Забелязах го преди един два дни?? Каква може да е причината??? Фаровете ми стандартни за Голф-3-ка само че от тея двусекционните и имам изгоряла една крушка на габарита на същия фар.... Ще се радвам ако някой може да ми обясни каква е причината и как да я отстраня???
P.S. Също да кажа че колата ми няма удари и фаровете не са сменяни! Просто десния стои като изпотен от вътрешната страна... Благодаря предварително



Влага от вътрешната страна на десния фар???
- iv4o9999
- Мнения: 216
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
според мен имаш пропукване някъде по повърхнината на целия фар, най вероятно има пробив по лепилото м/у стуклото и пластмасата. ина4е няма причина да ти се запотява. Аз имах същия проблем със старият ми автомобил го бях докарал до рибки просто фара бе6е пулен до половина дори крушката бе6е залята от вода и го пробих отдоло да изте4е водата но рфлектора беше загинал такаче взимаи мерки навреме да не стигнеш до моето положение
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Ами колега аз прецедирах с белите топченца против влага които ги поставят в пакетченца при покупка на нови обувки в котиите.Намираш такова пакетче , касаш го и топченцетата изипваш в фара с помоща на хартиена фуниа.Хартиена задаможе да се гане и дасе получи наклон и топченцата да влезнат по лесно.Това откритие за премахване на влага прочетох тук, но кои го писа вече не се сещам.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Дай да ти дам един пълен и изчерпателен отговор та да си нясно.
Значи:
Стъклото е залепено за пластмасата на фара с нещо като силикон,което обаче остава пластично малко или много, въпреки годините и слънцегреенето и студа.Като стане някакъв пробив между стъклото и пластмасата на фара започва да навлиза въздух със съответната влажност. Фарът съответно не може да изсъхне и се появяват въпросните капчици.Същото се получава и ако фарът е бил разглобяван и не е бил залепен по подходящият начин и с подходящо лепило/силикон.
Отделно капака отзад си има уплътнение.Когато то даде фира и от там може да влезе въздух с различна влажност и да причини въпросният конденз.Това са ти двата източника на влага.
Както написах,обикновеното просушаване върши чудесна работа.
Ако не стане може да се заиграеш и да свалиш фара,да отлепиш стъклото,да го залепиш наново и т.н - според мен излишни заигравки, но човек никога не знае.
Изсуши ги както ти написах, пък ако не става ралтата, тогава взимай по-крути мерки.
Ако нищо не става - големио чук и нов фар
.
Шегувам се.
Значи:
Стъклото е залепено за пластмасата на фара с нещо като силикон,което обаче остава пластично малко или много, въпреки годините и слънцегреенето и студа.Като стане някакъв пробив между стъклото и пластмасата на фара започва да навлиза въздух със съответната влажност. Фарът съответно не може да изсъхне и се появяват въпросните капчици.Същото се получава и ако фарът е бил разглобяван и не е бил залепен по подходящият начин и с подходящо лепило/силикон.
Отделно капака отзад си има уплътнение.Когато то даде фира и от там може да влезе въздух с различна влажност и да причини въпросният конденз.Това са ти двата източника на влага.
Както написах,обикновеното просушаване върши чудесна работа.
Ако не стане може да се заиграеш и да свалиш фара,да отлепиш стъклото,да го залепиш наново и т.н - според мен излишни заигравки, но човек никога не знае.
Изсуши ги както ти написах, пък ако не става ралтата, тогава взимай по-крути мерки.
Ако нищо не става - големио чук и нов фар



Шегувам се.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта