VW Passat 1999г. TDI или бензин да купя?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 23 фев 2008 1:47


TDI-RS написа:
webdude написа:А който твърди, че дизела върви повече от бензина трябва да се прегледа...


а ти защо мислиш така?
гарантирам ти, че Г2, 1.6 тд ще те накаже дооооста порядъчно


Първо ... това по всяка вероятност няма да се случи (Г2 1,6 ТД в най мощния си вариант е 80 к.с.), а разликата в теглото е не повече от 80 кг. в полза на Г2.

Второ ... всички вие правите една генерална грешка ...

Сравнявате турбо мотор (дизеловия) с атмосферен такъв (бензиновия). Не мислите ли, че е малко некоректно (и въпреки това бенза пак е по бърз).

Трето ... ако беше прочел темата по назад щеше да разбереш много неща (едно от които,че аз не съм против дизела).




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 23 фев 2008 2:10


webdude написа:
TDI-RS написа:
webdude написа:А който твърди, че дизела върви повече от бензина трябва да се прегледа...


а ти защо мислиш така?
гарантирам ти, че Г2, 1.6 тд ще те накаже дооооста порядъчно


Първо ... това по всяка вероятност няма да се случи (Г2 1,6 ТД в най мощния си вариант е 80 к.с.), а разликата в теглото е не повече от 80 кг. в полза на Г2.

Второ ... всички вие правите една генерална грешка ...

Сравнявате турбо мотор (дизеловия) с атмосферен такъв (бензиновия). Не мислите ли, че е малко некоректно (и въпреки това бенза пак е по бърз).

Трето ... ако беше прочел темата по назад щеше да разбереш много неща (едно от които,че аз не съм против дизела).


ааа, ми що бе, ако не си 16 кл. просто не те виждам срещу дизеляка.

второ тва за атмосферния и двигателя с принудително пълнене баш не трябваше да го споменаваш.
аз разликата я знам точно къде е.
трето - ми да пуснем тогава 1.9 срещу 1.8 и двата турбо
сега ще кажеш, че пак не е равностойно, щото има разлика в кубатурата 1.9 и 1.8
четвърто - темата я четох От - До
и интересното, че противниците на дизела дават такива доводи, които леко казано са смешни.

п.с. и аз карам бензин, и знам за какво иде реч
но в конкретният случай само сектант или незнаещ / неразбиращ би избрал да вземе бензина

а, ето че и човекът с темата достатъчно добре се е ориентирал


Потребителски аватар
gogo_666
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gogo_666 » Съб 23 фев 2008 8:17


TDI-RS написа:евала колега
това е истината
по принцип хората са устроени така, че да търсят неща, които да ги разделят
ок, щом се делим на дизели и бензини, ок
аз съм за дизела
шофирам и дизел и бензин / ежедневно /
по - ми харесва дизела определено
това за шума и вибрациите са страхотни тъпотии
и понеже се даваха некви таблички ще спомена, че на 3000 оборота съм точно със 170 км/ч
а при бензин на 3000 / ако е дълга кутията все пак / си около 120, ако е къса / 105 - 110 /
така че при 170 шумът е в пъти
да не говорим, за това което излиза от генерацията при скорост 170 км/ч - там вече разликата в полза на дизела е голяма - ако някой не чатка защо - да се сети за разликите в генерациите при атмосферен и двигател с принудително.

ааа, а за вървежа, ке ке , тук ми е най - смешното, определено дизела върви доста повече - ке ке, проверено именно срещу такива надъхани пичове с бензинките.
за макс. скорост няма да говорим, че ще стане смешно вече!

ааа, и накрая, туй дето за избор на кола при безплатното гориво - еми пак дизел ше е...
карал съм от 94-та до 2006-та само бензинки и си мисля, че се понакарах... и аз бях заблуден относно дизела... но човек понякога има шанса да прогледне!

дизеу пауа...

За макс. скорост и вървене наистина ще е смешно да си говорим... а състезанието Льо Ман, знайш ли кво представлява??... Май аудито не го е спечелило от супер вървеж :twisted: mhihi


Потребителски аватар
gogo_666
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gogo_666 » Съб 23 фев 2008 8:23


TDI-RS написа:
webdude написа:
TDI-RS написа:трето - ми да пуснем тогава 1.9 срещу 1.8 и двата турбо
сега ще кажеш, че пак не е равностойно, щото има разлика в кубатурата 1.9 и 1.8

Еми пуснете ги! :lol:

http://zazz.bg/play:aea18b84


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 23 фев 2008 8:25


TDI-RS написа:
webdude написа:
TDI-RS написа:
webdude написа:А който твърди, че дизела върви повече от бензина трябва да се прегледа...


а ти защо мислиш така?
гарантирам ти, че Г2, 1.6 тд ще те накаже дооооста порядъчно


Първо ... това по всяка вероятност няма да се случи (Г2 1,6 ТД в най мощния си вариант е 80 к.с.), а разликата в теглото е не повече от 80 кг. в полза на Г2.

Второ ... всички вие правите една генерална грешка ...

Сравнявате турбо мотор (дизеловия) с атмосферен такъв (бензиновия). Не мислите ли, че е малко некоректно (и въпреки това бенза пак е по бърз).

Трето ... ако беше прочел темата по назад щеше да разбереш много неща (едно от които,че аз не съм против дизела).


ааа, ми що бе, ако не си 16 кл. просто не те виждам срещу дизеляка.

второ тва за атмосферния и двигателя с принудително пълнене баш не трябваше да го споменаваш.
аз разликата я знам точно къде е.
трето - ми да пуснем тогава 1.9 срещу 1.8 и двата турбо
сега ще кажеш, че пак не е равностойно, щото има разлика в кубатурата 1.9 и 1.8
четвърто - темата я четох От - До
и интересното, че противниците на дизела дават такива доводи, които леко казано са смешни.

п.с. и аз карам бензин, и знам за какво иде реч
но в конкретният случай само сектант или незнаещ / неразбиращ би избрал да вземе бензина

а, ето че и човекът с темата достатъчно добре се е ориентирал


Скъпи ... не съм с 16 клапана ... с обикновен 8 клапанов мотор съм.

Ето данните на 1,8 Т и на 1,9 ТДИ

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12374.html

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12373.html

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12380.html

1,9 ТДИ (150 к.с) е най надутото турбо (има и 90 к.с)

1,8 Т е с турбо с доста малко налягане

Дай да ги сравняваме при еднакво налягане на турбото да видим какъв ще е резултата ... ще ти кажа какъв ще е ... ПЛАЧЕВЕН !

Отново казвам не съм противник на дизелите ... те имат много качества, но това не е едно от тях. Най-важното качество е, че не ти съдират джоба (както правят бензиновите мотори).


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 23 фев 2008 8:25


gogo_666 написа:За макс. скорост и вървене наистина ще е смешно да си говорим... а състезанието Льо Ман, знайш ли кво представлява??... Май аудито не го е спечелило от супер вървеж :twisted: mhihi


хубаво бе пич, айде говори ми за макс. скорост//////

ааа, и за Льо Ман съм чувал майче - имаше разказ в картинки едно време в "Морзилка" :roll:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 23 фев 2008 8:30


webdude написа:
Скъпи ... не съм с 16 клапана ... с обикновен 8 клапанов мотор съм.

Ето данните на 1,8 Т и на 1,9 ТДИ

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12374.html

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12373.html

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12380.html

1,9 ТДИ (150 к.с) е най надутото турбо (има и 90 к.с)

1,8 Т е с турбо с доста малко налягане

Дай да ги сравняваме при еднакво налягане на турбото да видим какъв ще е резултата ... ще ти кажа какъв ще е ... ПЛАЧЕВЕН !

Отново казвам не съм противник на дизелите ... те имат много качества, но това не е едно от тях. Най-важното качество е, че не ти съдират джоба (както правят бензиновите мотори).


ке ке, любими, и ти ли поде темата.
тези линкчета си ги гледай ти, те са за клавиатурен рацинг, там познания нямам

а относно твоята тройка - просто няма да има такъв смях при гонка с Г2 1.6тди... ама нищо де...

и явно никак пич не отбираш от мотори.
как въобще се опитваш да сравнявай и турбините на две коли, да не говорим за бр. цилиндри и клапани.

п.с. и поне си тарикат ще те светна, че на две различни турбини едно и също налягане има различен дебит...


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 23 фев 2008 8:35


TDI-RS написа:
gogo_666 написа:За макс. скорост и вървене наистина ще е смешно да си говорим... а състезанието Льо Ман, знайш ли кво представлява??... Май аудито не го е спечелило от супер вървеж :twisted: mhihi


хубаво бе пич, айде говори ми за макс. скорост//////

ааа, и за Льо Ман съм чувал майче - имаше разказ в картинки едно време в "Морзилка" :roll:


За Льо Ман всички знаем ... не се прави на откривател.

Дизеловият автомобил на Ауди спечели

Първо защотото е наистина много добър (в смисъл мощен), но и в доста по голяма степен защото е трябвало да зареждат 2-3 пъти по малко от колкото другите в състезанието (все пак то е 24 часа).

Последна промяна от webdude на Съб 23 фев 2008 8:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gogo_666
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gogo_666 » Съб 23 фев 2008 8:37


TDI-RS написа:
gogo_666 написа:За макс. скорост и вървене наистина ще е смешно да си говорим... а състезанието Льо Ман, знайш ли кво представлява??... Май аудито не го е спечелило от супер вървеж :twisted: mhihi


хубаво бе пич, айде говори ми за макс. скорост//////

ааа, и за Льо Ман съм чувал майче - имаше разказ в картинки едно време в "Морзилка" :roll:

ок, пич...нямам за цел да се заяждам или нещо такова... даже мисля следващата кола да е дизел ма... за тва че нафтата върви ПОВЕЧЕ просто не мога да разбера за какво изобщо спорите, като е очевидно, че НЕ Е ТАКА!!!


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 23 фев 2008 8:39


TDI-RS написа:
webdude написа:
TDI-RS написа:
webdude написа:А който твърди, че дизела върви повече от бензина трябва да се прегледа...


а ти защо мислиш така?
гарантирам ти, че Г2, 1.6 тд ще те накаже дооооста порядъчно


Първо ... това по всяка вероятност няма да се случи (Г2 1,6 ТД в най мощния си вариант е 80 к.с.), а разликата в теглото е не повече от 80 кг. в полза на Г2.

Второ ... всички вие правите една генерална грешка ...

Сравнявате турбо мотор (дизеловия) с атмосферен такъв (бензиновия). Не мислите ли, че е малко некоректно (и въпреки това бенза пак е по бърз).

Трето ... ако беше прочел темата по назад щеше да разбереш много неща (едно от които,че аз не съм против дизела).


ааа, ми що бе, ако не си 16 кл. просто не те виждам срещу дизеляка.

второ тва за атмосферния и двигателя с принудително пълнене баш не трябваше да го споменаваш.
аз разликата я знам точно къде е.
трето - ми да пуснем тогава 1.9 срещу 1.8 и двата турбо
сега ще кажеш, че пак не е равностойно, щото има разлика в кубатурата 1.9 и 1.8
четвърто - темата я четох От - До
и интересното, че противниците на дизела дават такива доводи, които леко казано са смешни.

п.с. и аз карам бензин, и знам за какво иде реч
но в конкретният случай само сектант или незнаещ / неразбиращ би избрал да вземе бензина

а, ето че и човекът с темата достатъчно добре се е ориентирал


И ти караш бензин ама колата от гаража ти е дизелова ... за тва се дърлиш (кво мислиш, че не виждаме ли).

То и аз карам дизел, ама кво от тва.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 23 фев 2008 8:44


мммдааа,
карам и бензин, и е 400 коня...
ммда, и дизел...
и честно казано дизела по ме кефи как върви
не говорим за разходите, явно е кое кво гори и т.н.
просто не ми е кеф да чакам вече обороти, да вкарвам в червеното и т.н.
за мене поне е друго да си дърпа от 1500 та до 4500

и наистина питам за макс. скорост
айде некой тогава да открехне темата

а за заяждане - аз поне ни най - малко
дедото има 1.6 тд Г2 и ти казвам, че с него ги разплаквам всичките надъхани 1.6, 1.8 и такива леки моторчета...

но който квото иска да си вярва...

Последна промяна от TDI-RS на Съб 23 фев 2008 8:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 23 фев 2008 8:44


TDI-RS написа:
gogo_666 написа:За макс. скорост и вървене наистина ще е смешно да си говорим... а състезанието Льо Ман, знайш ли кво представлява??... Май аудито не го е спечелило от супер вървеж :twisted: mhihi


хубаво бе пич, айде говори ми за макс. скорост//////

ааа, и за Льо Ман съм чувал майче - имаше разказ в картинки едно време в "Морзилка" :roll:


ами максималната скорост е една и съща на 1,8 Т (150 к.с) и на 1,9 ТДИ (150 к.с). Цитираните модели обаче са със съответно 6 степенна скоростна кутия за ТДИ и 5 степенна за 1,8 Т.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 23 фев 2008 8:49


webdude написа:
TDI-RS написа:
gogo_666 написа:За макс. скорост и вървене наистина ще е смешно да си говорим... а състезанието Льо Ман, знайш ли кво представлява??... Май аудито не го е спечелило от супер вървеж :twisted: mhihi


хубаво бе пич, айде говори ми за макс. скорост//////

ааа, и за Льо Ман съм чувал майче - имаше разказ в картинки едно време в "Морзилка" :roll:


ами максималната скорост е една и съща на 1,8 Т (150 к.с) и на 1,9 ТДИ (150 к.с). Цитираните модели обаче са със съответно 6 степенна скоростна кутия за ТДИ и 5 степенна за 1,8 Т.


ся ако искаш и тука да те светна малко и спирам
с 5 степенна е щото моторът / в случая 1.8 20в / няма толко сила да развърти докрай и 6-ти зъб
гаранция, че ако е с 6 / говоря за 150 к.с. / макса и ускорението ще е по - лошо :wink:
не ме карай ти обеснявам защо :wink:

ааа, за дизела - ами там е ясно що е с 6 степени - голям в. момент, и гонене на ниски обороти.
например на 4000 оборота е точно на 220 км/ч


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 23 фев 2008 8:51


TDI-RS написа:мммдааа,
карам и бензин, и е 400 коня...
ммда, и дизел...
и честно казано дизела по ме кефи как върви
не говорим за разходите, явно е кое кво гори и т.н.
просто не ми е кеф да чакам вече обороти, да вкарвам в червеното и т.н.
за мене поне е друго да си дърпа от 1500 та до 4500

и наистина питам за макс. скорост
айде некой тогава да открехне темата

а за заяждане - аз поне ни най - малко
дедото има 1.6 тд Г2 и ти казвам, че с него ги разплаквам всичките надъхани 1.6, 1.8 и такива леки моторчета...

но който квото иска да си вярва...


Като не ти е кеф да фкарваш в обороти си карай дизела ... АМА НЕ КАЗВАЙ, ЧЕ ВЪРВИ ПОВЕЧЕ.
Никой не е казал, че в ниските обороти бензина върви повече.

Колкото до дето (опа май е дядо :roll: ) ти ... той голям състезател е ... браво. Приказки от 1001 нощ може да си говорим цял ден. Дай да го докажем ... а ?


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 23 фев 2008 8:54


TDI-RS написа:
webdude написа:
TDI-RS написа:
gogo_666 написа:За макс. скорост и вървене наистина ще е смешно да си говорим... а състезанието Льо Ман, знайш ли кво представлява??... Май аудито не го е спечелило от супер вървеж :twisted: mhihi


хубаво бе пич, айде говори ми за макс. скорост//////

ааа, и за Льо Ман съм чувал майче - имаше разказ в картинки едно време в "Морзилка" :roll:


ами максималната скорост е една и съща на 1,8 Т (150 к.с) и на 1,9 ТДИ (150 к.с). Цитираните модели обаче са със съответно 6 степенна скоростна кутия за ТДИ и 5 степенна за 1,8 Т.


ся ако искаш и тука да те светна малко и спирам
с 5 степенна е щото моторът / в случая 1.8 20в / няма толко сила да развърти докрай и 6-ти зъб
гаранция, че ако е с 6 / говоря за 150 к.с. / макса и ускорението ще е по - лошо :wink:
не ме карай ти обеснявам защо :wink:

ааа, за дизела - ами там е ясно що е с 6 степени - голям в. момент, и гонене на ниски обороти.
например на 4000 оборота е точно на 220 км/ч


Дали е така е ...
Да приемем, че няма сила (в което не съм убеден) да развърти шести (по голям зъб), какво става ако примерно 5-те скорости са по къси от тези в 5-степенната кутия, а 6-тата е като 5-тата на 5 степенната. Тогава нали знаеш какво ще стане с ускорението на 1,8 Т ...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта