AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз мисля, че не е от чипосването тъи като и моята кошница(AFN 110ph Голф 3 1997) има същия проблем а няма чип.Натоварването на 4 и 5 скорост при тези условия е много голямо и съединителя не издържа, а това проличава още повече когато мощноста се повиши.(почва да вибрира като самолет попаднал във въздушна яма. Явно градското каране особено във софийските задръствани унищожават много бурзо съединителя. При мен при потегляне особено когато е натоварена колата от скоро почна да тресе още повече.Май единствения лек е смяна на феродовия и притисквателния диск за съответния модел по възможност със истински (да кажем Lukas).Поздрави и успех с не леката задача с борбата срещу старите и изнемощяли коли пълни с какви ли не болести.
А я кажете нормално ли е от леките вибрации от мотора да вибрира гърнето и когато е судена даже да се чува едно ракане отзад до задната гума! В един сервиз ми казаха че ми бил сменян тампона на ауспоховата система и бил много твърд и затова тракало, щял да омекне и да спре! Но мен ме притеснява да не е заминал или да е от нещо друго





Последна промяна от Jetman на Чет 31 яну 2008 22:29, променено общо 2 пъти.
Самите вибрации които са много леки и идват от двигателя се удещат много слабо на волана като е судена и токущо запалена, изчезват след подаване на газ, просто само като е на свободен ход. Не е тампон - проверено, а са прекалено слаби да е тампон. А нормално ли е да ги има изобщо? Нека други с 1Z да кажат има ли лека вибтация - колебание 3-4мм просто?
Последна промяна от Jetman на Пет 08 фев 2008 23:13, променено общо 1 път.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Jetman написа:Зная че има много колеги с 1Z, но явно не са влизали в темата скоро...![]()
Не ми се изкаше да пускам отделна тема и затова използвах тази ,но тя много изпаднала нещо...
Кажете има ли ги тези супер леки вибрации по мотора и по волана на празен ход - 900 оборота, които изчезват при 1000+ оборота???
Има ги, наистина са супер леки, но ги има, все пак караме дизели

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен мотора(АNF) също трепери на празен ход и като му подам малко газ на 1000оборота се успокоява. Но при мен с вибрациите има има и щум които е породен от прецакания обтегач(успокоител )на генераторния ремък.
Провери го да не би да е заминал и твоя.
А вибрациите на празен ход и треперенето на волана са съвсем нормално нещо при нашите поостарели дизели и в комбинация с некачествената нафта по нашите географски ширини.
Провери го да не би да е заминал и твоя.
А вибрациите на празен ход и треперенето на волана са съвсем нормално нещо при нашите поостарели дизели и в комбинация с некачествената нафта по нашите географски ширини.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
RIKO написа:При мен мотора(АNF) също трепери на празен ход и като му подам малко газ на 1000оборота се успокоява. Но при мен с вибрациите има има и щум които е породен от прецакания обтегач(успокоител )на генераторния ремък.
Провери го да не би да е заминал и твоя.
А вибрациите на празен ход и треперенето на волана са съвсем нормално нещо при нашите поостарели дизели и в комбинация с некачествената нафта по нашите географски ширини.
Званни ми да ти обясня от какво се получава това и какво трябва да ремонтираш да не те оръсят с пари по сервизите . При теб проблема не е в помпата !
Дълго е за писане така че ми звънни . Ще ти дам телефона ми на лично !
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
искам да попитам хората с претрисането дали са забелязали температурата на мотора дали оказва влияние на това претрисане.при мен го има на всички предавки като на 4 и 5 е най-забележимо,а на другите почти не се забелязва и когато стрелката на температурата е излязла от бялото но не е стигнала раб.температура.когато я достигне изчезва претрисането.А и още при мен се забелязва между 1400-1600 оборота
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Има има
Шегата на страна ,обаче при тия оборити до 1400-1500 е норвално като натиснеш газта да се зачуди и евентуално да извибрира леко като на загасване на 4-та и 5та
В тоя момент колата не пукска достатъчно гориво щото дебитомера я ограничава ,а 5та си натоварва мотора значително.Пък и смисала да караш с 1400 оборта на 5та и да ускориш е нулев.

