Проблемно първо палене Г4 - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 28 яну 2008 11:10


Иди на диагностика и да ти погледнат центровката .




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 28 яну 2008 11:15


kickd0wn написа:Ще го проверя, но трябва да е на 3000 км, т.е. да е добре.


Прочети теми за TPS....виж си датчика за температурата....много нелогични /за мен/ са ти проблемите...нямат връзка....

Сутрин колата при студен старт захапва на 1100....постепенно връща на 780об при над 70 градуса...

Това се определя от дросела, който получава данни от компа, който пък взима данни от темп. датчик......ако е прецакано някое от тия неща ще имаш и други проблеми, а не само при първо палене....аз лично нямам отговор и почнах да налучквам...при мен ако вкарам ключа и завъртя мигновенно почва да мисли и работи 400-500 оборота 1-2 секудни и умира...следващия старт вече е перфектен....обаче ако вкарам и изчакам 2-3 сек на контакт и завъртя след това всичко е пушка....

Провери си и горивен филтър....


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Вто 26 фев 2008 15:30


Ще съживя темата за да опиша какво направих до тук, макар и без резултат. Смених всички филтри и масла, както и свещите миналата седмица, но първото палене сутрин все още е проблемно. Та някой ако има някакви идеи нека сподели. Сега ми се върти да сменя и кабелите евентуално от тях ако е проблема понеже докато не загрее добре има едно леко потрепване от време на време сякаш изпуска такт за малко. Дали може да пали по-трудно ако са кофти кабелите ?


Потребителски аватар
pastora_bg666
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pastora_bg666 » Вто 26 фев 2008 15:46


Отиди на диагностика. Даже я остави да преспи в сервиза и сутрин на студено я закачи. Тогава ще си покаже. А кабелите ги погледни на тъмно дали пробива някъде.


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Вто 26 фев 2008 17:23


pastora_bg666 написа:Отиди на диагностика. Даже я остави да преспи в сервиза и сутрин на студено я закачи. Тогава ще си покаже. А кабелите ги погледни на тъмно дали пробива някъде.


Така и ще стане, запазил съм час за следващите дни в сервиз. Няма прошка с тия коли, само разходи.


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Пет 29 фев 2008 12:56


Ходих на диагностика и ми казаха, че колата не пали или заради ламбда сондата или заради дебитомера. Съответно вчера ми изключиха ламбдата за да пробвам как ще запали без нея и тая сутрин положението беше същото - паля колата тръгва на 2-3 цилиндър и накрая гасне, при леко подаване на газ вдига оборотите до 2-3К после пробва да ги свали и гасне и така до третото палене когато се закрепи. Та ламбдата вече е изключена като виновник и питането ми е възможно ли да имам кофти студено палене заради дебитомер, а през останалата част от деня да пали без никакви проблеми?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 29 фев 2008 13:12


kickd0wn написа:Ходих на диагностика и ми казаха, че колата не пали или заради ламбда сондата или заради дебитомера. Съответно вчера ми изключиха ламбдата за да пробвам как ще запали без нея и тая сутрин положението беше същото - паля колата тръгва на 2-3 цилиндър и накрая гасне, при леко подаване на газ вдига оборотите до 2-3К после пробва да ги свали и гасне и така до третото палене когато се закрепи. Та ламбдата вече е изключена като виновник и питането ми е възможно ли да имам кофти студено палене заради дебитомер, а през останалата част от деня да пали без никакви проблеми?



ми има логика....ко праи той? мери количеството въздух и дава инфо на компотя....ако му кае: брат неа въздух и оня ми ти компа изрънчи никво гориво не заапва...или обратно ако му кае...скии колко въздух и оня налее 5 кила бенз.... 8)


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Пет 29 фев 2008 13:23


chefito написа:
kickd0wn написа:Ходих на диагностика и ми казаха, че колата не пали или заради ламбда сондата или заради дебитомера. Съответно вчера ми изключиха ламбдата за да пробвам как ще запали без нея и тая сутрин положението беше същото - паля колата тръгва на 2-3 цилиндър и накрая гасне, при леко подаване на газ вдига оборотите до 2-3К после пробва да ги свали и гасне и така до третото палене когато се закрепи. Та ламбдата вече е изключена като виновник и питането ми е възможно ли да имам кофти студено палене заради дебитомер, а през останалата част от деня да пали без никакви проблеми?



ми има логика....ко праи той? мери количеството въздух и дава инфо на компотя....ако му кае: брат неа въздух и оня ми ти компа изрънчи никво гориво не заапва...или обратно ако му кае...скии колко въздух и оня налее 5 кила бенз.... 8)


Тая логика е ясна разбира се, въпроса е дали може само сутрин да се бърка и да ми прецаква паленето.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 29 фев 2008 16:23


kickd0wn написа:
chefito написа:
kickd0wn написа:Ходих на диагностика и ми казаха, че колата не пали или заради ламбда сондата или заради дебитомера. Съответно вчера ми изключиха ламбдата за да пробвам как ще запали без нея и тая сутрин положението беше същото - паля колата тръгва на 2-3 цилиндър и накрая гасне, при леко подаване на газ вдига оборотите до 2-3К после пробва да ги свали и гасне и така до третото палене когато се закрепи. Та ламбдата вече е изключена като виновник и питането ми е възможно ли да имам кофти студено палене заради дебитомер, а през останалата част от деня да пали без никакви проблеми?



ми има логика....ко праи той? мери количеството въздух и дава инфо на компотя....ако му кае: брат неа въздух и оня ми ти компа изрънчи никво гориво не заапва...или обратно ако му кае...скии колко въздух и оня налее 5 кила бенз.... 8)


Тая логика е ясна разбира се, въпроса е дали може само сутрин да се бърка и да ми прецаква паленето.


тука ми се струва че васко може да даде компетентно мнение...аз само разсъждавам :(


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблемно първо палене Г4

Мнениеот badjo-vw » Пет 29 фев 2008 20:58


kickd0wn написа:Здравейте,

Проблема се изразява в следното: при първо палене за деня, сутрин рано, рано, ако не подам газ колата пробва да запали вдига до към 400-500 оборота и гасне. Ако обаче подам газ пали винаги, но пък качва оборотите на 2000 и ги държи там около 2 минути, след което ги нормализира. Ако запаля с подаване на газ, колата вдигне оборотите на 2000 и след малко я загася, след което запаля отново в повечето случаи ги държи нормални към 1000-1100 докато загрее. В последствие през деня си пали нормално освен ако не е престояла на студено целият ден.

Не е болка за умиране, но ме дразни.

Някакви идеи и насоки къде да търся проблема ?
колега 100% това е топлинния датчик 15 лева е- имах този проблем преди време ,много дразни :D


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблемно първо палене Г4

Мнениеот kickd0wn » Пет 29 фев 2008 22:00


badjo-vw написа:
kickd0wn написа:Здравейте,

Проблема се изразява в следното: при първо палене за деня, сутрин рано, рано, ако не подам газ колата пробва да запали вдига до към 400-500 оборота и гасне. Ако обаче подам газ пали винаги, но пък качва оборотите на 2000 и ги държи там около 2 минути, след което ги нормализира. Ако запаля с подаване на газ, колата вдигне оборотите на 2000 и след малко я загася, след което запаля отново в повечето случаи ги държи нормални към 1000-1100 докато загрее. В последствие през деня си пали нормално освен ако не е престояла на студено целият ден.

Не е болка за умиране, но ме дразни.

Някакви идеи и насоки къде да търся проблема ?
колега 100% това е топлинния датчик 15 лева е- имах този проблем преди време ,много дразни :D


Има логика, а къде се намира датчика ?


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблемно първо палене Г4

Мнениеот badjo-vw » Пет 29 фев 2008 22:07


kickd0wn написа:
badjo-vw написа:
kickd0wn написа:Здравейте,

Проблема се изразява в следното: при първо палене за деня, сутрин рано, рано, ако не подам газ колата пробва да запали вдига до към 400-500 оборота и гасне. Ако обаче подам газ пали винаги, но пък качва оборотите на 2000 и ги държи там около 2 минути, след което ги нормализира. Ако запаля с подаване на газ, колата вдигне оборотите на 2000 и след малко я загася, след което запаля отново в повечето случаи ги държи нормални към 1000-1100 докато загрее. В последствие през деня си пали нормално освен ако не е престояла на студено целият ден.

Не е болка за умиране, но ме дразни.

Някакви идеи и насоки къде да търся проблема ?
колега 100% това е топлинния датчик 15 лева е- имах този проблем преди време ,много дразни :D


Има логика, а къде се намира датчика ?
утре ще го снимам и ще сложа тук снимката-този проблем се вижда на ваг-ком но майстора трябва да си разбира от работата


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Пет 29 фев 2008 23:05


и според мен е дат4ика;на мен ми правеше като е топла палеше все едно е на смука4.смених дат4ика вси4ко стана ок :)


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пет 29 фев 2008 23:16


maimo написа:и според мен е дат4ика;на мен ми правеше като е топла палеше все едно е на смука4.смених дат4ика вси4ко стана ок :)
да при теб на ваг-кома би трябвало да вади скала над 350-400 а при колегата е 100-150 според мен поне


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Нед 02 мар 2008 8:51


Изображение

ето колега разкачаш щивта и буксата и датчика излиза :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bheart и 70 госта