Че буталата на КР-а са по-здрави от тези на Г60 :?
Доста съм учуден,но щом са го пробвали вече сигурно е така.
А някои може ли да ми каже нещо за турбото което мисля да слагам.Ще вършили работа,приблизителен надув които може да се изкара от него и каква мощност да очаквам ако сглабянето мине по ноти.
И другото което исках да питам е този междинен вал и маслената помпа,стават ли да са от АБФ,защото имам такъв блок който може да е донор и какво още от него мога да ползвам?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 15 фев 2008 23:26


И какво й е лошото на 2Y кутия!?
Шляпва един диференциал 3,9 или 4,2 и с тея къси предавки на 2Y-то става супер комбинация!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 16 фев 2008 3:18


GTI_16VT написа:И какво ще ми кажеш?Че буталата на КР-а са по-здрави от тези на Г60 :?
Доста съм учуден,но щом са го пробвали вече сигурно е така.
А някои може ли да ми каже нещо за турбото което мисля да слагам.Ще вършили работа,приблизителен надув които може да се изкара от него и каква мощност да очаквам ако сглабянето мине по ноти.
И другото което исках да питам е този междинен вал и маслената помпа,стават ли да са от АБФ,защото имам такъв блок който може да е донор и какво още от него мога да ползвам?


Тук нестава дума за здравина а за това, че няма как да ги ползваш в комбинация с 16В глава поради голямата камера в буталото. Това дето го писа, че ще свалиш нивото на главата за да докараш степен на згъстяване няма да го коментирам....само ще ти кажа , че се изказа много неподготвен и стреляш на посоки.
Пак за блока..ако ти се дават 500лв за тоя чугун...давай ама , че няма да си доволен после е 100% ясно щото си поредния дето ще се пробва, но давай.

Като имаш АБФ блок...какво се чудиш а не го ползваш него?!?!

И в крайна сметка за какво искаш да я ползваш накрая тая кола?

РАСО


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 16 фев 2008 13:33


K_Power написа:И какво й е лошото на 2Y кутия!?
Шляпва един диференциал 3,9 или 4,2 и с тея къси предавки на 2Y-то става супер комбинация!

2У едвам удържа на атмосферките,камо ли на турбо мотор.Треа да се слага 02А кутия.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Съб 16 фев 2008 19:06


Що бе, на 1бар налягане изкарват почти 500км. :lol:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 16 фев 2008 19:32


И за КР-ско долнище ти е проектът,избии си ПГ от главата!
Разгледай темата на Пламен! :wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Съб 16 фев 2008 22:12


Ти мани, буталата на 16ката са си баш по-здрави!!! Г60тковите се чупят в основата на полата. Вероятно не са смятани за обороти, което като конструкция ги прави доста по кекави, въпреки че ги надуваш нещо си там.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта