Теч на хидравлично масло!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
nina
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 28 окт 2005 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Теч на хидравлично масло!

Мнениеот nina » Сря 09 ное 2005 8:25


Здравейте :lol: . Имам Поло 1,4i `96 на което понякога сълзи отнякъде масло (хидравлично). Ако някой е имал същия проблем и го е отстранил при някой добър майстор, моля да ми каже координати и приблизително колко му е излязло поправката. Аз долях малко масло, но скоро ще трябва да отсраня този проблем...за да не стане лошо! :help:

След като съм я карала и като я паркирам.....се появява малко петънце (от няколко капки) на асфалта! Пада се от лявата страна може би зад алтернатора, но не мога да видя откъде по-точно




Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Сря 09 ное 2005 8:58


А как го позна че е хидравлично?
На мене оттам някъде ми течеше масло, и се оказа капака на картера :idea:


Потребителски аватар
nina
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 28 окт 2005 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nina » Сря 09 ное 2005 9:01


POLOver написа:А как го позна че е хидравлично?
На мене оттам някъде ми течеше масло, и се оказа капака на картера :idea:

По-течно е.... и сълзи от хидравличната помпата :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 09 ное 2005 9:03


Точно под алтернатора се намира хидравличната помпа и от нея, посока скоростната кутия тръгва маркуча, който е с високото налягане на маслото в него (излиза от помпата), предполагам , че сълзи точно от връзката между маркуча и помпата. В края на маркуча има един метален пръстен, които са пресовани върху него и продължава с метална тръбичка, която влиза в помпата. Обикновенно с времето започва да прокапва точно от тази свръзка.
Провери дали там е омаслено.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 09 ное 2005 9:05


Мисля че трябва да се обърнеш към Ваското или Никси за локализиране на проблема. Трудно може иначе да ти каже някой от какво е. Аз лично си правих хидравликата в "Красна поляна", досега нямам оплаквания, но не мога да го препоръчам сервиза - големи мърлячи са. Може би най-добрия вариант там е сваляне и носене само на помпата....
Успех!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 09 ное 2005 9:17


Изображение

ако се окаже това проблема (говорим за маркуч 9А), цялата процедура по отстраняването ще струва около 100 лв в т.ч. 36 лв. за хидравлична течност (оригинална) като го правиш поне да смениш и нея.
Говоря за преправяне - смяна на маркуча с нов, като пресоват накрайника, твоя оригинания, на него. Това е евтиният вариянт, защото оригинален такъв маркуч е около 300 лв.


Потребителски аватар
nina
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 28 окт 2005 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nina » Сря 09 ное 2005 9:20


Има ли семеринг на хидравличната помпи и възможно ли е от там да капе?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 09 ное 2005 9:27


Ами няма семеринг, единствения вариянт е ако самия маркуч се е отвил леко от вибрации и т.н., но ми се струва малко вероятно.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 09 ное 2005 9:51


nina написа:Ваското или Никси това майстори ли са?


да виж тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7096
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022


Потребителски аватар
nina
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 28 окт 2005 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nina » Сря 09 ное 2005 9:53


brabus написа:Ами няма семеринг, единствения вариянт е ако самия маркуч се е отвил леко от вибрации и т.н., но ми се струва малко вероятно.

Дано някъде да се е разхлабила връзка....че иначе ще излезе доста скъпо :banghead:


ATC
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 24 окт 2005 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ATC » Чет 10 ное 2005 9:09


а за течноста нямаше ли вариант да не е от Юнитрейд а от Шкода където доколкото знам е доста по-евтина?


Потребителски аватар
nina
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 28 окт 2005 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nina » Чет 10 ное 2005 9:58


Ако питаш за хидравличната течност - има и наливна и ако е за доливане не ти трябват повече от 100гр = 3,00лв. Аз си купих от Ауто плюс на Ботев. Има и в бутилки по 1л и струват около 36,00лв. Но задължително да е за VW!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 10 ное 2005 12:34


има лични съобщения!
това е технически форум!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта