Как се прави при моното спирането на бензина при превключване на газ? Изпарителя е вакуумен.
Дали е достатъчно само изключването на бензиновата помпа или има още нещо?
Спиране на притока на бензин при моноинжекцион
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Аз не съм сигурен в това което ще напиша, но така го знам аз.Доколкото ми е известно когато се включи на контакт помпата заработва и вдига налягането.В момента в който достигне нужното налягане тя изключва.Така че според мене когато се кара на газ тя трябва да е изключена.В интерес на истината на бащата на пасатора от определено време помпата работи и при работа на газ и бръмчи доста.Най вероятно се е прицакал датчика за налягането.Едно от решенията да се направи в момента на превключване на газ да се изключва и помпата.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Помпата не я бърка дали колата работи на газ или бензин и е по-добре да работи.
Дори и колата да работи на бензин,излишната част от него пропусната от регулатора на налягането се връща в резервоара.
Регулатора на налягането е разпложен след дюзата и има за задача да поддържа постоянно налягане до нея и тъй като налягането е винаги по-голямо, доста голяма част се връща обратно в резервоара.
Та когато колата работи на газ и дюзата е изключена, просто всичкото гориво преминава през този регулатор се връща в резервоара.
Това е максимално близката симулация на нормална работа(бензин) за колата която все пак не е направена да работи на газ.
Единствения проблем е за дюзата,защото не пропуска бензин и може да запече,но понеже при монотата за разлика от пълните спринцовки е разположена нависоко това е много малко вероятно.
Дори и колата да работи на бензин,излишната част от него пропусната от регулатора на налягането се връща в резервоара.
Регулатора на налягането е разпложен след дюзата и има за задача да поддържа постоянно налягане до нея и тъй като налягането е винаги по-голямо, доста голяма част се връща обратно в резервоара.
Та когато колата работи на газ и дюзата е изключена, просто всичкото гориво преминава през този регулатор се връща в резервоара.
Това е максимално близката симулация на нормална работа(бензин) за колата която все пак не е направена да работи на газ.
Единствения проблем е за дюзата,защото не пропуска бензин и може да запече,но понеже при монотата за разлика от пълните спринцовки е разположена нависоко това е много малко вероятно.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Когато се кара продължително време на бензин и помпата работи,бензина се загрява кото минава през моното.И понякое време и в резервоара се вдига темп на бензина.От там летливите съставки на бензина,или по добрите съставки се изпаряват,и в резервоара остава една сволоч.И после защо ми се запуши дюзата или колата не върви.
Вие си решете дали да си спрете помпите.Това е постояно-токов двигател колкото повече работи толкова повече се износва.
Вие си решете дали да си спрете помпите.Това е постояно-токов двигател колкото повече работи толкова повече се износва.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Според мене единствения смисал от спиране на помпата е да не се износва.иначе други проблеми няма.Що се отнася до горивото то така или иначе е от гадно по-гадно.за физическите примеси има филтър, само че няма вилтър за вода и др химични примеси дето ги бутат по бензиностанциите. Да не говорим за горките дизели - карат ли си карат с течен парафин и малко нафта вътре!!!
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Vasseto написа:Когато се кара продължително време на бензин и помпата работи,бензина се загрява кото минава през моното.И понякое време и в резервоара се вдига темп на бензина.От там летливите съставки на бензина,или по добрите съставки се изпаряват,и в резервоара остава една сволоч.И после защо ми се запуши дюзата или колата не върви.
Вие си решете дали да си спрете помпите.Това е постояно-токов двигател колкото повече работи толкова повече се износва.
Васето,
Писал съм го и преди, и сега ще питам пак:
Да предположим, че караш само на бензин - тогава помпата работи непрекъснато, нали? След като тази помпа е направена да работи непрекъснато, значи производителя е предвидил това и е направил така, че тази помпа да има определен период живот.
Не е ли по вредно самото вклюване и изключване на помпата всеки път когато превключваш на газ, знаеш, че при всяко включване се получава лек "токов удар".
И в този случай кое пази повече бензиновата помпа - вкл./изкл. или по-рядкото запускане?
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
vasstop написа:И в този случай кое пази повече бензиновата помпа - вкл./изкл. или по-рядкото запускане?
Ако си говорим за "Продължитеност на включване" или новото му наименование "Относителна продължителност на работа",то има много по елегантни методи за пускане на такъв мотор,които не са въведени в автомобилите.При тях може да се постигне пускане без токови удари.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта