Балогодаря предварително за споделен опит!
Имате ли опит с метан?
Имате ли опит с метан?
Колеги имате ли опит с метан? Замислям се дали не сложа метан на Golf 3 combi, с двигател 1.6 AEK , 74 kW / 101 HP. Кара се ежедневно София-Банкя-минимум 34 км- отиване и връщане.
Балогодаря предварително за споделен опит!
Балогодаря предварително за споделен опит!
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Нямам опит с метан
, но пък имам с газ и да кажа че бих се замислил доста дали да слагам на тази кола и при тези километри.
34км Х 30дни = 1000км/месец = 12000 км на година което според мен е безмислено да се газифицира/метан
от тези 34км горе долу около 8-10 ще са ти на бензин докато загрее колата + теглото на бутилките + слабото задно окачване на Голфа + малкия като кубатура и капризен двигател ==== абсолютно безмислена интервенция
34км Х 30дни = 1000км/месец = 12000 км на година което според мен е безмислено да се газифицира/метан
от тези 34км горе долу около 8-10 ще са ти на бензин докато загрее колата + теглото на бутилките + слабото задно окачване на Голфа + малкия като кубатура и капризен двигател ==== абсолютно безмислена интервенция
-
el_nino
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
madmen написа:Нямам опит с метан, но пък имам с газ и да кажа че бих се замислил доста дали да слагам на тази кола и при тези километри.
34км Х 30дни = 1000км/месец = 12000 км на година което според мен е безмислено да се газифицира/метан
от тези 34км горе долу около 8-10 ще са ти на бензин докато загрее колата + теглото на бутилките + слабото задно окачване на Голфа + малкия като кубатура и капризен двигател ==== абсолютно безмислена интервенция
колега какво слабо окачване те гони ..... колегата по горе пише че колата е комби
С добри и опитни маистори всичко става а от газ-та има голяма далавера дори и при 35км на ден ...... само дето от горната сметка .... излиза само ходенето до Банкя ... тя тази колата да не би да не се кара през другото време
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
el_nino написа:madmen написа:Нямам опит с метан, но пък имам с газ и да кажа че бих се замислил доста дали да слагам на тази кола и при тези километри.
34км Х 30дни = 1000км/месец = 12000 км на година което според мен е безмислено да се газифицира/метан
от тези 34км горе долу около 8-10 ще са ти на бензин докато загрее колата + теглото на бутилките + слабото задно окачване на Голфа + малкия като кубатура и капризен двигател ==== абсолютно безмислена интервенция
колега какво слабо окачване те гони ..... колегата по горе пише че колата е комби![]()
С добри и опитни маистори всичко става а от газ-та има голяма далавера дори и при 35км на ден ...... само дето от горната сметка .... излиза само ходенето до Банкя ... тя тази колата да не би да не се кара през другото време
И според мен при минимум 35 километра на ден годишно ще навъртиш над 15000 километра
Щом колата е комби и имаш възможност, задължително бих сложил метан на твое място
Място в багажника имаш, една 60 литра бутилка ти стига и изобщо не е толкова тежка
Нямам лично наблюдение щото не карам на метан, но от отзиви на други колеги с едно зареждане горе долу около 200 километра можеш да изминеш което е добре
Колкото до въпроса с избиването, ще я избиеш мн-бързо
1200 лв е уредбата
100 километра на бензин при разход 9/100 са ти 19 лв
Метан 100 километра са ти 7 лв
Тоест за 10 000 километра си избил 1200 лв колкото е и уредбата.
Вече от теб зависи дали се притесняваш от факта, че колата ще ти се скопи доста
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
за газ е капризен тоя двигател. а щом минаваш толкова км на ден и още повече е комби си направо за метан. щото като го сложиш няма да минаваш вече само толкова
метана си е в газообразна форма нямаш изпарение както при газта имаш само намаляване на налягането от редуктора и при температури над нулата е не задължително да караш първо на бензин докато стоплиш водата че тогава да обръщаш за икономия. но трябва да подменяш бензина в резервоара да не замине бенз помпа и оттам цялата икономия отива на кино. има разлика във вървенето както и да се направи, но се прежалва,просто по-бавно набира колата, тъкмо ще караш по-спокойно
бутилките колкото литри ~ толкова килограми - тук във форума имаше се продаваха втора употреба - потърси по-евтино ще ти е уредбата
метана си е в газообразна форма нямаш изпарение както при газта имаш само намаляване на налягането от редуктора и при температури над нулата е не задължително да караш първо на бензин докато стоплиш водата че тогава да обръщаш за икономия. но трябва да подменяш бензина в резервоара да не замине бенз помпа и оттам цялата икономия отива на кино. има разлика във вървенето както и да се направи, но се прежалва,просто по-бавно набира колата, тъкмо ще караш по-спокойно
бутилките колкото литри ~ толкова килограми - тук във форума имаше се продаваха втора употреба - потърси по-евтино ще ти е уредбата
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
doko написа:Колега като не кара на бензин за какво да го подменя ???
Да не се развали ?
Иначе дам горе долу колкото литар е бутилката толкова килограма и тежи
Демек една 60 литрова бутилка 60 Км +10тина Кг метан в нея та 70 килограма
За сравнение пълен резервоар е към 55
1-во бензина се разлага на тежки фракции, които пък разяждат все що има гума по пътя си...
2-ро 60-литрова бутилка пълна тежи към 60 кг
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
[/quote]
1-во бензина се разлага на тежки фракции, които пък разяждат все що има гума по пътя си...
2-ро 60-литрова бутилка пълна тежи към 60 кг
[/quote]
Ок приемам забележката и все пак ми се струва, че определено тая врътка, че чат пат трябва да заредиш бенз не убива далаверата от метана изобщо
То и да не беше така пак си трябва от време на време за профилактика да се покара на бенз
1-во бензина се разлага на тежки фракции, които пък разяждат все що има гума по пътя си...
2-ро 60-литрова бутилка пълна тежи към 60 кг
Ок приемам забележката и все пак ми се струва, че определено тая врътка, че чат пат трябва да заредиш бенз не убива далаверата от метана изобщо
То и да не беше така пак си трябва от време на време за профилактика да се покара на бенз
-
george1988
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 14:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта