Спешно се нуждая от съвет...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Спешно се нуждая от съвет...

Мнениеот silverhawk* » Сря 01 сеп 2004 22:09


Вчера за 3-ти път ходих на диагностика и пак нищо.Проблема е,че сместа е богата и колата ми харчи около 13-14/100 при съвсем нормално каране.Майсторите не могат да разберат каде е проблема и цле 2-часови мъки вдигат ръце.Отначало ми казаха,че е от дебитомера и тъкмо се бях засилил да го купувам и се оказа че е наред.Вече не знам какво да правя,моля ви ако някой е имал подобни премеждия да даде съвет или кажете каде да отида при хора които наистина разбират от ГТИ.Става дума за 2Е двигател.




Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Сря 01 сеп 2004 22:21


В Unitrade-X ходи ли :?:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 01 сеп 2004 23:57


И аз подкрепям горното мнение за сервиз Юве,хората наистина знаят какво правят и по-високата цена е напълно оправдана


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: лично впечатление!

Мнениеот pinci » Чет 02 сеп 2004 9:11


По-лесното обяснение е: след светофара на зоопарка си прдължаваш нагоре и се оглеждаш за автоморга отдясно, точно срещу нея (от ляво на пътя) е Юве-то


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Чет 02 сеп 2004 9:24


понеже ми изскочи същия проблем, със същия двигател, гледаха я и ми казаха че е възможно да е степерното моторче... ремонта ще ми струва минимум 100кинта. днес ще отида на място в сервиза на момчетата, и ако свършат работа ще пиша какъв е бил проблема. така че очаквай включване и гледай да не караш на далеч че реже глави тоя разход :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 02 сеп 2004 9:33


warrior написа:понеже ми изскочи същия проблем, със същия двигател, гледаха я и ми казаха че е възможно да е степерното моторче... ремонта ще ми струва минимум 100кинта. днес ще отида на място в сервиза на момчетата, и ако свършат работа ще пиша какъв е бил проблема. така че очаквай включване и гледай да не караш на далеч че реже глави тоя разход :roll:
Какво е "степерно моторче" да не би да имаш впредвид така нареченото стъпково моторче или по-точно казано Регулатор на празен ход (ISV Idle Stability Valve). Според мен от него идват проблеми с празния ход, като неравномерни обороти (танцуват от 600 до 1 500) или просто глъхне като освободиш от скорост, оборотите падат прекалено ниско и колата гасне. Но не виждам как от това устройство може да има повишен разход и то с толкова много.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Чет 02 сеп 2004 16:20


виж в сервизи
има и по-добри от уве


silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silverhawk* » Съб 04 сеп 2004 21:35


Благодаря ви много за мненията,в понеделник ще се пробвам да си запиша час в този сервиз Юве,пък ще видим каквото стане стане.Мерси засега приятели


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Съб 04 сеп 2004 21:40


Няма проблем. Нали за това сме тук


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 04 сеп 2004 21:41


аз съм извънредно любопитен за изхода от това положение.
моля те не забравяй да опишеш какво са правили и как са го направили...


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Нед 05 сеп 2004 11:59


оказа се запушен катализатор при мене. смених го с тръба за 20 кинта, и тая седмица ще ходя да ми пренастроят системите на колата? защото според майстора ми са настроени да работят на запушен катализатор все още и след пренастройката на компютъра трябвало да се оправи положението.


silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silverhawk* » Пон 06 сеп 2004 7:39


Братле,като купих колата и моя катализатор беше запушен,също и ламбда сондата ми беше заминала.Сложих си резонатор и чисто нова ламбда,дали е възможно да съм със същия проблем като тебе.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Сря 08 сеп 2004 11:11


нито тебе, нито война мога да ви разбера
какви са тез дебитомери дето, споменаваш (ако се нелъжа - нямаш таквоз нещо на гти-то) а и моторето не влияе на разхода
а оногатена смес се получава от бая неща (клапани - дори и нагар по тях влияе, повдигачи, не дай си боже сегменти)
ако искаш ще те пратя при моите майстори (3-ти vw си карам там) и съм много доволен. за мен няма по добри в софия.
а война да не верва на тез глупости. кви са тез системи дет се настройват (било и автоматично от еку-то) за запушени катализатори.
не вервай войне на тез ГЛУПОСТИ. аман.
ако искаш аз да ти гледам на ръка - повече невща ще ти кажа, че и по-верни


silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silverhawk* » Чет 16 сеп 2004 21:35


Най-сетне успях да си рвша проблема срещу скромните 16 лв.(да диагностиката с настройките).Оказа се,че всичко си работи нормално по нея обаче изглежда доста хора са се учили върху моя голф-беше разцентрован до немй си каде.За 1 час работа мочетата оправиха нещата,единственото което остана сега е,че ми държи много високи обороти-около 1000-1100.Проблема не е в моторчето за празния ход свалиха го и го почистиха,така че ако някой има идея от какво може да е нека сподели.Благодаря ви за вниманието



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта