Голф 1.6 --> 1.8 100 коня

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 17 апр 2006 20:34


ок, кажи откаде да си намеря и аз такъв вал и горе долу колко пари върви?




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 17 апр 2006 20:41


Vidkata написа:колко пари ти излезе вала?

Хи хи - на мен вала ми излезе евтино, иначе по моргите продават цели оборудвани глави за по 150 лв. ;) Ако вземете само вала - не вярвам да ви искат повече от 60-80 лв ....


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Пет 07 мар 2008 14:29


paco написа:
Li4o написа:Значи казваш, че били различни коляновите валове, но защо тогава коляновите валове за 1.8-90коня и 1.8-112 коня в ЕТКА ги дават напълно еднакви и под един каталожен номер....оттам аз заключих, че са еднакви...и биелите дават еднакви....
А пък точно разпределителните валове ги дават различни за 1.6, 1.8 и 1.8 ГТИ... имат различна дължина и форма(заобляне) на гърбицата....

А за лабда сондата се сетихме...и евентуално от там могат да се очакват изненади...


Нали питането беше за 1,6 и 1,8 мотори?!?!
Е за тях ти казвам , че коярновите валове са различни. Буталата също а главата и разпределителния вал са идентични.
Отговорите ми в тази тема са само относно тези мотори, каквото е и питането

PACO


Добре де? А ГТИ-то разликата от всички останали е също само в размерите на гърбицата на разпределителния вал така ли? Или и там са и буталата различни?
Добре де, а ти забеляза ли коя година е обсъждана темата? mod edit: musura


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 07 мар 2008 16:20


1.6 и 1.8 има еднакви блокове! Буталата на 1.6 и 1.8 са различни, различно е положението на буталния болт при двата мотора! 1.6 е с 9:1 степен на сгъстяване, формата на горивната камера на 9:1 степен и на 10:1 степен е една и съща, но на 9:1 е просто по-дълбока в буталата! Като горивна камера 1.6 е едно към едно с 1.8 РП мотора, защото и той е с 9:1 степен на сгъстяване! Разпределителните валове са много различни, на 1.6 моторите валовете им варират между 200 и 205 градуса по спомен, на 1.8 под 218-220 няма разпределителни валове! Биелите до колкото знам са еднакви и за двата мотора, коляновите валове са различни, за лагерите трябва да си погледна размерите, незнам дали са еднакви! 2.0 2Е мотора е на същата основа, просто е по-дълъг блока! Буталата на 2Е са също на същата основа като на 1.8, но с различен размер! Стандартните на 1.8 бутала са 80.985мм, а на 2Е са 82.480мм и двата мотора работят на 0.03мм хлабина между бутало и цилиндър! А и на 1.6 буталата са по-ниски! 1.6 и 1.8 карбуратор/моно са с еднакви глави, с 38мм всмукателни клапани, хидравлични повдигачи, водачи и т.н. е едно към едно! На 1.8 ПБ/ПФ, ЕВ и мисля това са с по 40мм всмукателни клапани и имат отвори за поставяне на инжекторите над всмукателните отвори на главата, другото всичко е същото! А и по-старите глави са с по 5 пети на разпределителния вал, а по-новите са с по 4 пети, що са решили да го направят така незнам! А и знам, че Ауди ТТ 225 коня ползва същите колянов вал и биели като на 1.8 Г60 мотор, затова не мога да твърдя, чувал съм го това нещо! Ангренажните ремъци на 1.6 и 1.8 са еднакви с изключение на Г60, там по спомен ползва по широките шайби като на дизеловия мотор и съответно ремъка е по-широк! А после ще пусна снимка да видите сегментите за 1.8 на колко още мотори стават!
mod edit: vasstop
Пиши ми на ЛС да отключа темата, когато решиш да допълниш



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта