замяна на ASR с ESP

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 28 фев 2007 0:15


там ще подискутираме :wink:




Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 21 фев 2008 23:16


В тази връзка като имам ABS, за да имам и ASR /блокаж на диференциала/ само софта ли е проблема!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 22 фев 2008 8:11


gr_kanev написа:
Vladko написа:Сложи си ECU от 96кw mотор с ESP и го адаптирай към твоята кола ако тръгне да работи значи ползва едни и същи датчици и всичко е ОК ако не :?:

То е повече от ясно че ползва същите датчици, въпроса е това адаптиране как да стане :roll:

Леко и аз да се намеся.Тази манипулация вече е направена на мой познат.Прецака стария си мотор и сложи 96к.в.(ЕКУ-то остана старото)Без никаква адаптация мотора си тръгна идеално вървейки малко повече от по-слабия мотор.После с помоща на БРЕЗЕЛ мотора е около 165к.с. :D т.е. AJM-a бе сменен с AVF управляван от старото ЕКУ, но със нов софт.Резултата е невероятен.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 22 фев 2008 15:50


Никс...
кой ще ти напише подходящият софтуер за този мотор+това купе!!!
разликата в програмиранетео не е само в моторите..
взети са предвид и разпределението на масите при дадена модификация автомобили в т.ч. тип двигател, тип купе.. и понякога типове оборудване /понякога то оказва влияние в/у теглото./

всичко това съчетано, със позиция или ъгъл на завъртане на волана + ако не ме лъже паметта датчик за странично ускорение..

според ме се вкарваш в музика...
да АСР ре част от ЕСП.. но се опасявам, че нещата далеч не са само софтуер.

но пожелавам успех.. и да се похвалиш;)

тейк а лоок хиър ;)
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=142159
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=95576
я да го ева.. ша излезе, че можело ;)

Последна промяна от wili98 на Пет 22 фев 2008 15:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Пет 22 фев 2008 15:55


Речник на понятията: Регулиране приплъзването на задвижването (ASR)

За обичайните днес високи въртящи моменти на двигателите, регулирането на приплъзване на задвижването предлага повече комфорт и сигурност, особено върху пътища с различно сцепление или хлъзгави такива. Регулирането на приплъзването дава възможност, без буксуващи колела или странични отклонения, хармонично протичане на потеглянето и ускоряването в целия скоростен обхват.
Регулирането на приплъзването на задвижването функционира само заедно с електронен газ-педал (Е-Gas) и използва сензорите за оборотите на колелата на антиблокиращата система (АВS). Повишат ли се изведнъж оборотите на задвижващо колело (приплъзване), системата се намесва в управлението на двигателя, намалява мощността му и препятства този ефект.
Регулирането на приплъзването осигурява следене на пътя и стабилност на движението във времето на ускоряването за целия обхват на скоростта и подкрепя по този начин активната сигурност. Допълнително се намалява износването на гумите. Задействането на регулирането на приплъзването се показва от мигаща контролна лампа, намираща се в комбиниран инструмент. Регулирането на приплъзването включва електронния диференциал (EDS) и е съставна част на електронната стабилизираща програма (ESP). Деактивирането на регулирането на приплъзването е възможно чрез ESP-ключа.





Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта