Аз пък да ви кажа какъв безумен проблем имах с моя Г3 1998г. Синхро. Завивам на ляво или дясно и ако не върна веднага волана а се забавя само една стотна от секундата гаснеше в движение. Така един два месеца, но и свикнах. Д а, да , ама не. Взе да гасне и изключена от скорост тъкмо да включа на скорост, а тя угаснала. Най-редовно на сфетофар. Почна и на задна да ми гасне, та се налагаше като паркирам да събуждам комшиите. Воланът ми стана по-тегав, спирачките нещо все едно не бяха на мойта кола и кви ли не още чудеса.Къде ли не ходих, колко ли майстори не я гледаха, то не беха датчици, оборотите (те не трепват на място 950) и кво ли не още. На компютри я включваха, диагностики, ламбда сонда и още кво ли не. Докато не я закарах на един майстор дето си има качествена техника. Да де ама и на него му трябваше половин ден да разбере проблема. Щом завъртиш волана тоците се губят, а той вика "Такава кола нема - карай я на автоморгата" Да ама реши проблема - цел сноб кабеляци на тоци от стартера минават покрай кормилото, посукали се около него и като завиеш ги номотва и почват да не дават контакт. Попревързал ги и резултата и няма да ви обяснявам - това вече е мойта кола волана е по-лек, не гасне вече смея да си я изключвам от скорост и да си завивам абе слънце! По едно време на 5-та с 90 км подържана скорост даже ми прекъсваше, га че не й стигаше гориво. Сага е о`кей. За вас майтап, ама за мен е истина.Та понякога проблема е прозаичен.
На колегата с падащата температура : термостатът ми беше сдал багажа и при 4-та и 5-та извънградско температурата стигаше в най-крайно ниска, да не казвам, че щах да хвана менингит - парното духаше студено, да ама следващия ден на градско си вдигаше температура на 90 и не падаше. Всичко изписано от мен е ако на някой му върши работа опита ми.
Извинете ако съм се отплеснала.
Гасне в движение?!?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта