От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

От барабани към дискове със спирачни апарати от Голф 4.

Мнениеот DEKSTAR » Чет 28 фев 2008 23:04


Темата е от името на MK2-GT ,който ме помоли да я публикувам .Колегата закупи апаратите от колега от форума без дисковете.Самите апарати са от Г4 на Lukas/накладки FORMAS ROULUNDS/дисковете са от голф 2GTI много запазени,минати на струг.
Ето следните стъпки за монтажа на дисковете:
1.Разглобяване на апаратите и почистване.
Изображение
Изображение
2.Реставриране на защитните ламарини на дисковете/бяха смачкани и очукани/Изображение
3.Подготовка на апаратите за боядисване.
Изображение
4.Боядисване на апаратите.
Изображение
Изображение
5.Подготовка на частите за монтаж.
Изображение
Изображение
6.Монтаж.
Демонтаж на барабана
Изображение
Изображение
Монтиране на новия шенкел и предпазната ламарина.
Изображение
Сглобяваме спирачния апарат с калотката и монтираме накладките.
Изображение
Монтираме спирачния апарат и го стягаме.
Изображение
След това монтираме и апарата с калотката и го захващаме за шенкела,стягаме маркучето и жилото за ръчната,слагаме металната капачка на лагера.
Изображение
Следва обезвъздушаване и тестване.След което се наслаждавате на "новите спирачки".Голфа определено започна да спира коренно различно/все едно е нямал спирачки до сега/.Първите 150-200км по леко със спирачките да се наместят накладките.
Надявам се темата да е полезна на всички.

Следва смяна на мастър цилиндър на спирачната помпа от 20мм :arrow: 22мм :wink:




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 28 фев 2008 23:51


Браво браво .... има защо да му подобрявате спирачната система на тоя голф. :да:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 29 фев 2008 3:05


Едно нещо само не разбрах а ми е много интересно. Шенкела от какво е от Г2 или от Г4 или с други думи става ли на шенкел от г2 или г3 апарат от Голф 4 защото аз съм с 3-кови апарати отзад но нещо имам проблеми с ръчната.
Коя година е била 4-ката


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Пет 29 фев 2008 8:16


Брато евала ! :bowdown


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Пет 29 фев 2008 8:56


°niksi° написа:Едно нещо само не разбрах а ми е много интересно. Шенкела от какво е от Г2 или от Г4 или с други думи става ли на шенкел от г2 или г3 апарат от Голф 4 защото аз съм с 3-кови апарати отзад но нещо имам проблеми с ръчната.
Коя година е била 4-ката


Шенкела и съпорта са от Г2, а самите апарати са от Г4 и пасват 1 към 1.Разликата е в самия съпорт,защото диска на Г4 е 232мм,от където следва че ще е малко по дълъг от на Г2,Г3.За ръчната още нищо не мога да кажа не сме слагали жилата,защото не бяхме ги взели,днес ги слагаме и ще споделя какво е станало.
Не мога да ти кажа коя година е бил 4-ката,освен да попитам колегата :wink:


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Пет 29 фев 2008 9:07


Браво!


Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

Мнениеот Nio4ak » Пет 29 фев 2008 10:20


Браво :applause: и аз мисля да слагам дискове отзад но мислех че трябва да сменям моста с такъв от GTI но явно може и да не се сменя :wink: :D


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 29 фев 2008 10:31


той моста може да не се сменя за да имаш дискове , но ако искаш да имаш стабилизиращата щанга (и я нямаш на твоя) е хубаво да си го смениш ;) едно от нещата които се усещат е тая щанга :idea:


Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

Мнениеот Nio4ak » Пет 29 фев 2008 11:01


alpine написа:той моста може да не се сменя за да имаш дискове , но ако искаш да имаш стабилизиращата щанга (и я нямаш на твоя) е хубаво да си го смениш ;) едно от нещата които се усещат е тая щанга :idea:

а освен моста др. ще трябва ли да се купува за да знам горе доло какви пари ще излезне


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Пет 29 фев 2008 19:35


Днес се занимавахме с освежаване на предните спирачни апарати и замяна на мастър цилиндъра от 20мм--->22мм.
Ето и няколко снимки
Изображение
Изображение
Изображение
Стария мастър цилиндър
Изображение
Определено след замяната с новия цилиндър значително се намали хода на педала на спирачките и се подобри спирането.Със предишния цилиндър педала потъваше доста навътре,докато при този леко да натиснеш и започва да спира.
На някой колеги бях обещал,че ще споделя какво е станало след слагането на жилата за ръчната но поради причини не сме ги сложили все още,като има резултат ще споделя :wink:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Пет 29 фев 2008 19:36


Ефекта е наистина страхотен днес сменихме и спирачната помпа от 20мм 22мм с помоща на колегата DEKSTAR.
Очакваите снимки и информация за тази транзакция : само VW


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Пет 29 фев 2008 19:37


А ето ги и тях :lol: :wink:


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

.

Мнениеот lubo007 » Пет 29 фев 2008 20:16


браво бе колеги, евала :drive
само да попитам ръчната - същите въжета или други се слагат!?


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Пет 29 фев 2008 20:22


Други други утре ще ми пристигнат и ги слагам и тях пак ще пуснем снимчици да се види каква е разликата в жилата! :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 05 мар 2008 21:03


Евала колега :!: :!:

Имам малко въпроси:
1. Докъде разглоби апаратите - в сми откачи ли буталцата да почистиш отвътре мизериите и сваля ли зегерните да се вманиачаваш да чистиш още по навътре?

2.Има 1 малка ламаринка, която на снимките ти не я виждам - тя се нанизва на шенкела и подпира отзад семеринга на диска откъм страната на моста

3.Каква марка нова спирачна помпа сложи, за какви пари я купи и откъде ?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта