Колата ми е Б3, 92г., комби, 2000 куб. бензин/газ. Купих я преди около 6 месеца и от тогава насам имам следният проблем:
Когато карам и съм на D и спра, примерно на светофар, започва да вибрира, ако мина в режим N вибрирането спира. Оборотите в този момент са към 800-850. След като си направих центровка на газта нещата се подобриха малко(по леко вибриране) за около 4-5 дена и после вибрирането пак се усили. Ходих на 1-2 майстора, но те като цяло гледат да ти вземат парите и вдигат само рамене от какво може да е. Някой да има идея ?
Друг проблем: искам да си прочистя с ултразвук дюзите, но се оказа че са леко специални, не можели да се извадят поединично, само 4-те заедно в пакет, а нормално там където я предлагат тази услуга могат да ги чистят поединично.



Б3, 2000 куб. автоматик - вибриране
Знам, това ме посъветваха в PAN сервиз, срещу ШЕЛ-а на Драгалевци и ми продадоха 1л. за 25 лева, някаква уж доста добра добавка и да карам 500км и ще се оправи. И аз така реших да отида до Стара Загора и да се върна и точно на колелото, където свършва магистралата колата спря и отказа повече да върви на бензин. После ме светнаха, че този метод дава точно обратният резултат, тъй като засилва всички боклуци от мъркучите и ги стоварва върху дюзите. И факт, преди тази операция колата вървеше на бензин, сега не.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега(ivanp)шината на дюзите е обща,но дюзите са 4 и се свалят от шината.Който ти е казал че не се разглобяват те е излъгал(волно или не)А за добавките си много прав(макар и късно да си го разбрал)по-често влошават нещата отколкото обратното.А по въпроса за дюзите-като свалиш шината ще видиш че се дели на две след като се развият няколко болтчета.След това дюзите се вадят като се натиснат с неметален предмет навън.Успех!
Ми дано да е така, но понеже аз не разбирам от шини и от дюзи я заведох в сервиз дето разбират и това ми обясниха след като я държаха 4-5 часа колата. Даже и чест им прави, че не ми взеха пари, но не бих се расърдил ако ми кажеш къде например предоставят такава услуга. Аз тогава google-нах и намерих 2-3 места, и само 1то ми се стори читаво. Явно не е чак толкова масова услуга.
- miroslav ruse
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- miroslav ruse
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- miroslav ruse
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- miroslav ruse
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
miroslav ruse написа:3 бр. са кам 500лв.сори несам писал като триябва
Предния и този на скоростната 'Лемфьордер' от D&N са по 55-60 лева.
Задния на 2Е мотора е специфичен, различаващ се от тампоните на другите, по-малки двигатели.
Къде ли не звъняха момичетата от пловдивското им представителство- няма и няма!
Предложението беше доставка със срок 45 дена и цена около 80 (по далечни спомени)
Проблема е, че още не съм се възползвал от това им предложение, но тампона не ми е скъсан, а само много омекнал.
По тази причина не препоръчвам закупуването на тампони втора употреба. И те ще са свършили, дори да не са скъсани.
- miroslav ruse
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Това с по-евтини тампони е примамливо, обаче...аз съм на особено мнение. Предният тампон си го взимам такъв евтин и нямам проблеми. Със задният хидравличен обаче се наиграх веднъж така. Колата ми вибрираше на определени обороти (по спомени около 3000) и си викам ще сменя тампона. Сменям го като взимам въпросният за около 85лв. След монтирането му колата започна да вибрира на всякакви обороти. След едно излизане извънградско дори ми изтръпна крака (съвсем буквално). След което не издържах и си взех оригинален, нов за около 180лв. Колата заспа като бебе, нито за секунда не ме беше яд за парите които дадох. Но....всеки сам си решава 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
miroslav ruse написа:с модернатор неми се спори
Е сеа кво?!? Да си споря сам със себе си ли?

dlug написа:Това с по-евтини тампони е примамливо, обаче...аз съм на особено мнение. Предният тампон си го взимам такъв евтин и нямам проблеми. Със задният хидравличен обаче се наиграх веднъж така.
След монтирането му колата започна да вибрира на всякакви обороти. След което не издържах и си взех оригинален, нов за около 180лв. Колата заспа като бебе, нито за секунда не ме беше яд за парите които дадох. Но....всеки сам си решава
За това абсолютно съгласен

След като не намерих Лемфьордер за заден на двигателя го смених с уж маслен на Топран.
Издържах цяла седмица с него, ама защото нямах време да го сваля!

На следващата събота веднага колата на канала и тампона вънка!!!
И си сложих стария, сплескания, с който продължавам да съм и сега

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта