Здравейте , след дълго ходене по мъките реших да опиша тук моя проблем , ако не друго да е полезен за някой друг. И така колата е Голф 2 1.8 Моноинжекцион година: 1988 двигател номер RP....... , колата е на бензин и газ , колата работи но не както трябва , всекви майстори се изредиха уж проста кола уж нямало какво да и се чупи и ниц , нищо не става в момента проблема е следния закарах я при поредния майстор който настройва настройва , сутрин на студено колата пали на бензин и загасва , паля пак и държа педала н газта като колата работи на 3 цилиндъра мъчи се и работи като ЮМЗ , колкото и студено да е след около 1 минута работа прехвърлям на ГАЗ и колата си работи нормално на 4 цилиндъра , при това положение майстора ме увери че съм за КАБЕЛИ , СВЕЩИ , ПАЛЕЦ , КАПАЧКА ,пропуснах да спомена че след като колата загрее започва да работи добре и на бензин но гори като змей , но на мен ми е чудно защо при уж правилни настройки за модела двигател RP колата работи на газ а би трябвало според мен да работи на бензин а на ГАЗ не така добре при проблем с кабелите свещите капачката и т.н. не разбирам почти нищо от коли и техните особенности но просто ми писна всеки път да хвърлям пари и все проблем , същият майстор закачи колата на газ анализатор и сподели на газ е ОК но на бензин не може да я хване въобще и гори много , че гори много и аз зная паля няколко пъти на бензин и 5 литра ги няма за 3 максимум 4 сутрини палене и работа по 4 , 5 минути максимум , пропуснах да кажа че преди няма година съм сменил свещите и те са NGK 4 електродни купени от магазин на козлодуй , кабелите може и да са кученца за около 40 лв. са купени , та аджаба вече незнам какво да правя с тази кола и накрая ще спонсорирам надин с нея , въпроса ми е има ли смисъл да купувам сега нови свещи кабели капачка палец , препоръчаха ми BOSH а незнам от къде да купя и да са наистина BOSH,за свещи ми казаха в юнитрейд за съответния модел двигател в слуая RP40915 , ако някой от вас са имали подобни проблеми имогат да помогнат ще съм ви благодарен , предварително благодаря на всички. !!!!!
mod edit: dobrinb

Проблем с Голф 2 1.8 Моноинжекцион
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега горещо ти препоръчвам да се свържеш с човека от този линк: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022
Принципно може доста да се гадае за причината на това състояние.
И по мое мнение не е нещо по запалителната уредба(дист. капачка, палец, кабели, свещи ...), защото щеше да прави номерата и на газ.
ОФФ.
Еййй изписал си това "кратко и сложно" изречение на един дъх.
Принципно може доста да се гадае за причината на това състояние.
И по мое мнение не е нещо по запалителната уредба(дист. капачка, палец, кабели, свещи ...), защото щеше да прави номерата и на газ.
ОФФ.

Еййй изписал си това "кратко и сложно" изречение на един дъх.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Много ме съмнява,че колата ти работи едновремнно и на газ и на бензин....затова се дави сутрин студена....
При мен от запълване на газовия клапан с графит от мръсна газ същия не можеше да спре притока на газ(не уплътнява котвата) когато паля на бензин и имах подобни макара и по-слабо изразени симптоми.....Причината открих случайно!
При мен от запълване на газовия клапан с графит от мръсна газ същия не можеше да спре притока на газ(не уплътнява котвата) когато паля на бензин и имах подобни макара и по-слабо изразени симптоми.....Причината открих случайно!
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ОПРАВЕН ПРОБЛЕМА
Ами проблема се оправи , ходих до Ауто + купих както ми бе заръчано кабели , не най хубавите но не и кучета свещи БОШ палец и капачка БОШ закачиха я на компютъра и по програмата този и сложи авансите взех я като той ми гарантира че бачка добре колата но както винаги изчаках поредната студена сутрин и разгеле за пръв път от две години колата заработи така че да ми е кеф да я слушам , в момента и на газ и на бензин държи 900 оборота на място набира добре и на газ и бензин общо взето този път да не я урочасам май се справиха с нея , кофти е че изглежда миналия път съм дал пари за свещи NGK - made in CHINA както и кабелите но за тях знаех че са кучета , благодаря на всички отзовали се.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта