Дросел проблем.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
asen0v
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Варна

Дросел проблем.

Мнениеот asen0v » Вто 04 мар 2008 20:25


Здравейте. Наскоро имах доста ядове с дросел клапата на голфчето.Двигателя е 2.0gti тип ADY. При моя мотор клапата върви заедно с тпс и стъпково моторче. Чистих я няколко пъти и накрая се видя, че е за смяна. Днес купих от една морга друга за 180лв. Сложих я, но няма голяма промяна. Автомобила върви като хората само когато е в обороти. Има и едно забавяне, когато му подам газ. Не реагира веднага, а има известно забавяне от около секунда-две, което мнооого ама много ме дразни. Знам, че след като се сложи нова клапа, трябва да се ходи в сервиз да ти я "обучат". Преди обаче бях слагал друга клапа и без никакво обучаване голфа си вървеше здраво, без да има нужда да го вкарвам в обороти и без да забавя. Възможно ли е тази която взех днес, наистина да се оправи с "обучаване"? Също искам да ви попитам, може ли да прави тези номера, заради бубина, тъй като докато карах със счупената клапа ми изгоря и бобината. И нея я купих от автоморга. Възможно ли е да не върви нормално заради бубината, а клапата която купих днес да си е наред? Ако знаех къде във Варна има добри диагностици, нямаше да ви занимавам, но определено не ми се ходи при онзи некадърник във бош! Благодаря предварително за съветите :)




Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Вто 04 мар 2008 20:36


Бобина и комутатор само нови и задължително се сменят и двете!
Съмнява ме да го прави това обаче от тях.
Потърси някой колега от форума във Варна,мисля че има хора които могат да ти помогнат.


asen0v
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот asen0v » Вто 04 мар 2008 22:32


iurimil написа:Бобина и комутатор само нови и задължително се сменят и двете!
Съмнява ме да го прави това обаче от тях.
Потърси някой колега от форума във Варна,мисля че има хора които могат да ти помогнат.


При мен бобината и комутатора са едно цяло. Възможно ли е да е от тях? Според мен там работата е - или работи или изобщо. Айде бе хора! Никой ли не е сменял такава клапа?


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Сря 05 мар 2008 9:38


аз съм сменял точно такава и точно на АДУ-то ми. глъхнеше при подаване на газ и при загасен двигател щом подам на контакт се чуваше щракане на клапата /при двигателя/... моята я чистих и нестана... и след нова колата ми стана съвсем по друга... голфа беше 2000 гти мотора ADY 115HP


asen0v
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот asen0v » Сря 05 мар 2008 14:19


angell написа:аз съм сменял точно такава и точно на АДУ-то ми. глъхнеше при подаване на газ и при загасен двигател щом подам на контакт се чуваше щракане на клапата /при двигателя/... моята я чистих и нестана... и след нова колата ми стана съвсем по друга... голфа беше 2000 гти мотора ADY 115HP


А ти нова ли купи? И като я сменя, ходи ли да ти я обучат на компютъра?

Освен това искам да ви попитам - Педала ми сякаш е разделен на две. До едно място се натиска лесно, след това трябва да го натисна малко по силно, тогава щраква и потъва още надолу. Някой знае ли защо е това разделяне? И дали е нормално, защото с новата клапа, разделянето изчезна. Надявам се да сте ми разбрали въпроса :)


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Сря 05 мар 2008 18:00


Тук е написано за обучението нещо
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 7%E0%E2%E0


asen0v
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот asen0v » Сря 05 мар 2008 20:31


Колеги, проблема вече е решен. Излезе, че клапата ми изобщо не е била за смяна. Моята старата, както и новата която купих са перфектни. Проблема бил, че ми е зацапан MAF сензора (дебитомера). С едно просто изчистване със спрейче, колата стана самолет ;) Проблема ми го реши майстора Вальо, който се намира на шела до зеленчукова борса във Варна. Преди него ходих при други, но дори не се и сетиха за този сензор. Даваха ми съвети като "смени си свещите", "Смени кабелите и ще се оправи". Много съм му благодарен на човека и ви го препоръчвам при "неразрешими" проблеми :) Единственния проблем сега е, че имам две дросел клапи, защото не можах да върна новозакупената :( и изгорях с 180лв. Ако някой е заинтересуван продавам я. Искам и 150лв. , но може и да се разберем нещо като за съфорумци :) Естественно, ще дам на желаещия да я тества и да ми я върне ако не му харесва.

Благодаря на всички за коментарите и помощта!

Последна промяна от asen0v на Пет 19 мар 2021 11:18, променено общо 1 път.


charlie
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот charlie » Пет 28 мар 2008 15:48


Пич, къде казваш е този майстор Вальо, къде беше тази борса, че не се сещам


asen0v
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот asen0v » Пет 28 мар 2008 16:35


Ами зеленчуковата борса е до циганската махала :) А майстора е на бензиностанцоя шел над зеленчукова борса. Сервиза е в самата бензиностанция.


charlie
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот charlie » Пет 28 мар 2008 16:57


ААА, сетих се, мерси :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта