Проблемно първо палене Г4 - РЕШЕНО
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kickd0wn написа:Ще го проверя, но трябва да е на 3000 км, т.е. да е добре.
Прочети теми за TPS....виж си датчика за температурата....много нелогични /за мен/ са ти проблемите...нямат връзка....
Сутрин колата при студен старт захапва на 1100....постепенно връща на 780об при над 70 градуса...
Това се определя от дросела, който получава данни от компа, който пък взима данни от темп. датчик......ако е прецакано някое от тия неща ще имаш и други проблеми, а не само при първо палене....аз лично нямам отговор и почнах да налучквам...при мен ако вкарам ключа и завъртя мигновенно почва да мисли и работи 400-500 оборота 1-2 секудни и умира...следващия старт вече е перфектен....обаче ако вкарам и изчакам 2-3 сек на контакт и завъртя след това всичко е пушка....
Провери си и горивен филтър....
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ще съживя темата за да опиша какво направих до тук, макар и без резултат. Смених всички филтри и масла, както и свещите миналата седмица, но първото палене сутрин все още е проблемно. Та някой ако има някакви идеи нека сподели. Сега ми се върти да сменя и кабелите евентуално от тях ако е проблема понеже докато не загрее добре има едно леко потрепване от време на време сякаш изпуска такт за малко. Дали може да пали по-трудно ако са кофти кабелите ?
- pastora_bg666
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ходих на диагностика и ми казаха, че колата не пали или заради ламбда сондата или заради дебитомера. Съответно вчера ми изключиха ламбдата за да пробвам как ще запали без нея и тая сутрин положението беше същото - паля колата тръгва на 2-3 цилиндър и накрая гасне, при леко подаване на газ вдига оборотите до 2-3К после пробва да ги свали и гасне и така до третото палене когато се закрепи. Та ламбдата вече е изключена като виновник и питането ми е възможно ли да имам кофти студено палене заради дебитомер, а през останалата част от деня да пали без никакви проблеми?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kickd0wn написа:Ходих на диагностика и ми казаха, че колата не пали или заради ламбда сондата или заради дебитомера. Съответно вчера ми изключиха ламбдата за да пробвам как ще запали без нея и тая сутрин положението беше същото - паля колата тръгва на 2-3 цилиндър и накрая гасне, при леко подаване на газ вдига оборотите до 2-3К после пробва да ги свали и гасне и така до третото палене когато се закрепи. Та ламбдата вече е изключена като виновник и питането ми е възможно ли да имам кофти студено палене заради дебитомер, а през останалата част от деня да пали без никакви проблеми?
ми има логика....ко праи той? мери количеството въздух и дава инфо на компотя....ако му кае: брат неа въздух и оня ми ти компа изрънчи никво гориво не заапва...или обратно ако му кае...скии колко въздух и оня налее 5 кила бенз....

- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
chefito написа:kickd0wn написа:Ходих на диагностика и ми казаха, че колата не пали или заради ламбда сондата или заради дебитомера. Съответно вчера ми изключиха ламбдата за да пробвам как ще запали без нея и тая сутрин положението беше същото - паля колата тръгва на 2-3 цилиндър и накрая гасне, при леко подаване на газ вдига оборотите до 2-3К после пробва да ги свали и гасне и така до третото палене когато се закрепи. Та ламбдата вече е изключена като виновник и питането ми е възможно ли да имам кофти студено палене заради дебитомер, а през останалата част от деня да пали без никакви проблеми?
ми има логика....ко праи той? мери количеството въздух и дава инфо на компотя....ако му кае: брат неа въздух и оня ми ти компа изрънчи никво гориво не заапва...или обратно ако му кае...скии колко въздух и оня налее 5 кила бенз....
Тая логика е ясна разбира се, въпроса е дали може само сутрин да се бърка и да ми прецаква паленето.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kickd0wn написа:chefito написа:kickd0wn написа:Ходих на диагностика и ми казаха, че колата не пали или заради ламбда сондата или заради дебитомера. Съответно вчера ми изключиха ламбдата за да пробвам как ще запали без нея и тая сутрин положението беше същото - паля колата тръгва на 2-3 цилиндър и накрая гасне, при леко подаване на газ вдига оборотите до 2-3К после пробва да ги свали и гасне и така до третото палене когато се закрепи. Та ламбдата вече е изключена като виновник и питането ми е възможно ли да имам кофти студено палене заради дебитомер, а през останалата част от деня да пали без никакви проблеми?
ми има логика....ко праи той? мери количеството въздух и дава инфо на компотя....ако му кае: брат неа въздух и оня ми ти компа изрънчи никво гориво не заапва...или обратно ако му кае...скии колко въздух и оня налее 5 кила бенз....
Тая логика е ясна разбира се, въпроса е дали може само сутрин да се бърка и да ми прецаква паленето.
тука ми се струва че васко може да даде компетентно мнение...аз само разсъждавам

- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблемно първо палене Г4
колега 100% това е топлинния датчик 15 лева е- имах този проблем преди време ,много дразниkickd0wn написа:Здравейте,
Проблема се изразява в следното: при първо палене за деня, сутрин рано, рано, ако не подам газ колата пробва да запали вдига до към 400-500 оборота и гасне. Ако обаче подам газ пали винаги, но пък качва оборотите на 2000 и ги държи там около 2 минути, след което ги нормализира. Ако запаля с подаване на газ, колата вдигне оборотите на 2000 и след малко я загася, след което запаля отново в повечето случаи ги държи нормални към 1000-1100 докато загрее. В последствие през деня си пали нормално освен ако не е престояла на студено целият ден.
Не е болка за умиране, но ме дразни.
Някакви идеи и насоки къде да търся проблема ?

- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблемно първо палене Г4
badjo-vw написа:колега 100% това е топлинния датчик 15 лева е- имах този проблем преди време ,много дразниkickd0wn написа:Здравейте,
Проблема се изразява в следното: при първо палене за деня, сутрин рано, рано, ако не подам газ колата пробва да запали вдига до към 400-500 оборота и гасне. Ако обаче подам газ пали винаги, но пък качва оборотите на 2000 и ги държи там около 2 минути, след което ги нормализира. Ако запаля с подаване на газ, колата вдигне оборотите на 2000 и след малко я загася, след което запаля отново в повечето случаи ги държи нормални към 1000-1100 докато загрее. В последствие през деня си пали нормално освен ако не е престояла на студено целият ден.
Не е болка за умиране, но ме дразни.
Някакви идеи и насоки къде да търся проблема ?
Има логика, а къде се намира датчика ?
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблемно първо палене Г4
утре ще го снимам и ще сложа тук снимката-този проблем се вижда на ваг-ком но майстора трябва да си разбира от работатаkickd0wn написа:badjo-vw написа:колега 100% това е топлинния датчик 15 лева е- имах този проблем преди време ,много дразниkickd0wn написа:Здравейте,
Проблема се изразява в следното: при първо палене за деня, сутрин рано, рано, ако не подам газ колата пробва да запали вдига до към 400-500 оборота и гасне. Ако обаче подам газ пали винаги, но пък качва оборотите на 2000 и ги държи там около 2 минути, след което ги нормализира. Ако запаля с подаване на газ, колата вдигне оборотите на 2000 и след малко я загася, след което запаля отново в повечето случаи ги държи нормални към 1000-1100 докато загрее. В последствие през деня си пали нормално освен ако не е престояла на студено целият ден.
Не е болка за умиране, но ме дразни.
Някакви идеи и насоки къде да търся проблема ?
Има логика, а къде се намира датчика ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bheart и 70 госта