B5 съединител - какъв ?

Техническа и сервизна информация за Passat
dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

B5 съединител - какъв ?

Мнениеот dimitar iv » Пет 07 мар 2008 16:01


Здравейте колеги. Имам проблем със сединителя и трябва да го сменя. До тук всичко е ясно. Казвам да ми търсят сеединител и ми обаждат някакви невероятни цени. Имало било 2 варианта - с маховик и без маховик. Все за моя мотор били ама имало значение точната дата на производство. Цените от 500 до 1200 лв. Марките Делфи и Люк. На мен нещо невероятно ми се струва при положение че в Юнитрейд глеах промоция за съединител 275 лв.
Може ли някой да ми каже:
- маховик трябва ли да се сменя - ако да защо ?!?
- нормални ли са тези цени или ме плъзгат нещо

Въобще бих бил благодарен ако ми разясните малко нещата че нещо се уплаших :)




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 07 мар 2008 16:09


Няма да се плашиш - цените са нормални, и никой не те "плъзга". За предпочитане е (ако може) да се смени и маховика (той е демпферен, т.е. има в него пружини за обиране на вибрациите -> има какво да се износи, счупи, ... -> желателно е да се смени); промоцията е ако си оставиш стария съединител, и то при условие, че е оригинален.
Какво му е по-точно на твоя съединител ?
P.S. (после сетил се mhihi ) Цените на много неща (в Германия, и да прецениш дали тук те пързалят) можеш да провериш ето ТУК. Ако си харесаш нещо като цена и/или качество, можеш дори и да си го поръчаш. Е, има и доставка, ама пък не живееш там :wink:


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Пет 07 мар 2008 16:21


На моя има няколко проблема е поне за мен:
1. Отделя много високо.
2. Като потеглям има вибрация - или аз не потеглям като хората или демпферните(това така ли се пише ?!?!) пружини са заминали. При потегляне на горе е по силно вибрирането.
3. Миналата седмица на връщане след последен (май) сноуборд за сезона попаднах на голяма навалица на затворения тунел на Витиня. Та там хем стръмно хем голяма опашка. Местиш се с 20-30 метра. И така от единия до другия тунел. То беше тресене то беше чудо. И като за капак пред тунела взе да изпуска. Т.е. скачат оборотите колата не :(. Там за щастие се отпуши опашката и потеглих. След извесно време на страх че ще ме остави там Ханс заедно с децата ските и т.н. нещата се оправиха. Не занм сигурно от загряването взе да изпуска.
Та това е общо взето. Претрисането ме дразни яко. Все едно ГАЗ-ка карам. Ако имате някакви други идеи казвайте от де може да е. Мен много ме няма по механиките. А защо има със и без маховик и зависи от месеца на производство ? А как да разбера на мен кое точно ми трябва ?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 07 мар 2008 16:29


Високото отделяне е характерно за модела. Не се регулира, и най-често не се променя при смяна на съединител. Това, че е започнал да приплъзва, до голяма степен се е дължало на прегряването му (често ползване на полусъединител) - после се е оправило като се е охладил. Какъв точно ти трябва може да се разбере по номера на шасито ти, и/или двигателя. Но най-добре е да стане в Юнитрейд, ако решиш да действаш чрез тях (че те ще носят отговорността ако са сбъркали - което се случва).
Вибрацията обаче не ми харесва. Ако имаш възможност, мини през някой клубен майстор да я погледне.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 07 мар 2008 16:32


Приателю буквално ме хващаш да влизам в офиса си след като си взех танка::) от сервиза след смяна на съединител.Не се плаши тия цени дето са ти обявили са пълни глупости. Аз си смених съединителя в сервиз Радиал на ул.Париж, исках специално ЛЮК и те ми го осигуриха на цена 290лв., видях го в кутията преди да го сложат имаше си книжка с инструкции всичко както трябва.Самата смяна е 120лв. - горе долу колкото навсякъде, и като събереш - 410лв., за какви 1000лева говорим просто има много лъжци които си викат майстори.Иначе удоволствието от новия съединител е страхотно, колата върви перфектно а и очаквам разхода да падне малко:). Айде и като го смениш обади се да почерпиш.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Пет 07 мар 2008 16:41


gr_kanev За минаване ще пиша на Васко 1 ама след седмица-две. Че в неделя ми се очертава заминаване. Иначе от какво се опасяваш ?
drakano Аз говоря за смяна на съединител комплект - феродов, притескателен и там каквото има още. При теб това ли е 290 ?!? Не знам дали има значение за съединителя но аз имам и вентилатор, да не би и това да има разлика ?


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CoZmO » Пет 07 мар 2008 16:41


Тресенето на колата може да се обясни и със изпуснал тампон на двигателя... Също така и ходовата част - полуоска например... Тях проверил ли си ги... ;-)

Последна промяна от CoZmO на Пет 07 мар 2008 16:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 07 мар 2008 16:43


Уточни "вентилатор".Иначе 290лв. комплект съединител.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Пет 07 мар 2008 16:57


Ами по ходовата част уж е гледано. Само тампоните не са. Иначе там карета марета е проверявано и сменяно.

"вентилатор" - турбина. Имах предвид че съм турбо. Там въртящият момент е по висок. Иначе друга разлика не знам дали има.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Пет 07 мар 2008 17:00


drakano написа:, за какви 1000лева говорим просто има много лъжци които си викат майстори.


Иди смени и маховик и ше разбереш за кви 1000 лева иде реч ... mhihi


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 07 мар 2008 17:07


И как ще разбереш, че не те лъжат за маховика ако не знаеш какви са симптомите.Аз знам, но момчето което пита не е на ясно, така че по добре дай съвет и цени за техническо решение.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Пет 07 мар 2008 18:22


Значи малко уточнение да внеса.
Това за съединителя са си мои наблюдения и заключения. Майстор колата не я е гледал. Имам приятели които имат сервиз и цените те ми ги дадоха. Видяха ми се високи и за това питам.
Стана ми интересно че има 2 вариянта - Люк (това е с маховик) 1200 лв. и Делфи (без маховик) - 500 лв. Както ми обясниха за двигател AEB излизали и двата, но зависело датата на производството на колата.
Та тука са ми питанията:
- как да разбера кое е подходящо за моя случай ?
- какви са симптомите при които се сменя съединителя съответно маховик ?

То е ясно че ще я гледа някой преди да се предприеме каквото и да било. Просто искам да съм на ясно за различните варианти. Иначе клубните майстори се надявам да ударят едно рамо. В Юнитрейд също ще питам. Моите приятели не са в София иначе и към тях бих се обърнал.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 09 мар 2008 22:33


Прочети и тази тема:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=60244
тя е за Г4 ама работата е същата . Всички в общи линии ти казват истината и само от теб /най-вече от финансите ти/ зависи дали ще сложиш нов маховик или ще го оставиш. Но ако го правиш при твой хора би трябвало да ти кажат ако и той е за смяна за да не стане двойно плащане за труд ако почне да тресе и с новия съединител !


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Пон 10 мар 2008 9:59


Stivi благодаря много. Ще се гледа явно.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта