Колеги,от 2 месеца имам книжка,но пасатко дава нечовешки разход. След смяна на ламбда сонда,направих тест и се оказа ,че харчи най-малко до сега - 14/100!!!! На следващото зарежданес 20 лева ,при цена 2,13 на литър 95 минах 50 км....по мои скромни сметки това означава 18/19 литра което е немислимо. Знам,че съм млад шофьор,знам че все още не мога да карам и е нормално колата да дава по-висок разход, да, настъпвам я - има доста ръчкане,но нормлано ли е да дава 18 литра - дори при адски много ръчкане?
При замерване в сервиз се оказа че компютъра не дава никви признаци на живот, може ли да е от това?



Огромен разход на гориво - Пасат б3
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
ми аз катам 1.8 моно и понеже от нас до работата е 10 км и тои не може да загрее зимата ми харчеше кам 14 без ръчкане,а иначе като загрее гратско при нормално каране дава 9/100 тва ми е рекорда по икономичност иначе 12/100 смесено каране тоест ръчка и нормално ама аз го карам с 99+енерджи а ти с 95 което е по ниско октаново число ама нз дали ще даде разлика 2 литра.
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Аз като взех книжка карах един кадетт 1.6. Беше зима, карах на много къси разстояния - 3-5км, и го ръчках. Даваше ми разход между 15-20/100
.
Иначе над 15 е много за пасат 1.8 Пробвай без да я ръчкаш много да видиш какъв разход ще покаже, но имай предвид че по бензиномера не можеш да сметнеш много точно, особенно за малко количество.

Иначе над 15 е много за пасат 1.8 Пробвай без да я ръчкаш много да видиш какъв разход ще покаже, но имай предвид че по бензиномера не можеш да сметнеш много точно, особенно за малко количество.
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Колега, обади се на Люси и иди да го погледне. Той имаше аналогичен проблем с неговия пасат и го реши вкрайна сметка след смяна на дюзата, мисълта ми е че 100% знае какво да провери. Има и как да се закачи за този комп и да го види колко наистина е умрял, според мен тези в сервиза не са знаели как да се закачат и са си измили ръцете, ако си с RP двигател то по принцип не можеш да се вържеш с VagCom ами се гледа "светлинна сигнализация" така да се каже, защото я няма К линията
. А нормално сега в студовете трябва да гори 11-12 ако всичко е наред, поне моя толкова ми гори.
Успех.

Успех.
Последна промяна от dj_tuhla на Чет 21 фев 2008 11:32, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"казаха ми , че вероятно е заминал..с еднопосочен билет"
Съмнително е това. Вероятно са се опитали да му видат диагностиката и не са успели. Това все още нищо не значи.
Трудно може да се повреди тотално а колата да продължи да върви, и то добре както казваш.
Аз бих проверил първо всички куплунзи (лошия контакт е чест проблем), връзката между ламбдата и компютъра - трябва да се замери дали стига до куплунга на компютъра. После датчиците (меренето е добре да се прави от куплунга на компютъра а не на самия датчик), вакуумища, запалителна система, дюза, автоматики за топъл/студен въздух, ако все още нищо не се открие - налягане на бензина. После вече може да се мисли за компютъра.
И все пак - сигурен ли си че мериш разхода точно?
Съмнително е това. Вероятно са се опитали да му видат диагностиката и не са успели. Това все още нищо не значи.
Трудно може да се повреди тотално а колата да продължи да върви, и то добре както казваш.
Аз бих проверил първо всички куплунзи (лошия контакт е чест проблем), връзката между ламбдата и компютъра - трябва да се замери дали стига до куплунга на компютъра. После датчиците (меренето е добре да се прави от куплунга на компютъра а не на самия датчик), вакуумища, запалителна система, дюза, автоматики за топъл/студен въздух, ако все още нищо не се открие - налягане на бензина. После вече може да се мисли за компютъра.
И все пак - сигурен ли си че мериш разхода точно?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта