Ха ха, прав си колега - аз с голфа над 150 не вдигам, малка кола, лека, като изпреваря тир на магистрала Тракия и си е преживяване. Колкото до естетиката - не се забелязва разлика изобщо- все пак са 1-2см. А въпроса беше за стабилност като цяло, а не при екстремни за колата скорости или със 120 в завой. Скоростния индекс на тия гуми не е достатъчен за експерименти от типа - колко мога да вдигна по нанадолнище
По-високи гуми отзад и по-ниски отпред
- member313
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="jagler"]Абе ако си кара норамлно и внимателно да ви таковам аз и контактаната площ на гумата и т.н. теории много има да няма да я кара с 200-300км/ч. колата че да има значение.Пък и като се замислите над нашите обрацови и чисти пътища...
пълни безмислици.ДРуг е въпроса вече за естетиката на колата.[/quote]
Ха ха, прав си колега - аз с голфа над 150 не вдигам, малка кола, лека, като изпреваря тир на магистрала Тракия и си е преживяване. Колкото до естетиката - не се забелязва разлика изобщо- все пак са 1-2см. А въпроса беше за стабилност като цяло, а не при екстремни за колата скорости или със 120 в завой. Скоростния индекс на тия гуми не е достатъчен за експерименти от типа - колко мога да вдигна по нанадолнище
Ха ха, прав си колега - аз с голфа над 150 не вдигам, малка кола, лека, като изпреваря тир на магистрала Тракия и си е преживяване. Колкото до естетиката - не се забелязва разлика изобщо- все пак са 1-2см. А въпроса беше за стабилност като цяло, а не при екстремни за колата скорости или със 120 в завой. Скоростния индекс на тия гуми не е достатъчен за експерименти от типа - колко мога да вдигна по нанадолнище
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
member313 написа:jagler написа:Абе ако си кара норамлно и внимателно да ви таковам аз и контактаната площ на гумата и т.н. теории много има да няма да я кара с 200-300км/ч. колата че да има значение.Пък и като се замислите над нашите обрацови и чисти пътища...пълни безмислици.ДРуг е въпроса вече за естетиката на колата.
Ха ха, прав си колега - аз с голфа над 150 не вдигам, малка кола, лека, като изпреваря тир на магистрала Тракия и си е преживяване. Колкото до естетиката - не се забелязва разлика изобщо- все пак са 1-2см. А въпроса беше за стабилност като цяло, а не при екстремни за колата скорости или със 120 в завой. Скоростния индекс на тия гуми не е достатъчен за експерименти от типа - колко мога да вдигна по нанадолнище
Присъединявам се и към таковането(може ли да съм първи,че "втора ръка" е малко гадно) и към мнението за скоростния индекс(Т все пак означава до 190 км/ч ,а с Н и V са си най-често нископрофилни)
otvorkoto написа:гледам че разбирате и понеже и аз минах от 2-ка на 3-ка и скоро ще купувам гуми кой размер препоръчвате за 14 цола и ще има ли промяна в показанията на километража и ако да с колко ?
най- добре си е тези дет си пише в книгата » 185/60 Р14. Разлика има в показанията на скоростомера и километража, но не са много големи
- Христо Попов
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 19 дек 2007 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта