ПРОБЛЕМ С ПЕРКАТА ЗАД РАДИАТОРА

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
D@nchoni
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

ПРОБЛЕМ С ПЕРКАТА ЗАД РАДИАТОРА

Мнениеот D@nchoni » Пон 18 фев 2008 10:20


Перкта зад радиатора ми спря да работи кото я бутна сам се варти много трудно.Приятели ми казаха че емало някакво лагерче в електромоторчето което обикновенно то се счупвало и за това не се варти .
Бихтели ми казали дали е вярно и ако е вярно каквое лагерчето икак даго сменя.
Предварително благодаря на хората които са си дали мнението




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 18 фев 2008 10:55


колега незнам какво е по размер лагерчето, но е напулно възможно да се е пре....ло.по принцип няма какво друго да се прецака. тоест има но не вярвам да е това но все пак ще ти кажа, в моторчето има 2 магнита които са залепени с някъкво лепило за стените на моторчето, те ако за се разлепили също се върти трудно но също така скурца и ръшка като въртиш с ръка перката.
Съветът ми е, свали моторчето след това перката и капни малко масалце в/у лагерчето и го пусни директно на акумолатора като преди това си го раздвижил на въка докато започне да се движи по лесно. става и с някои спреи против ръжда.
И накрая имам един въпрос. като му подадеш ток препукват ли искри?????
ако препукват нямаш чак толкова голям проблем моторчето не е изгоряло! Успех!


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПРОБЛЕМ С ПЕРКАТА ЗАД РАДИАТОРА

Мнениеот tatenceto » Пон 18 фев 2008 11:01


D@nchoni написа:Перкта зад радиатора ми спря да работи кото я бутна сам се варти много трудно.Приятели ми казаха че емало някакво лагерче в електромоторчето което обикновенно то се счупвало и за това не се варти .
Бихтели ми казали дали е вярно и ако е вярно каквое лагерчето икак даго сменя.
Предварително благодаря на хората които са си дали мнението
незнам каква ти е колата но на моя голф са втулки аз лично само ги обърнах и за сега е добре -защото неможах да намеря нови


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 18 фев 2008 12:52


Не си играй и не рискувай....вземи си един вентилатор 2 ръка(до 40 лв) и го смени-става лесно .....а сваления ако искаш пробвай да ремонтираш иго пази за резерва....Сега му е времето защото като се затопли може на някой баир да изпушиш...


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Пон 18 фев 2008 15:11


joker написа:Не си играй и не рискувай....вземи си един вентилатор 2 ръка(до 40 лв) и го смени-става лесно .....а сваления ако искаш пробвай да ремонтираш иго пази за резерва....Сега му е времето защото като се затопли може на някой баир да изпушиш...

Защо 2ра ръка, не се знае на какво ще попадне. 100 пъти по-добре е да иде да му рециклират моторчето. Мойто е рециклирано - нови втулки, четки и т.н., регулирано е на стенд за ел. двигатели и са е пушка.


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 18 фев 2008 16:20


blue_shadow написа:
joker написа:Не си играй и не рискувай....вземи си един вентилатор 2 ръка(до 40 лв) и го смени-става лесно .....а сваления ако искаш пробвай да ремонтираш иго пази за резерва....Сега му е времето защото като се затопли може на някой баир да изпушиш...

Защо 2ра ръка, не се знае на какво ще попадне. 100 пъти по-добре е да иде да му рециклират моторчето. Мойто е рециклирано - нови втулки, четки и т.н., регулирано е на стенд за ел. двигатели и са е пушка.

Подкрепям колегата :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 19 фев 2008 7:41


Знае се знае.....пробва се на място....хората дават и гаранции..
Вече 3 години съм с такъв без никакъв проблем....


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Вто 19 фев 2008 10:59


joker написа:Знае се знае.....пробва се на място....хората дават и гаранции..
Вече 3 години съм с такъв без никакъв проблем....

да докторе,но е по-сигорно да дадеш старата да и се сменат там лагери,втулки,четки и да знаеш че е ок :) Аз имах същия проблем и направо си купих нова TOPRAN :roll: , и засега нямям ядове :wink:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 19 фев 2008 11:24


Ако няма луфт като хванеш перката го пръсни с течна смазка,просто е клеясало защото в студа почти не се включва.Ако са разбити втулките, някое от по горните решения.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта