разход на масло

Техническа и сервизна информация за Passat
stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

разход на масло

Мнениеот stanev11 » Съб 23 фев 2008 9:48


здравейте колеги,имам доста висок разход на масло,около 2л на смяна.Мотора е 2.0 и за него доколкото знам е нормално да харчи,но около 0.5 до 1л.Значи виждам че има теч на стойката на масления филтър,там кадето влизат маркучите за охлаждане на маслото,та въпроса ми е може ли по някакъв начин да се стгне за да не тече от там и възможно ли е от там да губи толко масло иначе колата не пуши и ауспуха е сух




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 23 фев 2008 10:54


Не, не е нормално да харчи масло, освен ако не го 'бримчиш' в червеното (то мощността предразполага към такива дивотии :lol: ) или не ти тече от някъде.
При всички други загуби говорим за износване.
При мен тече от прецакан болт за капака на картера (лично го Усрах! :( ), при теб- от масления охладител.
Ето един от възможните отговори:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 1%EB%E5%ED
На няколко места и vaskoto, и vasstop, че и Niksi са писали за една гарнитурка м/у фланеца и охладителя (не тази на филтъра, от другата страна на охладителя), но не мога да го намеря.
Всъщност, уплътнителя на филтъра също може да се е запретнал при завиването му. На нов филтър той се мазва с мъничко масълце, че да не се случи подобна магария ;)


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Съб 23 фев 2008 11:10


И според мен не е нормално да ти харчи толкова, възможни причиниса гарнитура или пък гумички на клапаните :wink:


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Съб 23 фев 2008 14:33


мотора не е износен,има ремонт на сегменти,биелни лагери и бутални болтове,нова маслена помпа и други.Е не е кои знае колко добър,но все пака има около 12.5 компресия,маслените сегменти отпадат защото са сменяни.Мен лично ме съмняват гумичките на клапаните,но забелязвам и теч от масления охладител,по точно от горната част,където се завива за стойката на която се намира датчика.От датчика не тече,поверих го.Карам с масло мотул-минерално 15w40


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Съб 23 фев 2008 15:09


колко хиляди караш маслото щот на мене ми пишеше 15 хил ама слет 12 по4нах да доливам по0,250мл на 700 км и са смених маслото и ми хар4и 0,100мл на 3000км а и съм за смяна на гумички :) а и почти от 5500-6500 оборота не излизам :lol: :lol:


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Съб 23 фев 2008 21:51


маслото винаги го сменявам на 10000км,на 3 смяна правя промивка на мотора


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Съб 23 фев 2008 23:40


Станев11,не е страшно ,че моторът харчи масло по 200мл на 1000км!Стара истина е ,че ФВ моторите хапват масло. Но виж другото- конзолата ,която държи масления филтър е хваната към блока и на фланеца има една гарнитурка , която може би ти пуска.Забърши там мотора огледай хубаво.На мене Никси/Господ здраве да му дава/ там ми откри теч и като смених гарнитурата -нема теч!

Последна промяна от walentin на Пон 25 фев 2008 9:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobipepi
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobipepi » Нед 24 фев 2008 10:23


Колега преди години и аз карах такава колица.Ако нямаш теч на място я издуй до червения сектор ,пусни педала и погледни отзад излиза ли дим на изгоряло масло.При мен след като един некадърен майстор ми смени гумичките на клапаните взе да гори яко масло.


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Нед 24 фев 2008 11:06


значи няма никакъв дим от ауспуха и при високи обороти,предполагам че е конзолата,вчера я погледнах на канал отдолу и видях ,че точно от тази страна където се намира конзолата е натекло по картера,споделям мнението на валентин ,че може да е от гарнитурка на конзолата или на масления охладител,трябва си разглобяване.


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Нед 24 фев 2008 18:04


едно въпросче,при разглобяването на масления охладител и конзолата трябва ли да се източва всичкия антифриз или само част от него.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Нед 24 фев 2008 19:24


stanev11 написа:едно въпросче,при разглобяването на масления охладител и конзолата трябва ли да се източва всичкия антифриз или само част от него.
Моят мотор е 1.8ми и няма охлаждане на маслото в конзолата ,да кажат тия с по-яките мотори


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

хахахаха

Мнениеот Masculan » Нед 24 фев 2008 23:29


Ех пичове, хората по чужбина ги хвурлят, а ние голтаците ги купуваме тия бараки. Даже събираме и куцо и сакато за да черпим.
Нали знаете старата поговорка: по-стара кола и млада жена всее си има ръчкане! Ма ние българите обичаме да ни е гадно, затова си купуваме коли 10-класа! Успех


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: хахахаха

Мнениеот walentin » Пон 25 фев 2008 9:11


Masculan написа:Ех пичове, хората по чужбина ги хвурлят, а ние голтаците ги купуваме тия бараки. Даже събираме и куцо и сакато за да черпим.
Нали знаете старата поговорка: по-стара кола и млада жена всее си има ръчкане! Ма ние българите обичаме да ни е гадно, затова си купуваме коли 10-класа! Успех
Оди вържи кравата и си "земи Бентли". :D :D :D


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Вто 26 фев 2008 10:00


Абе колеги кажете какъв е допустимият разход на масло на Па сат Б3 с двигател 1.8 рп. :wink:


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Вто 26 фев 2008 11:30


zdravko_dimitrov1986 написа:Абе колеги кажете какъв е допустимият разход на масло на Па сат Б3 с двигател 1.8 рп. :wink:

То зависи и как го караш ако го държиш на червено лапа аз даже съма намислил да му сваля и прекъсвача на 2 и 3 та :).Ми то маслото до като е ново почти не се долива а като мине 5000-6000 мисля че 0,50-100мл е нормално на 1000км



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deas и 46 госта