Настоящо обслужване на 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Настоящо обслужване на 1Z

Мнениеот BeckoTDI » Вто 26 фев 2008 21:30


Здравейте колеги, много се извинявам предварително че е писано по някой от въпросите, аз ги прегледах, но така и не намерих тема която да отговаря напълно на въпроса ми.

Приблизително колко ще излезе смяната на ремъците, маслата, филтрите и най-важното при кого??? Ако може да ми кажете и цени за консумативите, да си направя една груба сметка, че хич не съм в час :oops: към консумативите да добавя и термостат за смяна + ремонт стартер :(

Последна промяна от BeckoTDI на Пон 10 мар 2008 22:37, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 21:33


Масло ти трябва 10В40 което е към 50-60 кинта тубичката/остава ти резерва/,въздушен филтър 10-20 лв.,маслен и поленов и те по толкова,ремъка 30-80 лева.Ролките незнам.Абе сичко от до е към 300-500 лева.Сигурен ли си че термостат е за смяна.Иначе стартера му направих профилактика като я взех/беше с разбит лагер/ за 20-30 лв. /ама в Карлово - в София сигурно ще е Х2/


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Вто 26 фев 2008 21:38


Стартера се обажда леко, а сега на бензиностанцията бая свирна.. и не ми се рискува искам да го направя. 300-500 лева, но с труда ли е тази сума ... :roll: А за термостата мисля че е за смяна защото по бавно загряваше като беше студено, иначе днес май беше добре като е по топло и държи температурата точно посредата на уреда(незнам колко е нормално).


Потребителски аватар
stanislav_7140
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 22 май 2007 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

обслужване

Мнениеот stanislav_7140 » Вто 26 фев 2008 21:56


значи за моито tdi-смяна ,ролки,ангренажен ремьк,масло ,накладки ,водна помпа,вьздушен филтар,и маслен филтар-450лв


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:09


Да с труда е някаде там/абе 300 си е доста осакатена сума като сложиш по-обикновено масло и консумативи и оставиш здравите ролки/.Иначе ТДИ-то загрява бавно/то за тва е икономично/-не пипай оригиналния термостат без причина да не ревеш после/нали знаеш как се проверява?/.Иначе стрелката на температурата би трябвало да кове в средата- 90 градуса.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 26 фев 2008 22:22


240лв. работа+ Смяна ролки, ремък ангренажен, масло Мобил 1(колегата каза че ще ти остане
ДА ако е 5л.). Това е във Видин
Надявам се да ти е полезно!


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 26 фев 2008 22:24


racing_team_vidin написа:240лв. работа+ Смяна ролки, ремък ангренажен, масло Мобил 1(колегата каза че ще ти остане
ДА ако е 5л.). Това е във Видин
Надявам се да ти е полезно!

Забравих и всички филтри, маслен, горивен, въздушен, без този на купето


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:33


В Сф обаче ще му вземат доста над тази цена :cry:
P.S.Най-добре иди в форумния сервиз на niksi - той се занимава с тези неща.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 26 фев 2008 22:41


Rabbit_TDI написа:В Сф обаче ще му вземат доста над тази цена :cry:
P.S.Най-добре иди в форумния сервиз на niksi - той се занимава с тези неща.


:shock :dontknow: :roll:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Вто 26 фев 2008 22:43


Мерси за отговорите момчета, доста ми помогнахте! :)

И един въпрос към Rabbit_TDI, ако може да ми каже как се проверява термостата :oops: може търговеца да ме е лъгал, като я купувах ми обяснява, че бавно загрявала заради него, после каза че няма и аз много не разбрах какви ги говори за това мислех да го сменям :shock Но днес като я карах си загряваше нормално и стрелката както каза лепи посредата точно на уреда

П.С. А масълцето за хидравликата предполагам не е много скъпичко нали, че е на мин и ще трябва да си долея :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:45


Като тръгваш сутрин/демек студена кола/ като стигне 80 ина градуса слизаш ,отваряш капака и бараш с ръка долния маркуч дето отива в радиатора - ако е топъл значи термостата е отворил предварително-демек дал е фира.Иначе търговците си съчиняват на обощо основание :lol:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 26 фев 2008 22:55


Sw!zz3r0 написа:Мерси за отговорите момчета, доста ми помогнахте! :)

И един въпрос към Rabbit_TDI, ако може да ми каже как се проверява термостата :oops: може търговеца да ме е лъгал, като я купувах ми обяснява, че бавно загрявала заради него, после каза че няма и аз много не разбрах какви ги говори за това мислех да го сменям :shock Но днес като я карах си загряваше нормално и стрелката както каза лепи посредата точно на уреда

П.С. А масълцето за хидравликата предполагам не е много скъпичко нали, че е на мин и ще трябва да си долея :roll:


термостата ти помага да загрее колата до 80-90градуса по-бързо, после за да поддържа тази температура, значи при мен за 2км. вече е на 70 градуса. виж колко бързо загрява и пипай съединенията както ти каза колегата


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:58


Гледам си писал за хидравликата.Маслото е нещо от сорта 10-15 лв. на литър ,а то сабира към 2 литра.По добре направо го смени да не се пресече със старото.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Вто 26 фев 2008 23:13


Да, да разбира се че ще се смени.. и аз незнам вече какво пиша че е манджа с грозде в главата ми покрай това обслужване.. пак да благодаря за съветите ви, ще го тествам термостата как е тея дни.

Само 1 нещо остана да ме мъчи, дерт ми е не мога да заспя направо :( то според мен не е от двигателя и за това съм го пуснал в друга тема, но ви гледам че сте наясно и ако сте срещали такъв проблем ще ви помоля да пуснете по едно мнение тук.


Потребителски аватар
bybeep
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 17 авг 2006 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот bybeep » Нед 02 мар 2008 10:56


racing_team_vidin написа:
racing_team_vidin написа:240лв. работа+ Смяна ролки, ремък ангренажен, масло Мобил 1(колегата каза че ще ти остане
ДА ако е 5л.). Това е във Видин
Надявам се да ти е полезно!

Забравих и всички филтри, маслен, горивен, въздушен, без този на купето


колега, а къде във видин са ти ги правили тия неща?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта