Смяна на дискове голф3
-
G60
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
[quote="CRX Racing"]Brembo Мax вентилирани 239мм са по 50 лева бройката в Манимпекс. В Ауто1 са по 80 лева бройката.
Днеска си сложих такива при vaskoto1...до сега колата беше с плътни, а от днес е с венитилирани. Разлика има и се усеща още в началото въпреки, че не са напаснати.
От къде идва разликата, от произхода или от надценката ? Аз лятото купувах Брембо Макс и помня, че имаше някаква черна украска, тия на снимката нямат
П.П. Четох много статии за пърформънс спирачни дискове и имаше няколко негативни мнения, но това извън България, а тук като че ли няма много преки впечатления от тази марка
Днеска си сложих такива при vaskoto1...до сега колата беше с плътни, а от днес е с венитилирани. Разлика има и се усеща още в началото въпреки, че не са напаснати.
От къде идва разликата, от произхода или от надценката ? Аз лятото купувах Брембо Макс и помня, че имаше някаква черна украска, тия на снимката нямат
П.П. Четох много статии за пърформънс спирачни дискове и имаше няколко негативни мнения, но това извън България, а тук като че ли няма много преки впечатления от тази марка
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
NovobranecGT написа:CRX Racing написа:Brembo Мax вентилирани 239мм са по 50 лева бройката в Манимпекс. В Ауто1 са по 80 лева бройката.
Днеска си сложих такива при vaskoto1...до сега колата беше с плътни, а от днес е с венитилирани. Разлика има и се усеща още в началото въпреки, че не са напаснати.
От къде идва разликата, от произхода или от надценката ? Аз лятото купувах Брембо Макс и помня, че имаше някаква черна украска, тия на снимката нямат![]()
П.П. Четох много статии за пърформънс спирачни дискове и имаше няколко негативни мнения, но това извън България, а тук като че ли няма много преки впечатления от тази марка
Тия на снимката не са моите. За сега съм супер доволен
айде и аз да се изкажа
На пистата (преди да се запаля
) карах с брембо макс и с ТРВ накладки.... при положение че пробвах 10ина пъти гнусно грозно късно спиране нищо не се случи нито на дисковете нито на накладките!!!!
Дисковете бяха менте!!!!!!!!!! Просто нарезите не са еднакви по цялата площ на диска и ...... тука има тука нема.....
Може и менте да са но вършеха работа!!!!!
При Ваското 1 има един мой диск оригинален Цимерман (стои на стената на един пирон....) и до последно го карах ....... а състоянието му бе плачевно!!!!! и опасно за мен!!!!! ама мизерия братче!!!! Васко не искаше да ме пуска да си ходя без да сме сменили дисковете!!!!той ме научи колко важно е да спираш особено в екстремни ситуации каквито постоянно причинявам на пистата.....
та по темата..... Много е деликатен момента с какви дискове ще карате..... Пазара е наводнен с ментета и боклуци за никакви пари и ..... Брембо било..... кое кутията ли?
Взимайте си маркови дискове и накладки!!!!!!!!!!! Това ви е живота все пак!!!! Като ви гледам всеки един от вас поне 3 пъти на ден дава сериозна газ на колата си и при положение че сте накарали 1тон да се засили с 150км/ч накарайте го да се спре за минимално разстояние без да има последствия за никого !!!!!! на всеки от нас му се случва поне веднъж на ден д асе метне на спирачките истински, ако няма хубави накладки най малко колата няма да спре и ще блокират колелата.... да не говориме че ако карате с гнусни дискове при първото по-агресивно спиране и ше се кривнат ..... и т.н.
КОЛАТА ОСВЕН ДА СЕ ЗАСИЛВА ТРЯБВА И ДА СПИРА!!!!!!! (и то по-добре от колкото върви...)
вие преценете колко ви е мил живота а и на другите покрай вас!.....затова първото нещо което смених в корадото бяха дисковете.... сега и на кабриото ще подобрявам спирането....
Живота ми е по-ценен от 100лв икономия!!!!
На пистата (преди да се запаля
Дисковете бяха менте!!!!!!!!!! Просто нарезите не са еднакви по цялата площ на диска и ...... тука има тука нема.....
Може и менте да са но вършеха работа!!!!!
При Ваското 1 има един мой диск оригинален Цимерман (стои на стената на един пирон....) и до последно го карах ....... а състоянието му бе плачевно!!!!! и опасно за мен!!!!! ама мизерия братче!!!! Васко не искаше да ме пуска да си ходя без да сме сменили дисковете!!!!той ме научи колко важно е да спираш особено в екстремни ситуации каквито постоянно причинявам на пистата.....
та по темата..... Много е деликатен момента с какви дискове ще карате..... Пазара е наводнен с ментета и боклуци за никакви пари и ..... Брембо било..... кое кутията ли?
Взимайте си маркови дискове и накладки!!!!!!!!!!! Това ви е живота все пак!!!! Като ви гледам всеки един от вас поне 3 пъти на ден дава сериозна газ на колата си и при положение че сте накарали 1тон да се засили с 150км/ч накарайте го да се спре за минимално разстояние без да има последствия за никого !!!!!! на всеки от нас му се случва поне веднъж на ден д асе метне на спирачките истински, ако няма хубави накладки най малко колата няма да спре и ще блокират колелата.... да не говориме че ако карате с гнусни дискове при първото по-агресивно спиране и ше се кривнат ..... и т.н.
КОЛАТА ОСВЕН ДА СЕ ЗАСИЛВА ТРЯБВА И ДА СПИРА!!!!!!! (и то по-добре от колкото върви...)
вие преценете колко ви е мил живота а и на другите покрай вас!.....затова първото нещо което смених в корадото бяха дисковете.... сега и на кабриото ще подобрявам спирането....
Живота ми е по-ценен от 100лв икономия!!!!
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
stancorotax написа:...
Тия са от Ауто+, снимката не е ясна, но изглеждаха 1 към 1 с тия на твоята снимка.Мисля че ги бях вземал на 60лв бройката или нещо такова
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
еги мойте цимерманки , обаче тука в германия много не ги хвалят. Ако ше сe ползват на кола за писта е добре да бъдат дисковете от две части (проверете Zimmermann Formula Z) или калявани на Sandler (Wärmebehandelt) ама са по 160-200 евро на диск
Абе хора кви са тия BREMBO за по 60 лева бе. Аз като видях помислих че сам се преебал с мойте. Те съвсем нормални оригинални дискове тука струват повече
Тука търсих надупчени брембо и са по 300 евро на диск
http://forum.vwclub.bg/garage.php?mode=view_gallery_item&image_id=16428
още не съм ги сложил ма понатам ще говорим.
Тъпото е че Ferodo DS Performance нямат накладки за 288 мм и ше взимам EBC Redstuff
Абе хора кви са тия BREMBO за по 60 лева бе. Аз като видях помислих че сам се преебал с мойте. Те съвсем нормални оригинални дискове тука струват повече
Тука търсих надупчени брембо и са по 300 евро на диск
http://forum.vwclub.bg/garage.php?mode=view_gallery_item&image_id=16428
още не съм ги сложил ма понатам ще говорим.
Тъпото е че Ferodo DS Performance нямат накладки за 288 мм и ше взимам EBC Redstuff
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
надупчени! не нарязани, разликата в диска е голяма, а най-вече се различават по матриала
относно качеството, за всичко е така - известните фирми си правят стоката в завода, първо качество - за германия (примерно), второ, трето - за турция, българия
това го знам със сигурност за тфт матриците на дисплеите, и как ниското качество отива в acer, hanson (тъй ли беше?
) и други no name
между другото завода до враца за чугун правеше страшни заготовки, центробежно леене, изнасяха се директно за германия! чугуна им беше наистина МНОГО добър, лично изпитан!
относно качеството, за всичко е така - известните фирми си правят стоката в завода, първо качество - за германия (примерно), второ, трето - за турция, българия
между другото завода до враца за чугун правеше страшни заготовки, центробежно леене, изнасяха се директно за германия! чугуна им беше наистина МНОГО добър, лично изпитан!
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
stancorotax написа:...изнасяха се директно за германия!
ufffff....щото ако се оптат да ги продават в БГ ше им се смеят че цената им висока. Проблема в БГ с качеството е не че неоже да се намира каествена стока , а че няма кой да я купи!
Нали всички сме тарикати ако някой каже че примерно оригинален диск (съвсем нрмален) струва 100-120 лева веднага се намира някой който да предложи 3 пъти по ефтин МАРКОВ диск. И ние се хващаме какво д аправим.
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта
