Инфо за Поло 1,4 75кс 99г.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Инфо за Поло 1,4 75кс 99г.

Мнениеот olele39 » Вто 26 фев 2008 8:52


Колеги, загледах се в 1 такова Поло и мисля да го купя. Само не мога да намеря инфо за мотора, защото не му знам буквите. На Поло намирам само 1,4 60кс., 1,4 75кс. го дават за Голф. Някой кара ли такова Поло и какви са му впечатленията? (вървеж, разход, любими дефекти...) Ето снимка на мотора:
Изображение




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 26 фев 2008 9:31


60 коня е това
оптималния мотор е
потърси с търсачката - има доста :wink:


Stoyanov113
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Stoyanov113 » Вто 26 фев 2008 15:37


На първо място ако имаш възможност трябва да отидеш с колата на компютърна дигнотстика и да проверш дросел клапата, в смисъл дали може да се адптира, защото само дросел клапата струва 550 лв. с поръчка е и трябва да чакаш. Дросела е слабо място защото е не домислен от немеца или немеца не е мислил за подръжката и състоянието на колата като е 10 години
Дорселовата клава при поло бенз и стъпково моторче са едно цяло и ако се прецака се сменя цялата и е доста солено.
Всички полота от този тип имат изразено слабо място скорости! Ако се скапят много ама много трудно се намират! Като оглежедаш колата ако има инещо което не ти харесва при скоростите, бягай ...
Има един често срещан теч от семерингата на избирача на скоросите, ремонта не скъп, семерингата стръва 5лв. Ако си се отнесеш немърливо към този проблем рискуваш да останеш без масло в скоросите и ... проблемите са големи!
Иначе ходовата част е много здрава за наште пътища, и мотора също много здрав.
Както ти казах, проверси дросел клапа и скоростна кутия на първо място, лоста за скоростите не трябва да се мандахерца насам натам.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 26 фев 2008 16:32


Stoyanov113 написа:Дорселовата клава при поло бенз и стъпково моторче са едно цяло

Само да допълня ,че и TPS датчика се включва към това цяло и именно той е първото нещо което сдава багажа!


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Вто 26 фев 2008 19:04


Благодаря, момчета! След пробно каране установих:
Твърд съединител (сигурно за смяна) и първа влиза малко трудно.
Гладки ниски обороти и бърза реакция на мотора при натискане на газта.
Учудващо добър демараж с трима възрастни вътре.
Последните 2 неща не означават ли изправни дросел, TPS и моторче за ПХ?
Проверих и друго - 99-00г. наистина са слагали в Поло двигатели 1,4 75кс.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 26 фев 2008 19:21


olele39 написа:Проверих и друго - 99-00г. наистина са слагали в Поло двигатели 1,4 75кс.

Да слагали са ,ама са 16V s 2 разпределителни вала и изобщо не приличат на таози двигател от снимката по-горе.

Можеш да съдиш за напълно изправен дросел само след компютърна диагностика. Иначе ако ,ако е много зле дросела ,няма да държи стабилни обороти на празен ход. Трябва да държи не по-малко от 800 оборота. Също така като запалиш колата оборотите трябва да скочат рязко до към 1300-1500 оборота и след това да паднат плавно до към 1000 оборота. Ако е зле дросела скачат до към 500-700 и след много малка пауза се повишават до към 1000 оборота. Причината за тези аномалии (включително и след компютърна диагностика ,засечена грешка в дросела) може да се дължат и на замърсена дроселова клапа!


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Вто 26 фев 2008 19:38


Да 8V 1,4 75кс. В Аутодатата го дават само в Голф, но май е слаган и в Поло 1999-2000г.
Диагностиката е добър съвет! :да:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 26 фев 2008 20:24


olele39 написа:Да 8V 1,4 75кс. В Аутодатата го дават само в Голф, но май е слаган и в Поло 1999-2000г.
Диагностиката е добър съвет! :да:


Колега вместо да гадаеш, вземи си запиши номера на мотора и на рамата и ги провери в нета. Ще разбереш какъв е двигателя и коя година е произведена колата и къде :).

Нали ще я копуваш вземи малко се поинтересувай от самата нея, а не от какви проблеми евентуално би имала!

АЗ като гледам мотора, и ако наистина а 99-2000, залагам на APQ.


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Вто 26 фев 2008 20:50


Прав си Lizard-е , ама данните ще ги получа чак нощеска, а дотогава "сърце мъжко не трае..." :lupe
APQ е 60 коня...


Stoyanov113
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Stoyanov113 » Вто 26 фев 2008 23:43


Загледай се за гореописаните проблеми, за да свалиш от цената на колата за да можеш да си я оправиш, а не да ти се разкаже играта като я купиш и после разбереш. Казвам го от личен опит защото моя пуловер беше слънце - в началото демараж, няма шумове нищо, върви си идеално колата и в един момент започна да ми прави номера с оборотите и при компютърната дигностика установих, че дросел клапата е аут. Сметни си ти - дросел клапа 550 лева, монтаж - 25 лева, адаптация 35 лева, ако има такъв проблем по - добре да ги смъкнеш от цената в началото, а не после като мене да си делиш от залъка с месеци.


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Пет 29 фев 2008 19:47


Благодаря за съветите! Отказах се от това Поло и днес си купих друго. По-старо, но с доказан произход и отлична поддръжка. Веднага му пляснах стикера:
Изображение


Потребителски аватар
zmei707
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmei707 » Пет 29 фев 2008 19:52


Браво:)Отличен избор 8) И да знаеш,зелените много вървят.... :drive


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Пет 29 фев 2008 20:07


Не ме базикай, де... Само стикера вдига 15-20кс.


Потребителски аватар
zmei707
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmei707 » Пет 29 фев 2008 22:27


Хич не те бъзикам,просто и аз си имам зелено,60 коня :), много обичам да депресирам БМВ-тата по светофарите :076:...


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Пет 29 фев 2008 22:30


zmei707 написа: И да знаеш,зелените много вървят.... :drive

Колегата е 1000% прав доказано и изпитано



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта