За кабелите за свещи за бензинови двигатели става въпрос.
Проверка запалителни кабели,как?
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Проверка запалителни кабели,как?
Само съпротивлението ли им се мери?
За кабелите за свещи за бензинови двигатели става въпрос.
За кабелите за свещи за бензинови двигатели става въпрос.
Последна промяна от Iavor на Съб 16 фев 2008 22:30, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Iavor написа:The_Machine написа:Много важен фактор също е пробивното напрежение (ПН) на изолатора - това вече няма с какво да го измериш. ПН се изменя ако по самия изолатор има нагари, боклуци, вода и Т.Н. ...
На свещите ли?
не, ПН е на кабела. човека казва, че ако самия кабел е мръсен, мокър и т.н. то колата ти ще почне да не бачка добре, щото ще бягат искри. гледай ги на тъмно дали хвърлят искри, другото е да хванеш направо кабела с ръчичка плънто- ако не те е страх от ток
pakumba написа:Iavor написа:The_Machine написа:Много важен фактор също е пробивното напрежение (ПН) на изолатора - това вече няма с какво да го измериш. ПН се изменя ако по самия изолатор има нагари, боклуци, вода и Т.Н. ...
На свещите ли?
не, ПН е на кабела. човека казва, че ако самия кабел е мръсен, мокър и т.н. то колата ти ще почне да не бачка добре, щото ще бягат искри. гледай ги на тъмно дали хвърлят искри, другото е да хванеш направо кабела с ръчичка плънто- ако не те е страх от токмало е непрятно ама ако те удари ги сменяй
И не забравяй с другата ръка да се хванеш за нещо метално по колата.
Така усещането от теста е по- вълнуващо...
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Iavor написа:Ко кайте?
Преди време бях пуснал подобна тема, но никой не ми отговори.
Лично мойте кабели съм ги надувал на кенотронна уредба до 50kV , като им мерих и тока на утечка. Но при мен е лесно, защото работата ми е свързана с такива неща.
Някой ако има интерес мога да му разясня по подробно за лабораторната остановка.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
mafiota написа:Iavor написа:Ко кайте?
Преди време бях пуснал подобна тема, но никой не ми отговори.
Лично мойте кабели съм ги надувал на кенотронна уредба до 50kV , като им мерих и тока на утечка. Но при мен е лесно, защото работата ми е свързана с такива неща.
Някой ако има интерес мога да му разясня по подробно за лабораторната остановка.
Ееее това е върхът...ама занаят какво да правиш!А аз като не мога със стетоскопа си да ги прислушам,чакам да се стъмни здравата, надигам фустата(сиреч капака) на колата и гледам за онези синички фойерверки
-
pacohaker
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
wili98 написа:или лискаш една кофа вода.. и пак гледаш..
За мен най-простият начин за проверка на изолациятана кабелите, е да го хванеш и да го държиш в ръка.. ако не те тряска.. всичко е нормално..
другите работи не знам дори какво означават, камо ли да ги тествам с тях
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта