Две газови уредби на една кола и документи
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Две газови уредби на една кола и документи
Значи на пасата имам матанова и обикновена пропан- бутан уредба. и двете си работят супер и документите са им ок. Мисля обаче вече да поддържам само документите на метановата уредба , едва ли някой катаждия ще гледа че имам 2 уредби. И без това е супер формално минаването на преглед за газова уредба - само вземат парите и подпечатват , въобще не проверяват нищо? Има ли смисъл да имам документи за 2-те газови уредби ?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Реално трябва и за двете инсталации да имаш изрядни документи.Ако караш без изрядни документи на едната уредба, ще ти правят проблем на прегледите (може да те пуснат някъде), и на бензиностациите. На тебе реално никой нищо не може да ти каже, стига да не те хванат на бензиностанция в момент на зареждане.Ако те хванат на тебе глобата не помня колко е,но на този дето ти зарежда и оправителя на бензиностанцията е доста.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
kossel написа:radionov написа:Колега работили добре на метан и пропан-бутан?
Да мога да кажа че на метан работи по добре , може би защото е по нова уредбата, на пропан бутан понякога около 1500 оборота като подам газ и се опитва да гасне.
За метана се слага плочка с по тясна гривна, може би за това. До сега никои не беше споделял как се държи кола с две газови.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
joker написа:Как да не е споделял....KOSSEL знаеш ли откога разказва за своето технологично чудо...което според мен(да ме извинява колегата,но то е само лично мнение)е пълна безсмислица,въпреки че той упорито твърди обратното....
Не съм говорил че самата комбинация от газови уредби е нещо особено, посто нямаше как да махна пропан бутана , но много ми харесва работата на метан и особено 200 км за 10 лева . Бях пресметнал че ако бях сложил метана преди 50 000 км , когато купих колата сега щях да съм с пари за един пасат повече. Не разбирам кое е безмислено в случая ?
Тука следва въпроса,недай си боже стане инцидент и е засеганата газовата бутилка...станало е нещо .... ....и се проверяват документите, те неизрядни........незнам последствия.... 20 -30 лв е проверка и заверка на газовата бутилка на година няма да се овътриш а спестяваш проблеми.Аз пък например карам само на газ,за да тръгне на бенц иска 300 кинта и замислям 2 изпарител при евентуална повреда на първия.Хапят ме щъркелите...знам, не ми го казвайте. 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта