Спиране на притока на бензин при моноинжекцион

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Спиране на притока на бензин при моноинжекцион

Мнениеот inoi » Вто 25 окт 2005 15:21


Как се прави при моното спирането на бензина при превключване на газ? Изпарителя е вакуумен.
Дали е достатъчно само изключването на бензиновата помпа или има още нещо?




Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Вто 25 окт 2005 16:01


Нееее, бенз. помпа не се спира :)
Прекъсва се с реле проводника който управлява дюзата с импулси , в резултат на което тя си стои затворена постоянно.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 25 окт 2005 16:09


Моята не е спряна.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 26 окт 2005 18:16


най-добре си спри и помпата и дюзата


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 26 окт 2005 18:40


popeye написа:най-добре си спри и помпата и дюзата

popeye, можеш ли да се обосновеш технически защо да се спира? Любопитен съм и искам да знам.
Благодаря предварително.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 26 окт 2005 20:29


Аз не съм сигурен в това което ще напиша, но така го знам аз.Доколкото ми е известно когато се включи на контакт помпата заработва и вдига налягането.В момента в който достигне нужното налягане тя изключва.Така че според мене когато се кара на газ тя трябва да е изключена.В интерес на истината на бащата на пасатора от определено време помпата работи и при работа на газ и бръмчи доста.Най вероятно се е прицакал датчика за налягането.Едно от решенията да се направи в момента на превключване на газ да се изключва и помпата.


Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Сря 02 ное 2005 17:03


Повечето газ сервизи не спират помпата при моно инжекцията,а прекъсват само управлението на дюзата. Но диагностика при когото работех беше точно на обратното мнение-че при моното е по хубаво да се спре помпата. Все пак това е човек с 20годишен стаж и аз се присъединявам към него.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 02 ное 2005 21:41


Помпата не я бърка дали колата работи на газ или бензин и е по-добре да работи.
Дори и колата да работи на бензин,излишната част от него пропусната от регулатора на налягането се връща в резервоара.
Регулатора на налягането е разпложен след дюзата и има за задача да поддържа постоянно налягане до нея и тъй като налягането е винаги по-голямо, доста голяма част се връща обратно в резервоара.
Та когато колата работи на газ и дюзата е изключена, просто всичкото гориво преминава през този регулатор се връща в резервоара.
Това е максимално близката симулация на нормална работа(бензин) за колата която все пак не е направена да работи на газ.
Единствения проблем е за дюзата,защото не пропуска бензин и може да запече,но понеже при монотата за разлика от пълните спринцовки е разположена нависоко това е много малко вероятно.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 02 ное 2005 21:58


Когато се кара продължително време на бензин и помпата работи,бензина се загрява кото минава през моното.И понякое време и в резервоара се вдига темп на бензина.От там летливите съставки на бензина,или по добрите съставки се изпаряват,и в резервоара остава една сволоч.И после защо ми се запуши дюзата или колата не върви.
Вие си решете дали да си спрете помпите.Това е постояно-токов двигател колкото повече работи толкова повече се износва.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 02 ное 2005 23:19


Според мене единствения смисал от спиране на помпата е да не се износва.иначе други проблеми няма.Що се отнася до горивото то така или иначе е от гадно по-гадно.за физическите примеси има филтър, само че няма вилтър за вода и др химични примеси дето ги бутат по бензиностанциите. Да не говорим за горките дизели - карат ли си карат с течен парафин и малко нафта вътре!!!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 03 ное 2005 8:06


Vasseto написа:Когато се кара продължително време на бензин и помпата работи,бензина се загрява кото минава през моното.И понякое време и в резервоара се вдига темп на бензина.От там летливите съставки на бензина,или по добрите съставки се изпаряват,и в резервоара остава една сволоч.И после защо ми се запуши дюзата или колата не върви.
Вие си решете дали да си спрете помпите.Това е постояно-токов двигател колкото повече работи толкова повече се износва.

Васето,
Писал съм го и преди, и сега ще питам пак:
Да предположим, че караш само на бензин - тогава помпата работи непрекъснато, нали? След като тази помпа е направена да работи непрекъснато, значи производителя е предвидил това и е направил така, че тази помпа да има определен период живот.
Не е ли по вредно самото вклюване и изключване на помпата всеки път когато превключваш на газ, знаеш, че при всяко включване се получава лек "токов удар".
И в този случай кое пази повече бензиновата помпа - вкл./изкл. или по-рядкото запускане?


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Чет 03 ное 2005 8:46


vasstop написа:...

Освен това бензина минавайки през помпат я смазва и я поддържа в изправност. Затова е важно и в резрвоара да има малко повечко бензин, а не 2-3литра и да се въртят всичките бливочи от резервоара.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 03 ное 2005 9:13


w_smith написа:Освен това бензина минавайки през помпат я смазва и я поддържа в изправност. Затова е важно и в резрвоара да има малко повечко бензин, а не 2-3литра и да се въртят всичките бливочи от резервоара.


...охлажда!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 03 ное 2005 12:10


vasstop написа:И в този случай кое пази повече бензиновата помпа - вкл./изкл. или по-рядкото запускане?


По рядкото запускане разбира се!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 03 ное 2005 12:23


vasstop написа:И в този случай кое пази повече бензиновата помпа - вкл./изкл. или по-рядкото запускане?


Ако си говорим за "Продължитеност на включване" или новото му наименование "Относителна продължителност на работа",то има много по елегантни методи за пускане на такъв мотор,които не са въведени в автомобилите.При тях може да се постигне пускане без токови удари.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта