AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Сря 23 яну 2008 12:47


и аз мисля че не е от чипа,а просто е дошло времето на сьединителя.с чипа изпьква по-силно дефекта.




RIKO
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RIKO » Чет 31 яну 2008 20:20


И аз мисля, че не е от чипосването тъи като и моята кошница(AFN 110ph Голф 3 1997) има същия проблем а няма чип.Натоварването на 4 и 5 скорост при тези условия е много голямо и съединителя не издържа, а това проличава още повече когато мощноста се повиши.(почва да вибрира като самолет попаднал във въздушна яма. Явно градското каране особено във софийските задръствани унищожават много бурзо съединителя. При мен при потегляне особено когато е натоварена колата от скоро почна да тресе още повече.Май единствения лек е смяна на феродовия и притисквателния диск за съответния модел по възможност със истински (да кажем Lukas).Поздрави и успех с не леката задача с борбата срещу старите и изнемощяли коли пълни с какви ли не болести.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Чет 31 яну 2008 22:22


А я кажете нормално ли е от леките вибрации от мотора да вибрира гърнето и когато е судена даже да се чува едно ракане отзад до задната гума! В един сервиз ми казаха че ми бил сменян тампона на ауспоховата система и бил много твърд и затова тракало, щял да омекне и да спре! Но мен ме притеснява да не е заминал или да е от нещо друго :?: :!: :?: :!:

Последна промяна от Jetman на Чет 31 яну 2008 22:29, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Чет 31 яну 2008 22:23


Самите вибрации които са много леки и идват от двигателя се удещат много слабо на волана като е судена и токущо запалена, изчезват след подаване на газ, просто само като е на свободен ход. Не е тампон - проверено, а са прекалено слаби да е тампон. А нормално ли е да ги има изобщо? Нека други с 1Z да кажат има ли лека вибтация - колебание 3-4мм просто?

Последна промяна от Jetman на Пет 08 фев 2008 23:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Пет 08 фев 2008 23:11


Зная че има много колеги с 1Z, но явно не са влизали в темата скоро... :roll:
Не ми се изкаше да пускам отделна тема и затова използвах тази ,но тя много изпаднала нещо...
Кажете има ли ги тези супер леки вибрации по мотора и по волана на празен ход - 900 оборота, които изчезват при 1000+ оборота???


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 09 фев 2008 6:23


Jetman написа:Зная че има много колеги с 1Z, но явно не са влизали в темата скоро... :roll:
Не ми се изкаше да пускам отделна тема и затова използвах тази ,но тя много изпаднала нещо...
Кажете има ли ги тези супер леки вибрации по мотора и по волана на празен ход - 900 оборота, които изчезват при 1000+ оборота???

Има ги, наистина са супер леки, но ги има, все пак караме дизели :wink:


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Съб 09 фев 2008 10:03


Просто не съм вдигал капака на друг 1З и не зная как е при другите - моя си вибрира леко и като я гледахме на компютъра казаха че всичко е в норма. Но примерно на Г4 дизелите като че ли вече нямат такива вибрации. Но така ли трябва да вибрира и ауспуха от вибрациите на двигателя?


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 09 фев 2008 10:18


Ауспуха не, не трябва да вибрира, а ДВГ-то както вече казах е нормално да потреперва, пробвай да му налееш бенц, тогава ще спре да вибрира, дори ще спре и да работи :lol:


RIKO
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RIKO » Нед 17 фев 2008 19:04


При мен мотора(АNF) също трепери на празен ход и като му подам малко газ на 1000оборота се успокоява. Но при мен с вибрациите има има и щум които е породен от прецакания обтегач(успокоител )на генераторния ремък.
Провери го да не би да е заминал и твоя.
А вибрациите на празен ход и треперенето на волана са съвсем нормално нещо при нашите поостарели дизели и в комбинация с некачествената нафта по нашите географски ширини.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 17 фев 2008 19:15


RIKO написа:При мен мотора(АNF) също трепери на празен ход и като му подам малко газ на 1000оборота се успокоява. Но при мен с вибрациите има има и щум които е породен от прецакания обтегач(успокоител )на генераторния ремък.
Провери го да не би да е заминал и твоя.
А вибрациите на празен ход и треперенето на волана са съвсем нормално нещо при нашите поостарели дизели и в комбинация с некачествената нафта по нашите географски ширини.


Званни ми да ти обясня от какво се получава това и какво трябва да ремонтираш да не те оръсят с пари по сервизите . При теб проблема не е в помпата !

Дълго е за писане така че ми звънни . Ще ти дам телефона ми на лично !


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Вто 19 фев 2008 21:25


Мерси колеги, успокоихте ме що се отнася за вибрациите. А тракането на гърнето се оказа - смачкан танпон който не изпълнява функцията си и скоро ще ходя да го сменям. Натиснах с длан ауспуха както работеше мотора и тракането изчезна веднага ;)


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Сря 20 фев 2008 6:47


искам да попитам хората с претрисането дали са забелязали температурата на мотора дали оказва влияние на това претрисане.при мен го има на всички предавки като на 4 и 5 е най-забележимо,а на другите почти не се забелязва и когато стрелката на температурата е излязла от бялото но не е стигнала раб.температура.когато я достигне изчезва претрисането.А и още при мен се забелязва между 1400-1600 оборота


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 фев 2008 9:07


Абе кво правите на 1400 оборта :?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 20 фев 2008 9:55


Е има ли друг начин да стигнеш примерно до 2500 - 3000об/мин, без да преминеш през тези обороти?

:wink: :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 фев 2008 10:20


Има има :lol: Шегата на страна ,обаче при тия оборити до 1400-1500 е норвално като натиснеш газта да се зачуди и евентуално да извибрира леко като на загасване на 4-та и 5та :idea:В тоя момент колата не пукска достатъчно гориво щото дебитомера я ограничава ,а 5та си натоварва мотора значително.Пък и смисала да караш с 1400 оборта на 5та и да ускориш е нулев.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, slav4o08 и 75 госта