



Инфо за Поло 1,4 75кс 99г.
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Инфо за Поло 1,4 75кс 99г.
Колеги, загледах се в 1 такова Поло и мисля да го купя. Само не мога да намеря инфо за мотора, защото не му знам буквите. На Поло намирам само 1,4 60кс., 1,4 75кс. го дават за Голф. Някой кара ли такова Поло и какви са му впечатленията? (вървеж, разход, любими дефекти...) Ето снимка на мотора:


-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На първо място ако имаш възможност трябва да отидеш с колата на компютърна дигнотстика и да проверш дросел клапата, в смисъл дали може да се адптира, защото само дросел клапата струва 550 лв. с поръчка е и трябва да чакаш. Дросела е слабо място защото е не домислен от немеца или немеца не е мислил за подръжката и състоянието на колата като е 10 години
Дорселовата клава при поло бенз и стъпково моторче са едно цяло и ако се прецака се сменя цялата и е доста солено.
Всички полота от този тип имат изразено слабо място скорости! Ако се скапят много ама много трудно се намират! Като оглежедаш колата ако има инещо което не ти харесва при скоростите, бягай ...
Има един често срещан теч от семерингата на избирача на скоросите, ремонта не скъп, семерингата стръва 5лв. Ако си се отнесеш немърливо към този проблем рискуваш да останеш без масло в скоросите и ... проблемите са големи!
Иначе ходовата част е много здрава за наште пътища, и мотора също много здрав.
Както ти казах, проверси дросел клапа и скоростна кутия на първо място, лоста за скоростите не трябва да се мандахерца насам натам.
Дорселовата клава при поло бенз и стъпково моторче са едно цяло и ако се прецака се сменя цялата и е доста солено.
Всички полота от този тип имат изразено слабо място скорости! Ако се скапят много ама много трудно се намират! Като оглежедаш колата ако има инещо което не ти харесва при скоростите, бягай ...
Има един често срещан теч от семерингата на избирача на скоросите, ремонта не скъп, семерингата стръва 5лв. Ако си се отнесеш немърливо към този проблем рискуваш да останеш без масло в скоросите и ... проблемите са големи!
Иначе ходовата част е много здрава за наште пътища, и мотора също много здрав.
Както ти казах, проверси дросел клапа и скоростна кутия на първо място, лоста за скоростите не трябва да се мандахерца насам натам.
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Благодаря, момчета! След пробно каране установих:
Твърд съединител (сигурно за смяна) и първа влиза малко трудно.
Гладки ниски обороти и бърза реакция на мотора при натискане на газта.
Учудващо добър демараж с трима възрастни вътре.
Последните 2 неща не означават ли изправни дросел, TPS и моторче за ПХ?
Проверих и друго - 99-00г. наистина са слагали в Поло двигатели 1,4 75кс.
Твърд съединител (сигурно за смяна) и първа влиза малко трудно.
Гладки ниски обороти и бърза реакция на мотора при натискане на газта.
Учудващо добър демараж с трима възрастни вътре.
Последните 2 неща не означават ли изправни дросел, TPS и моторче за ПХ?
Проверих и друго - 99-00г. наистина са слагали в Поло двигатели 1,4 75кс.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
olele39 написа:Проверих и друго - 99-00г. наистина са слагали в Поло двигатели 1,4 75кс.
Да слагали са ,ама са 16V s 2 разпределителни вала и изобщо не приличат на таози двигател от снимката по-горе.
Можеш да съдиш за напълно изправен дросел само след компютърна диагностика. Иначе ако ,ако е много зле дросела ,няма да държи стабилни обороти на празен ход. Трябва да държи не по-малко от 800 оборота. Също така като запалиш колата оборотите трябва да скочат рязко до към 1300-1500 оборота и след това да паднат плавно до към 1000 оборота. Ако е зле дросела скачат до към 500-700 и след много малка пауза се повишават до към 1000 оборота. Причината за тези аномалии (включително и след компютърна диагностика ,засечена грешка в дросела) може да се дължат и на замърсена дроселова клапа!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
olele39 написа:Да 8V 1,4 75кс. В Аутодатата го дават само в Голф, но май е слаган и в Поло 1999-2000г.
Диагностиката е добър съвет!
Колега вместо да гадаеш, вземи си запиши номера на мотора и на рамата и ги провери в нета. Ще разбереш какъв е двигателя и коя година е произведена колата и къде

Нали ще я копуваш вземи малко се поинтересувай от самата нея, а не от какви проблеми евентуално би имала!
АЗ като гледам мотора, и ако наистина а 99-2000, залагам на APQ.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Загледай се за гореописаните проблеми, за да свалиш от цената на колата за да можеш да си я оправиш, а не да ти се разкаже играта като я купиш и после разбереш. Казвам го от личен опит защото моя пуловер беше слънце - в началото демараж, няма шумове нищо, върви си идеално колата и в един момент започна да ми прави номера с оборотите и при компютърната дигностика установих, че дросел клапата е аут. Сметни си ти - дросел клапа 550 лева, монтаж - 25 лева, адаптация 35 лева, ако има такъв проблем по - добре да ги смъкнеш от цената в началото, а не после като мене да си делиш от залъка с месеци.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта