


детонации в мотора на пасат в3
- iceto73
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
детонации в мотора на пасат в3
здравейте колеги,карам фолксваген пасат в3 пълен инжекцион 1989 година.от известно време ми пълни картера с бензин и освен това имам силни детонации,които се изразяват в силни гърмежи във въздушният филтър при рязко натискане на газта.почистих му инжекторите с ултра звук,но без резултат.обърнах сервизите и всички вдигат рамене,затова моля,ако някой може да помогне моля да ми пише!
- iceto73
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Относно детонациите!
пасатът ми наистина е в3 с номер на двигатела pf110702
- iceto73
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Относно детонациите!
Нямам газова уредба!
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 08 яну 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие "Княз Борис 1" 209
Колега, би ли упоменал вида на инжекционната система дали е механичен инжекцион(K или KE jetronik) или дюзите се управляват по електрически път.Относно бенза в картера,може да дойде от пробита мембрана на регулатора за налягането на бензина,ако той самия има връзка със смукателния колектор,но мисля,че при теб има.Ако имаш дюза за студен старт,провери и нея ако не затваря добре е възможно също да залива мотора с бензин.Успех!
- jigsaw
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
оп сега видях,че си от Сливен
и това със сервиза не ти върши работа.
Да споделя и моя опит с бензина в маслото.Аз имах същия проблем моя мотор е PB пълна инжекция 112 коня,дюзите са електромагнитни.Първата диагнстика беше,че компютъра бил развален и държал инженкторите твърде дълго отворени и за това на студен двигател давел колата и имало бензин в маслото и съответно хукнах да купувам компютър ( добре, че не намерих!!!) колата палеше трудно сутрин и с детонации докато се стабилизира след 20-30 секунди и харчеше много.Оказа се в последствие,че проблема е в дебитометъра на който пружината на клапата с времето много се е отпуснала и при малък поток на въздуха се отваря много и лъже компютъра ,че всъщост двигателя е много натоварен и компютъра пускаше прекалено много бензин при иначе ниски обороти като си мисли ,че всъщност оборотите са да речем 3000 и съответно държи дюзите по-дълго време отворени и пуска много бензин.Тази диагностика обаче ми я направиха в сервиза на Дунав 92 НЕ ХОДЕТЕ ТАМ.Бях се видял в чудо всеки вдигаше рамане.След това отидох в сервиза на BOSCH под моста Чавдар много са свесни тия момчета там и много разбират.Те ми решиха проблема като ми натегнаха пружината и после ми направиха отново реглаж на газовете.Към момента колата се държи отлично и се оправи и разхода и бензина в маслото изчезна.Препоръчвам ти да идеш при тях те да я погледнат и те да ти кажат какъв е проблема.

Да споделя и моя опит с бензина в маслото.Аз имах същия проблем моя мотор е PB пълна инжекция 112 коня,дюзите са електромагнитни.Първата диагнстика беше,че компютъра бил развален и държал инженкторите твърде дълго отворени и за това на студен двигател давел колата и имало бензин в маслото и съответно хукнах да купувам компютър ( добре, че не намерих!!!) колата палеше трудно сутрин и с детонации докато се стабилизира след 20-30 секунди и харчеше много.Оказа се в последствие,че проблема е в дебитометъра на който пружината на клапата с времето много се е отпуснала и при малък поток на въздуха се отваря много и лъже компютъра ,че всъщост двигателя е много натоварен и компютъра пускаше прекалено много бензин при иначе ниски обороти като си мисли ,че всъщност оборотите са да речем 3000 и съответно държи дюзите по-дълго време отворени и пуска много бензин.Тази диагностика обаче ми я направиха в сервиза на Дунав 92 НЕ ХОДЕТЕ ТАМ.Бях се видял в чудо всеки вдигаше рамане.След това отидох в сервиза на BOSCH под моста Чавдар много са свесни тия момчета там и много разбират.Те ми решиха проблема като ми натегнаха пружината и после ми направиха отново реглаж на газовете.Към момента колата се държи отлично и се оправи и разхода и бензина в маслото изчезна.Препоръчвам ти да идеш при тях те да я погледнат и те да ти кажат какъв е проблема.
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре,,,,,,,,,,,
напълно подкрепям колегата горе jigsaw
100%



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта