КР-АБФ ъпгрейд

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 08 мар 2008 17:41


Мдааа :) Нов съединител има, разбира се :wink: Но ще трябва цели 200-300 км. да го пазя, нямам идея как ще стане това :twisted:

Не смея да говоря предварително, но това, което съм виждал като резултат е примерно... 0.6-0.8 секунди на 400метра, ако и при мен е такъв резултата, ще полудея от кеф :wink:

Принципно се захванах с делото, не толкова да подобрявам динамиката на колата, колкото да подобря надеждността й. Старият ми блок беше вече за ремонт, колата духаше през удушника на картера и си беше рисково да я карам на дълъг път, при положение, че не е ясно кога точно ще падне нивото на маслото под необходимото...
а и определено щеше да ми струва повече пари, ако бях тръгнал на варианта, да шлайфам блок, да купувам ремонтни бутала и т.н. занимавки.

В момента мога смело да твърдя, че по голфчето не останаха не-ревизирани неща - като се почне от ходова част - всякакви видове тампони, окачване, гуми, спирачки и се свърши със двигателя и скоростите. Остана ми само едни 280мм дискове да сложа отпред, за да бъде напълно готова картинката :wink: , но и за това съм помислил (демек ще има скоро) :wink:




Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Съб 08 мар 2008 17:52


и аз чакам със нетърпение снимков материял.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Съб 08 мар 2008 18:07


+1 за снимки и видео :D :D Ще те видим ли на шампионата и да поразгледаме голфето :lol:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 08 мар 2008 18:22


Забравих да ти кажа - айде вземи си напиши една хубава темичка за цялостното "освежаване" за да си я има колата в архива :wink:


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Съб 08 мар 2008 18:50


От мене само това :eyecrazy :bowdown :respect


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Съб 08 мар 2008 19:01


Stefan написа:Браво musurе :kef: :kef: :kef:


И с олекотения маховик тая GTI ще прави лудница Изображение ,и да те питам горе долу колко време мислиш колата да е в бокса :?:


П.П И ако може естествено сичко да е документирано с сников матерял :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 08 мар 2008 20:54


луд мусура :yeaha: :олелеее :kef:

евала 2кииииии


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 08 мар 2008 20:57


Мен ме интересува какво направи с инсталацията за запалване и управление.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 08 мар 2008 21:57


kam_tod написа:Мен ме интересува какво направи с инсталацията за запалване и управление.


в смисъл? КР-ските кабелаци са си ... От АБФ са железата :wink:

Колеги, покарах колата и мога да кажа, че е пълна лудница :twisted: Направих и клипче, но няма да го качвам, че не се вижда нищо... Основното нещо, което се е променило очевадно, се нарича въртящ момент... Просто колата има сила навсякъде, а не както беше от 5000 нагоре :shock Просто съм очарован от резултата :twisted: Примерно, преди за да тръгна що годе добре на старт, трябваше да стартирам от около 4700-5000 оборота, а в момента (понеже пусках ряско съединителя, че е девствен и да "не го тормозя") от 3500 оборота колата върти гуми, а ако и дам газ и до прекъсвача не спира да ги върти и това на супер абразивната ни настилка на местното летище :wink:

Та това за сега... незнам каква точно е промята във времена от 0 до 100 и на 400 метра, но усещането е уникално :wink: Единствено от клипчетата се вижда, че до 140 км/ч по километраж ги прави за около 13 секунди :shock и то с не добър старт, а преди с перфектен старт съм го правил (пак по моя километраж) за 14 секунди :lol: Гледах на един приятел с чипосана астра от бързите, до 140 км/ч и той е за 13-14 секудни по неговия километраж... Незнам утре дали ще я замеря в някоя гонка, но най-късно до другата неделя ще имам сравнение с преди и след ъпгрейда :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 08 мар 2008 21:59


палавник :twisted:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 08 мар 2008 22:13


:shock грубооо грубо...

ГЛЕДАЙ СЕГА ЗА КАКВО МЕ ЗАРИБИ :(
деба немаш си друга работа а само ходиш се закачаш с хората
като си правите такива работи дръжте си ги в тайна :(
единия ми байпас спря другия прескача :(


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 08 мар 2008 22:21


[quote="musura"][/quote]

Това, което съм забелязъл при КР (пробвах на Визора КР-а) е че на 1-ва и 2-ра върви много добре, но като му вкраш трета скорост и го няма това ритане, което го има при тройка с 2.0 16V АБФ мотор, дори ако вкараш трета по брутално превърта и гумите малко, това при КР-а го нямаше, иначе до 100км/ч ускорява и има по-добър старт.

Така, че 2.0 16кл. мотор в купе на МК2 трябва да си хапе кайшката. :lol:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 08 мар 2008 22:23


Клипове искам, времена точно замерени, и каквото там криеш... да си го кажеш. Не може АБФ да е по-пъргав от КР...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 08 мар 2008 22:28


АБФ сложен в Купе от ГОлф 2 върви много по-добре от Голф2 ГТ КР :idea: :!:

Са ако ми кажеш, че това няма как да стане :lol:


А това, че КР-а е по-респонсен и по-рязък спрямо Тройка с 2.0 16кл. мотор се дължи на по-късите скорости на КР-а, по-лекия маховик и по-късия ход на буталото, но до там му свършват предимствата, АБФ се отпушва много добре с леки модове и на високите скорости, ако е читав наказва всеки един КР


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 08 мар 2008 22:29


niikoo_1 написа:
musura написа:


Това, което съм забелязъл при КР (пробвах на Визора КР-а) е че на 1-ва и 2-ра върви много добре, но като му вкраш трета скорост и го няма това ритане, което го има при тройка с 2.0 16V АБФ мотор, дори ако вкараш трета по брутално превърта и гумите малко, това при КР-а го нямаше, иначе до 100км/ч ускорява и има по-добър старт.

Така, че 2.0 16кл. мотор в купе на МК2 трябва да си хапе кайшката. :lol:


при мен факторите са много че върви така.. като за начало 14-ските с гуми мой набор :lol:
иначе качвал съм се на много пъргав абф и определено е така както казваш ти
и според мен има нещо общо скоростите.. нещо такова ми минава през акъла .. 3-та като го вкарам в обороти .. сиреч над 5 до към 7 и нещо.. и пак полудява така като в началото обаче при хора които не са му свикнали е нормално

п.п. вие с владко преди да натиснете спирачката на каква скорост долу горе бяхте на какви обоорти и на какви километри ? + - ? с вектрата като се пускахте ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта