Турбо дизел + интеркулер? Как?
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Турбо дизел + интеркулер? Как?
Чудя се дали ще има полужителен ефект от монтаж на интеркулер на моя мотор (AAZ) , защото знам че при TDI-то има вече и ECU което също спомага за повечето пауър . Крайната цел е да се доближи моя TD мотор до TDI вариянта като разход (по-малък) и вървене (естествено повече) . Никой да има някакъво инфо за такава интервенция??
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Един колега от форума си беше направил ама забравих кой....
На Г2 1.6 дизел, спомням си че ходи да му настроят малко горивната помпа и каза че е захлас от колата.....
Ти трябва да направиш същото.... слагането на кулера е без никакви грижи, просто да видиш как ти работи след тва щото може би ще тррябва да пуснеш малко повечко нафта и ти.....
На Г2 1.6 дизел, спомням си че ходи да му настроят малко горивната помпа и каза че е захлас от колата.....
Ти трябва да направиш същото.... слагането на кулера е без никакви грижи, просто да видиш как ти работи след тва щото може би ще тррябва да пуснеш малко повечко нафта и ти.....
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ето го батко:
обдухва се много хубаво
cooler na 1.6td
cooler na 1.6td
cooler na 1.6td
cooler na 1.6td
използвал съм:
кулер от ауди някакво
1.5маркуч/ама не от тоя за доматите/
2 метални 90градусови колена
11скоби
50см тръба
ако някой го интересува нещо повече с удоволствие ще му помогна!!!!!
специални благодарности на ACCELERATOR
който за 3мин по телефона обясни как да си настроя горивната помпа Beer
обдухва се много хубаво

cooler na 1.6td
cooler na 1.6td
cooler na 1.6td
cooler na 1.6td
използвал съм:
кулер от ауди някакво

1.5маркуч/ама не от тоя за доматите/

2 метални 90градусови колена
11скоби
50см тръба
ако някой го интересува нещо повече с удоволствие ще му помогна!!!!!
специални благодарности на ACCELERATOR
който за 3мин по телефона обясни как да си настроя горивната помпа Beer
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
didodi написа:Я разкажи някакви впечатления от след монтажа , дойдоха ли няколко коня още
монтирахме го и отиваме на тест...и нема никой....
викам си за какво толко зор ...



имах една работа после след това и през цялото време си мисля къде е причината да няма ряз във вървенето.
зънах на ACCELERATOR да ми обясни как да си пусна повече гориво.е пуснах си повече горивце и се стрелна колата



много съм доволен.
явно преди горивото си е било идеално настроено/не е имало излишък/ което с помоща на кулер-а да изгори/да даде мощност/ но сега има достатъчно гориво трябва да се понастрои още малко.
НО след монтажа 30мин по късно съединителя се предаде:)

явно и преди е буксувал но не толкова защото нямаше тяга ... но сега като му се подаде повечко издъхна.
п.с. от къде да си купя нов съединител?

- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Направи снимка на турбото ти отдолу аз ще ти кажа от къде се регулира, или ми прати VW номера и ще ти пратия ЕТКА снимка от къде се пипа. Реално погледнато сега налягането в по ниско понеже интеркулера забавя въздуха, пада около 0,2-0,5 бар. Пробвай да го измериш с манометър, примерно такъв за гуми, става
примерно с едно Т разклонение от маркуча към LDA. VW казват че е най точно на мах. обороти и натоварване, примерно на 3та на нагорнище. От собствен опит мога да кажа че с интеклулер е допустимо, както при мене беше случая, стандартно без интерк. 0,6-0,8, а с до 1,2 бар. Разликата е от небето до земята. Карах 10 000км с 1,4 и издуха гарнитурата
сега съм с 1,0 и радиатор за масло, иначе лошо. И още една препоръка, мисля че 1,6 на голф е с хидравлични повдигачи на клапаните, тогава може да се ползва металната гарнитура от 1,9Д издържа повече. Аиде че се отплеснах! Успех!


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта