


какъв пасат да си зема 1.6 или 1.8
какъв пасат да си зема 1.6 или 1.8
какъв пасат да си зема 1.6 или 1.8 мино инжекция или пълна понеже мисла да го пусна на метан говора за пасат тройка
Re: какъв пасат да си зема 1.6 или 1.8
mospec написа: 1.8 мино инжекция
1.6 съвсем ще издъхне на метан

- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
1,8 даже бих казал 2 л 115 к.с
Баща ми има 1,8 моно (Б4) ... не, че не върви въобще ама ... ако е натоварен си му е трудно (а ако има метан вече незнам), но пък двулитровия е малко по сложно за метан (многоточков инжекцион) ...
Има един двигател който го слагат на аудитата 2 л 90 конски сили който би бил много подходящ и за пасата и идеален за газифициране, но за съжаление го няма при vw ...
Баща ми има 1,8 моно (Б4) ... не, че не върви въобще ама ... ако е натоварен си му е трудно (а ако има метан вече незнам), но пък двулитровия е малко по сложно за метан (многоточков инжекцион) ...
Има един двигател който го слагат на аудитата 2 л 90 конски сили който би бил много подходящ и за пасата и идеален за газифициране, но за съжаление го няма при vw ...
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
mospec написа:понеже неразбирам много каква е разликата между моно и пълна инжекция и защо моно е по добре за метан мерси за помоща
Разликата е, че ще ти излезе по евтино ако е моно инжекция ...
или ако минеш тънко с пълната (да излезе колкото струва уредбата за моно) може да имаш проблеми (може и да нямаш)
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
стига сте се базикали
Стига сте се базикали с човека,вземи си 1.8 ми поради следните причини 1.6 двигателя е малак за газифициране,а 2литровия двигател е сложен и проблемен за газифициране,понеже е МПИ(Многоточков инжекцион) Има впръсквачи за всеки цилиндър докато при 1.8 СПИ(Едноточков инжекцион) има само един общ впръсквач в всмукателните колектори които е общ за всички цилиндри и перфектен двигател за газификация,лично аз карам такъв от 7 години на газ и не е направил проблем до сега,а това за мъкненето товара не го усеща това не е камиион зависи кои какво разбира под товар-5 души и някоя чанта багаш не ги усеща
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- alister
- Мнения: 45
- Регистриран на: Чет 28 фев 2008 19:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
webdude написа:1,8 даже бих казал 2 л 115 к.с
Баща ми има 1,8 моно (Б4) ... не, че не върви въобще ама ... ако е натоварен си му е трудно (а ако има метан вече незнам), но пък двулитровия е малко по сложно за метан (многоточков инжекцион) ...
Има един двигател който го слагат на аудитата 2 л 90 конски сили който би бил много подходящ и за пасата и идеален за газифициране, но за съжаление го няма при vw ...
Това е вярна приказка!
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 52 госта