Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 27 фев 2008 19:56


Оставете, човека какво го нападнахте, нито му давате пари за вентилатора, нито ще му давате за ремонта, така че ако иска може с флекса да я разреже на две.
П.П Колега в немските каталози за тунинг има електрическо турбо,с някакъв High power електромотор,слага се на тръбата м/у филтърната кутия и двигателя, и демек качвало до 30 к.с. цена не си спомням точно но някаде към 300Е
Неискам да коментирам!!!
В интерес на истината и аз съм го обмислял твоя вариант, преди време но се отказах :roll:




Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 27 фев 2008 20:05


Ето малко полезна инфо! Ей, това Северозапада сме си ора, не пустиняци! (язе съм от Врачанско родом) :lol:
Дай го този сайт да го разгледам - искам да си проверя теоретичната подготовка, дали не пропускам нещо, а и да видя какви вентилатори ползват


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 27 фев 2008 20:09


Все си мисля, че преработена турбинка от прахосмукачка ще извади поне 0.1 bar налягане и ще има по-осезаем ефект с нея. :roll:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 27 фев 2008 20:34


dimitarpetrov написа:Ето малко полезна инфо! Ей, това Северозапада сме си ора, не пустиняци! (язе съм от Врачанско родом) :lol:
Дай го този сайт да го разгледам - искам да си проверя теоретичната подготовка, дали не пропускам нещо, а и да видя какви вентилатори ползват


Имам каталози немски, незнам в нета каде е.
П.П Епа ора сме си, добри сме (за прибив) :lol:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 27 фев 2008 20:45


racing_team_vidin написа:
dimitarpetrov написа:Ето малко полезна инфо! Ей, това Северозапада сме си ора, не пустиняци! (язе съм от Врачанско родом) :lol:
Дай го този сайт да го разгледам - искам да си проверя теоретичната подготовка, дали не пропускам нещо, а и да видя какви вентилатори ползват


Имам каталози немски, незнам в нета каде е.
П.П Епа ора сме си, добри сме (за прибив) :lol:


Макя, ора! :D
Можеш ли да сканираш или да снимаш страниците с инфото и да качиш снимките в темата, може и да ми ги пратиш на dimiter.petrov@gmail.com, аз ще ги кача


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 27 фев 2008 23:22


dimitarpetrov написа:
racing_team_vidin написа:
dimitarpetrov написа:Ето малко полезна инфо! Ей, това Северозапада сме си ора, не пустиняци! (язе съм от Врачанско родом) :lol:
Дай го този сайт да го разгледам - искам да си проверя теоретичната подготовка, дали не пропускам нещо, а и да видя какви вентилатори ползват


Имам каталози немски, незнам в нета каде е.
П.П Епа ора сме си, добри сме (за прибив) :lol:


Макя, ора! :D
Можеш ли да сканираш или да снимаш страниците с инфото и да качиш снимките в темата, може и да ми ги пратиш на dimiter.petrov@gmail.com, аз ще ги кача


:да: Ще ги сканирам и ще ти ги пратя, няма проблеми :wink:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Чет 28 фев 2008 12:49


Колега,dimitarpetrov .. чакам да видя ефекта, наскоро ми попадна да видя вентилатор от швеицарска промишлена прахосмукачка,направен е много шукарски, през духщите лопатки не минава замърсен въздух,а за мотора си има друга турбинка,..прави доста наддув,..ама работи на 220 в,.. С електрика и реостат предполагам може да се регулира,според оборотите :) 8)


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Чет 28 фев 2008 16:25


Ако се добави и система за впръскване на чист кислород през всмукателния колектор....... :twisted: :evil: :twisted:


Майтап разбира се! И аз те поткрепям колега и с нетърпене очаквам резултата. Но да бъда честен и аз се съмнявам да стане толкова лесно и само с този вентилатор. С турбина от прахосмукачка може би ще има по-голям ефект :)

И така с нетърпение очаквам крайния резултат на това начинание!


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 28 фев 2008 16:43


Symptom написа:Колега,dimitarpetrov .. чакам да видя ефекта, наскоро ми попадна да видя вентилатор от швеицарска промишлена прахосмукачка,направен е много шукарски, през духщите лопатки не минава замърсен въздух,а за мотора си има друга турбинка,..прави доста наддув,..ама работи на 220 в,.. С електрика и реостат предполагам може да се регулира,според оборотите :) 8)


колега, ако ти е "попаднал" фрии, може да направиме една проба с инвертор от UPS например. Макар че щом е от промишлена прахосмукачка сигурно е поне 1,5 - 2 kW, а това на 12 волта е мнооого ток....
Ако не е проблем - по-горе ми е мейла - чатни му една-две снимки да го огледам, а и ако може - малко повече ТТ данни, може и сайта на производителя

П.П. Днеска джитках малко с "нещото" - няма никакви проблеми, няма да споделям впечатления преди ДИНО теста, за да съм сигурен че не си внушавам, но ....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 28 фев 2008 16:50


така като се замисля направи си една проста сметка
турбо (квото намериш) примерно около 200-250лв (някво.. здраво..)
колектор от 1.9тди 25лв дори може някой и да ти подари
малко тръби .. сложи ги 100лв (може и без пари да ти излезе зависи)

надуваш на 0.2 и спи градът и селяните в него :lol:
съмнява ме на такова налягане да счупи мотора.. или пък да стане толкова бедна че да ти перфорира буталята
ама все пак

абе ... успех пък..

когато отидеш на диното направи 3 ръна
с филтър
с "нещото"
и без филтър

и резултатите тука :lol:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 28 фев 2008 17:09


Vizor написа:когато отидеш на диното направи 3 ръна
с филтър
с "нещото"
и без филтър

и резултатите тука :lol:


Всъщност планирам поне 5-6 ръна:
1. Сток екипировка, Сток филтър - за начално състояние
2. Сток екипировка, само с панелният филтър K&N с който съм в момента - за поредна проверка на ефекта от спец. филтри.
3. Модната кутия (без дроселиращите вложки на входа и изхода) и Сток филтър - на ползу мераклиите за дребни подобрения :D
4. Модната кутия с панелният филтър K&N - по причините по т. 3
5. Момента на истината :lol: ПВП (Принудително Вентилаторно Пълнене :D) с панелен филтър K&N
6. Повече от любопитство - голо моно без нищо (дано не е прашно времето да не полираме цилиндрите :lol: )

и технически съм готов за всичко това, ама в момента няма кинти за ДИНО... :banghead:

А резултатите - смятам за правилно Ицо да ги постне тука (че неверници и скептици по тази тема - бол! :D )


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот mladennn » Съб 08 мар 2008 22:16


има ли резултати от теста :?: :)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 09 мар 2008 14:10


Единствено субективни - още не съм бил на ДИНО - писах на Ицо от ХЕЕД но още нямам отговор, а и парите са малко кът... :lol:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Нед 09 мар 2008 15:30


ОФФ
Ами колеги, който е навит да види резултати от DINO и е готов да подпомогне начинанието финансово, защо да не го направи. Тъкмо ще се разреши един огромен спор, във форума.
P.S.
Не познавам инициатора на проекта, така че не си мислете, че той има нещо общо с коментара ми!


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот mladennn » Нед 09 мар 2008 19:51


е нещо да речем макс скорост ускорение разход на гориво :?:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта