От какво друго става турбото!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

От какво друго става турбото!?

Мнениеот audicabrio » Чет 06 мар 2008 1:13


здр. колеги вчера ми се строши турбото изсплю перката през ауспуха :lol: в буквалния смисъл. Та вапроса ми е следния става въпрос за Голф 3 ТДИ AHU 90к.с колата е с чип явно и затова гръмна турбото, мисълта ми от какво друго ТДИ става турбото искам да е по голямо задалжително :idea:
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 мар 2008 1:35


Ако си AHU и търсиш турбо от ТДИ трябва да е пак 90 коня за съжаление/длугите са с променлива геометрия и се управляват различно/.Ако толкова искаш по-голямо трябва да земеш от друг мотор.Турбото по-скоро е гръмнало от чеп-тунинг/ако някой е изкарал маркуча на МАП-Сензора/ отколкото от чип-тунинг :idea:


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 06 мар 2008 1:47


не ги разбирам много турбините но моята имаше ниакакво лостче като малка щангичла която отваряше някаква клапа вътре и един пич ми каза че ставала от 131к.са друг пък ми каза да си намера перка с повече витла


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 06 мар 2008 2:30


audicabrio написа:не ги разбирам много турбините но моята имаше ниакакво лостче като малка щангичла която отваряше някаква клапа вътре и един пич ми каза че ставала от 131к.са друг пък ми каза да си намера перка с повече витла


бегай далеко от тоя пич :!:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 06 мар 2008 3:31


audicabrio написа:не ги разбирам много турбините но моята имаше ниакакво лостче като малка щангичла която отваряше някаква клапа вътре и един пич ми каза че ставала от 131к.са друг пък ми каза да си намера перка с повече витла
Явно до сега си попадал само на велики тЮнинг мейстери. :lol: А някой до сега не ти ли предложи това лостче на турбината направо да го откачите, за кво и е. :lol:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 06 мар 2008 4:21


99процента турбината ти е К03;влага се на някои Г3 турбодизели;на някои транспортери и на г4 с мотор AGR
няма променлива геометрия
успех


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: От какво друго става ТУРБОТО

Мнениеот eeedddeee » Чет 06 мар 2008 6:48


audicabrio написа:здр. колеги вчера ми се строши турбото изсплю перката през ауспуха :lol: в буквалния смисъл. Та вапроса ми е следния става въпрос за Голф 3 ТДИ AHU 90к.с колата е с чип явно и затова гръмна турбото, мисълта ми от какво друго ТДИ става турбото искам да е по голямо задалжително :idea:

Виж това:http://www.arturbo.co.uk/catalogue_turbos.asp?Make=41
или тук:http://www.pamot.it/austausch-turbolader/Default.asp?CID=Volkswagen
Успех.


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 06 мар 2008 9:21


мерси за инфото колеги :wink:
ако бяхте на мое място и искате по гляма турбина каква бихте сложили :?:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 06 мар 2008 9:50


Аз бих си купил друг автомобил :wink:


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 06 мар 2008 9:53


да но вината си е моя а голфчето е перфектно и не си заслужава за една турбина да го продавам :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 мар 2008 10:12


Колегата имаше предвид желанието ти да слагаш по-голямо турбо.Мисля обаче че и с нормалното става ,а за повече мощност можеш да му овеличиш налягането ,да сложиш чип и по-големи дюзи /от АФН/ ,както и да избиеш катализатора ,да затапиш ЕГР-а и да почистиш колекторите.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 06 мар 2008 15:49


Братко Заек, аз си мисля че си прав ама без дюзите. Аз съмна мнение че по големи дюзи се слагат ако им апо големо турбо. Иначе просто турбината не смогва да подаде достатъчно въздух и колата ше почне да пуши отвратително много.

Моя съвет. сложи си едно ХУБАВО оигинално турбо. Ходи до вентомана да ти прегледа като цяло колата. Да не би да има нещо което да ебава турбината. Махни катализатора, егра ше го запушите и след като всико ти е типтоп сложи един чип. Ако преди това обаче имаш други чпове или паърбоксове и т.н. нека някой направи диагностика за да се провери как работи тоя чип (да не е вдигнато много налягането).

Неразбрах за какво искаш друга турбина. За да е по здрава или за повече мощност?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 мар 2008 16:24


Колата на колегата klenbuterol е така и върви като "изоглавена" ,а пушенето е в рамките на нормалното :wink:
P.S.Мисля ,че и Passat BS беше с по-широчки дюзета.


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 06 мар 2008 17:43




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 09 мар 2008 4:13


Rabbit_TDI написа:Колата на колегата klenbuterol е така и върви като "изоглавена" ,а пушенето е в рамките на нормалното :wink:
P.S.Мисля ,че и Passat BS беше с по-широчки дюзета.
Моя съвет е- не си слагайте по-големи дюзи. Едва ли разход от 12/100 в града ще ви отърва и при всяко натискане на газта тия отзад да се чудят къде е пътя. :lol: Колата почва да пуши невероятно много, но и да върви невероятно много, особено на високите предавки. Аз с мойта вдигнах 215, което за такъв голям параход си е ебаси постижението, като се има впредвид, че оборотомера беше в червеното.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта