Проблемче с регулирането на изпарителя (Ловато електрически)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Мнениеот kabelista » Съб 16 фев 2008 21:37


Колега на бензин с колата не сам имал ядове, но като ми слагаха гаста видяхме че тампона на моното е сцепен на :roll: половина




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 16 фев 2008 23:09


Ми уж го оглеждах - не видях да му има нещо ама...знае ли човек.
Има 4 болтчета там....от тях ли се сваля за да го огледам добре?


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 16 фев 2008 23:36


zfa159 написа:Ми уж го оглеждах - не видях да му има нещо ама...знае ли човек.
Има 4 болтчета там....от тях ли се сваля за да го огледам добре?

Да.Но няма смисъл да го сваляш!Разклати го,докато работи двигателя!Ако се промени работата(обороти) му-значи засмуква въздух от там.


Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Мнениеот kabelista » Съб 16 фев 2008 23:47


Точно с разклащане и при мен се видя че е сцепен :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 16 фев 2008 23:48


Iavor написа:
zfa159 написа:Ми уж го оглеждах - не видях да му има нещо ама...знае ли човек.
Има 4 болтчета там....от тях ли се сваля за да го огледам добре?

Да.Но няма смисъл да го сваляш!Разклати го,докато работи двигателя!Ако се промени работата(обороти) му-значи засмуква въздух от там.

Това поне е лесно ама май съм го правил вече по други причини....все пак ще повторя опита още утре!
Благодаря!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 17 фев 2008 0:00


Май-май и аз бях там , и аз го клатих! :lol: :lol: :lol:
Никаква разлика не даде по мои спомени, но все пак отново провери.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Нед 17 фев 2008 13:28


Огледахте ли леглата на клапанчетата в изпарителя за шупли, язви и изобщо - фабрични дефекти?
Че като си спомня какви ядове брах с първия ми изпарител на времето зарад подобно нещо... :-)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 20 фев 2008 22:04


Моното го проверих - никакви промени.
По повод шуплички - гледахме го - няма.
Днес събирам газовия клапан,утре го качвам на колата и ще видим какво ще стане :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 20 фев 2008 23:31


:dummy: :fight: :bishop yoda :Пената : sex :005: :012:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 23 фев 2008 1:16


Монтирах клапана и пуснах системата - държи се точно толкова неадекватно,колкото и преди цялата интервенция :(
Лошото е,че нямам идея към какво да се насоча като вероятен проблем.


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Мнениеот vvk79 » Сря 14 май 2008 7:46


Здравейте понеже виждам че доста сте си поиграли с изпарители имам един въпрос за какво служи този бронзов винт какво променя той. сутринта засекох че колата ми гори 12.6 градско и си мисля че е бая множко как да намаля разхода


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 14 май 2008 16:54


Не ти е никак висок разхода според мен - Пловдив е голям град... не знам при вас как са задръстванията де :)

Потърси с търсачката - много е изписано за бронзовия/месинговия винт/байпасната газ, както я наричам аз и Т.Н. :)


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 19 май 2008 18:14


Как се държи колата на газ с откачена Ламбда сонда?Още на студено ли започва да задържа обротите?Дълго ли държи високи оборотите или след 3-4 мин си ги сваля до нормалните(900-950) ?


Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Вто 20 май 2008 15:40


може ли да ми кажете кое точко и къде се намира да го разклатя да проверя този тампон.Самата пластмаса,която има знака на VW ли?


PESHEV13
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 14 ное 2011 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VIDIN

Re: Проблемче с регулирането на изпарителя (Ловато електриче

Мнениеот PESHEV13 » Пон 06 май 2013 20:33


Само да,питам, като завия месинговия винт (за баипаса) пали но не работи на ниски или няма ПХ а на BRC-FOX си работи нормално защо



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 44 госта