Здравейте колеги. Вчера си взех от ремонт Пасата. Не беше пален от 22 декември. Ноември месец смених всички филтри и маслото. Вчера само възбудих леко акумулатора и Пасатора запали без проблем. Проблема дойде докато пътувах към вкъщи. Когато колата вдигна температура (нормална), зумера започна да жужи постоянно, а лампата на маслото да примигва. Веднага спрях, реших че маслото ми е изтекло отнякъде... (Ремонта се състоеше в това, че ударих колата в една гъска, дето реши да прави обратен завой на скорост от дусната лента пред мен, та просто изчукване и боядисване...) Проверих нивото на маслото след като изчаках малко, но беше точно на линията за макс. Запалих пак колата, вече беше поизстинала и потеглих. В момента, в който температурата пак се нормализира, зумера отново се включи. Да поясна, не съм я вкарвал във високите обороти, карах на 4-та с 40-50 км/ч. Та въпроса ми е, възможно ли е за този период от време и взимайки в предвид студовете, да се е случило нещо на маслото? Или проблема е в друг аспект? Просто не мога да си го обясня. Маслото е на не повече от 1000 км, марката не си я спомням, но беше някакво немско в тъмно сини туби от 4 литра за 60 лв 15W40. По принцип реших утре да отида да сменя пак маслото за да видя дали пак ще има проблем. но ако някой може да даде друго обяснение, нека не се срамува...
Поздрави
Проблем с маслото-зумера на В3...
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
1. Не казваш с какъв цвят е светела лампата за маслото (жълт или червен).
2. Мисля си че маслото ти не е подходящо (като вискозитет) - твърде гъсто е, и помпата не може да го засмуче в студа - получава се ниско налягане и маслен глад.
3. Наистина вземи прочети малко.
4. Последно каква е колата ? В заглавието Б3, под аватара Б5.
2. Мисля си че маслото ти не е подходящо (като вискозитет) - твърде гъсто е, и помпата не може да го засмуче в студа - получава се ниско налягане и маслен глад.
3. Наистина вземи прочети малко.
4. Последно каква е колата ? В заглавието Б3, под аватара Б5.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev написа:1. Не казваш с какъв цвят е светела лампата за маслото (жълт или червен).
2. Мисля си че маслото ти не е подходящо (като вискозитет) - твърде гъсто е, и помпата не може да го засмуче в студа - получава се ниско налягане и маслен глад.
3. Наистина вземи прочети малко.
4. Последно каква е колата ? В заглавието Б3, под аватара Б5.
В гаража са 2



gr_kanev написа:1. Не казваш с какъв цвят е светела лампата за маслото (жълт или червен).
2. Мисля си че маслото ти не е подходящо (като вискозитет) - твърде гъсто е, и помпата не може да го засмуче в студа - получава се ниско налягане и маслен глад.
3. Наистина вземи прочети малко.
4. Последно каква е колата ? В заглавието Б3, под аватара Б5.
Не вярвам да е от гъсто масло , защото когато маслото е студено колегата няма проблем.
Предлагам да се замериш налягането на маслото , на студено когато загрее .
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Брагодаря на всички, но засега проблема е решен. Отидох, купих ново масло и филтър, взех Valvoline 10W40 полусинтетика, само че така и не го смених... Просто колата си работи перфектно, вече го няма това тресене от вчера и звуците на зумера и лампичките... Майстора ми каза, че просто на тия студове по времето на ремонта, просто маслото се е утаило на дъното и е станало много гъсто, но след вчерашното и днешното каране, съм го размешал и раздвижил и затова сега няма грижи... Но все пак си мисля да го сменя маслото, ама ще видим. А какво ше кажете за новото масло? Дали е подходящо? Майстора каза "перфектно", но все пак да си ви питам и вас... 

- boiko1
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
CoZmO написа:Брагодаря на всички, но засега проблема е решен. Отидох, купих ново масло и филтър, взех Valvoline 10W40 полусинтетика, само че така и не го смених... Просто колата си работи перфектно, вече го няма това тресене от вчера и звуците на зум..............
....аз имах същия проблем с голфа ,смених маслото с по гъсто........зумера спря да свири за известен период от1-2 месеца и после лятото започна да прави същото,смених и датчиците за налягането на маслото(май два бяха за налягането и още някъв),пак същото.......направо избеснях,но се случи така че един познат ми препоръча добавка за масло,кочто така и така много неща правела,струваше 50лв,бая се замислих ама требваше да пътуван за морето и така се навих взех я налях я.........и о,чудо проблема се оправи.И на мен не ми се вервше ама е така от тогава бях навъртел около 5000км на голфа и никъв проблем............
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
че просто на тия студове по времето на ремонта, просто маслото се е утаило на дъното и е станало много гъсто,
Хм ...какви са тези утайки на дъното бе колега ? Доколкото знам , смазването на двигателя става както под налягане , така и чрез разплискване от въртящите части .... за колко мислиш , че ще се разбърка едно масло ? Ама щом си сигурен ..... дано си прав ( майстора ти де ) ама някак си ми изглежда ......

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sdelan и 69 госта