
Антифриз G11
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:lyubobg написа:А да - следващия филм който ще гледаш е обезвъздушаване ако не си го правила никога
Е па тя момичето си гледа колата как си требе, охлаждането й си е перфектно и като всеки Фолксваген ще се обезвъздуши само!![]()
Ми има си малко особености - особено ако глътне яко въздух - няколко пъти отваряш и затваряш капачката в зависимост кога е включила перката, постоянно гледаш температурата и ....
не е съвсем само

- markovgolf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен - София
Това не е реклама пробвайте го за да се уверите
не само антифриза е хубав а и маслата са им много добри!!!
ВНОСИТЕЛ Е http://www.euro07.bg/index.php ИМАТ МАГАЗИНИ В ПОЧТИ ЦЯЛАТА СТРАНА
I.G.A.T. е основан от няколко специалисти по добавките комбинирали знанията си за производството и разработването на висококачествени масла и добавки с всякакво приложение. IGAT е първата немска компания с възможност да доставя пълна гама смазващи продукти и за няколко години IGAT става добре познато име на този пазар.
Смесителната фабрика на IGAT се намира в югозападна Германия близо до главните идустриални зони и включва лаборатории, складове, производствено оборудване и модерни пакетажни машини. Контролиран от DIN ISO EN 9001:2000, IGAT гарантира перфектното състояние на продуктите си. Отличителния качествен стандарт е подплътен от висококвалифицираните продуктови мениджъри и инженери, които подсигуряват точното приложение на маслата и подпомагат клиентите при всеки избор. Маслата и добавките на IGAT са така направени, че да срещнат и надминат най-високите стандарти включително API, ACEA и множество OEM спецификации.
Дали най-малкия мотоциклет или най-големия камион, дали на арктически студ или в пустинна жега, IGAT е там с най-подходящия продукт.
www.igat.de
не само антифриза е хубав а и маслата са им много добри!!!
ВНОСИТЕЛ Е http://www.euro07.bg/index.php ИМАТ МАГАЗИНИ В ПОЧТИ ЦЯЛАТА СТРАНА
I.G.A.T. е основан от няколко специалисти по добавките комбинирали знанията си за производството и разработването на висококачествени масла и добавки с всякакво приложение. IGAT е първата немска компания с възможност да доставя пълна гама смазващи продукти и за няколко години IGAT става добре познато име на този пазар.
Смесителната фабрика на IGAT се намира в югозападна Германия близо до главните идустриални зони и включва лаборатории, складове, производствено оборудване и модерни пакетажни машини. Контролиран от DIN ISO EN 9001:2000, IGAT гарантира перфектното състояние на продуктите си. Отличителния качествен стандарт е подплътен от висококвалифицираните продуктови мениджъри и инженери, които подсигуряват точното приложение на маслата и подпомагат клиентите при всеки избор. Маслата и добавките на IGAT са така направени, че да срещнат и надминат най-високите стандарти включително API, ACEA и множество OEM спецификации.
Дали най-малкия мотоциклет или най-големия камион, дали на арктически студ или в пустинна жега, IGAT е там с най-подходящия продукт.
www.igat.de
markovgolf написа:Това не е реклама пробвайте го за да се уверите
не само антифриза е хубав а и маслата са им много добри!!!
ВНОСИТЕЛ Е http://www.euro07.bg/index.php ИМАТ МАГАЗИНИ В ПОЧТИ ЦЯЛАТА СТРАНА
I.G.A.T. е основан от няколко специалисти по добавките комбинирали знанията си за производството и разработването на висококачествени масла и добавки с всякакво приложение. IGAT е първата немска компания с възможност да доставя пълна гама смазващи продукти и за няколко години IGAT става добре познато име на този пазар.
Смесителната фабрика на IGAT се намира в югозападна Германия близо до главните идустриални зони и включва лаборатории, складове, производствено оборудване и модерни пакетажни машини. Контролиран от DIN ISO EN 9001:2000, IGAT гарантира перфектното състояние на продуктите си. Отличителния качествен стандарт е подплътен от висококвалифицираните продуктови мениджъри и инженери, които подсигуряват точното приложение на маслата и подпомагат клиентите при всеки избор. Маслата и добавките на IGAT са така направени, че да срещнат и надминат най-високите стандарти включително API, ACEA и множество OEM спецификации.
Дали най-малкия мотоциклет или най-големия камион, дали на арктически студ или в пустинна жега, IGAT е там с най-подходящия продукт.
www.igat.de
Да, съгласен съм но маслото с по добри присадки излизащо от този немски завод е ROWE , а ето и сайта на официалния вносител www.avtomir-bg.com
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mavi13 написа:Това че съм жена не означава че не мога да се цапам а и мъжете нещо в последно време ги няма
Има един мъж Ваското1... бая мъж.. има и още един Никси... /координатите им ги има в сервизи.. закачени теми/
та мъжете не са свършили..
ако седнеш сама да го правиш:
трябва да се види, какво изтича.. от старата охл. система..
ако излизат кирляци..
сваляш термостата...и започваш наред... де що има дупка пъхаш маркуч /сега разбираш ли защо е хубаво мъж да го направи/ и пускаш вода под налягане... докато от другата страна почва да тече чиста и бистра водица...
особенно внимание обръщаш на радиаторите.. за парното и големият...
след което ... сглобяваш по обратният ред..
сега е момента да се спука пластмасата на термостата, и ако не работи нормално термостата да го смениш...
сипваш новото антифриз разреден подходящо... /с особенната забележка, че в колата има около поне 1 лтр... вода който не можеш да източиш/
и след ден два... при липса на късмет, колата шурва отвсякъде като лейка.. щото предишният собственик например е сипвал нещо за запушване на течове...
операцията наново...
и вече всичко ти е наред.. и всичко това всеки 2 години

а по въпроса за какъв антифриз.. то си пише.. Г11 .. ако те кефи някакъв различен цвят /примерно мен ме кефи зелен металик/ си избираш антифриза по цвят и го бухаш...
и ако си хептем идиот.. си купуваш и ново казанче.. за да си виждаш новото цвят на антифриза...

ако все пак решиш сама да го правиш.. ти гарантирам, че няма да имаш някакъв инструмент, и ще си изпочупиш маникюра от скобите на охл. система.. или ще се попариш от горещата вода... но твоя воля...
ако все пак се справиш сама...
прати ми снимка ... за да те увековеча.. тук във форума.. като една от малкото жени.. дето имат такъв мерак....
ааа ... снимката да е с походящо облекло /работно.. гащеризон тип пола/, лицето да се вижда.. и задължително омацано с масло

п.п..
извинявай разлигавих се...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем
JamMasterJammin написа:Имам Б-3 и наливам антифриз през 4-5 дена невиждам да тече от някаде няма мокри петна просто се изпарява някаде от какво може да е това?!?!?
От три(може и още да има

1.Тапи на двигателя....изгниват и през тях се процежда,но в началот тече само като има налягане(сиреч топълв ДВГ и въртяща помпа)-течът не се вижда защото антифриза се изпарява от топлия ДВГ или в началото догато загрее незабележимо се разпилява от въдушната струя на движението...
2.Тапи на всмукателните колектори....там дори и да капе,капе точно върху изпускателните колектори имоментално се изпарява...
3.Начална фаза на износване на водната помпа.....тече слабо и само на работещ ДВГ....въздушната струя също разпилява антифриза и можеш и да невидиш течове..
И три случай съм ги имал на моята кола...заедно със ЗАГАДЪЧНОТО изчезване на анифриза....
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта