
Сваляне и слагане на широки брони
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сваляне и слагане на широки брони
Моля, някой който е запознат да пише как се свалят и слагат тези чудеса, че имам работа по моите. И някой линк с детайлно описание ще свърши работа. 

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1545740
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1509553
Малко картинки, дано са полезни. Не чак такава философия.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1509553
Малко картинки, дано са полезни. Не чак такава философия.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
философията наистина не е голяма.
да свалиш само пластмасата е невъзможно.трябва да погледнеш отдолу предната броня се държи на 4 болта тип"коларски"към гредите на колата .2 хоризонтално 2 вертикално,отвърташ гайките с ключ 13 и издърпваш напред./преди да сваляш бронята трябва да свалиш мигачите/
задната броня е горе долу на същия принцип ,но може да е захваната и отдолу и на калниците с винтове.
да свалиш само пластмасата е невъзможно.трябва да погледнеш отдолу предната броня се държи на 4 болта тип"коларски"към гредите на колата .2 хоризонтално 2 вертикално,отвърташ гайките с ключ 13 и издърпваш напред./преди да сваляш бронята трябва да свалиш мигачите/
задната броня е горе долу на същия принцип ,но може да е захваната и отдолу и на калниците с винтове.
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Hahhaah
Аз маи съм те навил да изправиш задната
Внимаваи със станичните релси.

Внимаваи със станичните релси.
Стават ли без проблем дебелите брони на Голф с тънки?
Проблемът е че ми ръждяса престилката и си мисля дали не е по добре направо да сложа дебели брони. Може ли да ми кажете дали става без особени промени по конструкцията на основата на тънката броня. Знам че под дебелата има пластмасово оребрение. И някои знае ли колко горе долу струват на старо дебели брони ( ако ги има някъде )
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нещо се оплетох тука. nix доколкото знам се вика широка а не дебела броня ама това не е от значение. Промени май се правят само по страничното закачване. На тесните брони е по-тясно, а на широките по-широко. /Е тва звучи много тъпо ама е така/ Иначе взимаш широките задължително с металната греда отдолу и доректно ги слагаш на мястото на другите.
В авто моргите за двете искат от 120-150 лева /поне на мене толкова ми искаха/. Само за предна с мигачи и доста запазена около 80 лв.
В авто моргите за двете искат от 120-150 лева /поне на мене толкова ми искаха/. Само за предна с мигачи и доста запазена около 80 лв.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта