mk2 16v-->swap digifant 2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

mk2 16v-->swap digifant 2

Мнениеот DEKSTAR » Сря 12 мар 2008 19:18


След като си набавих части от mk 2 PB/инсталация,ECU,Throttle body,дебитомер,рейка с дюзи и всичко нужно/ реших да пробвам на моя 16V мотор да му заменя KE-Jetronic с digifant 2.
В началото ще започна с подготовка и освежаване на частите за swap-a.Както сами знаете има разлика в разположението на дюзите при механичната инжекция и електронната,което води след себе си и друга рейка,която в момента правим.Тя ще е /home made/ от неръждавейка,за първо време ще използваме стандартния регулатор на 3.0bar..Също така трябва да имате в предвид,че има разлика и в захващането на инжекторите към към главата при PB-то и се наложи да се подменят "О" пръстените с такива от механични дюзи,за да паснат на колектора./Много добре пасват електронните инжектори с "О" пръстени от механични инжектори/.Снимки по надолу в темата ;)
Изображение
ИзображениеИзображение
Изображение

Това е мотора на,който ще се инсталира digifant-a
Изображение
Изображение

Днес се занимавахме с Throttle body-то и по точно освежаване и полиране/портване/.Отнехме правоъгълния ръб,който фабрично е оставен между малката и голямата клапа и го изтънихме максимално,както ще видите на снимките.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Развитие по темата очаквайте скоро. :wink:




Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Сря 12 мар 2008 21:42


8)


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Сря 12 мар 2008 21:57


А ще отнемете ли болтчетата и осите на клапите?При Траба мисля че има ефект :drive ,поне няма да има вреда.


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 12 мар 2008 22:20


Ще следя темата с интерес. :D Успех в начинанието! :wink:


ето една тема, която може да ти е полезна.... :)


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=54788


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 12 мар 2008 22:26


.:Stef4o:. написа:Ще следя темата с интерес. :D Успех в начинанието! :wink:


ето една тема, която може да ти е полезна.... :)


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=54788


Имаме я в предвид и определено ще ни е полезна ;)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 12 мар 2008 23:05


А сетихте ли се да залепите болтчетата на дроселовата клапа лепило за болтове Локтайт ??? че един път развият ли се тези болтове после става голям фал ако не ги залепите или направите както в завода са разширени за да не се развиват.


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 12 мар 2008 23:14


Stenly написа:А сетихте ли се да залепите болтчетата на дроселовата клапа лепило за болтове Локтайт ??? че един път развият ли се тези болтове после става голям фал ако не ги залепите или направите както в завода са разширени за да не се развиват.


Не това не го знаехме и не сме ги залепили с лепило.Утре трябва да ги залепим да не стане някой фал.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 12 мар 2008 23:35


Или ги лепите с лепило или подлагате под главата на болтчето нещо за да не се изкриви оста на клапата и от другата страна му биете един център да се разшири(Заводско е така) И ако си обърнал внимание при първо развиване на тея болтчета се развиват трудно и излиза малка стружка. Цялата галимация после се прави защото са насочени с главите към колектора и се развиват за отрицателно време после падат в колектора и ... от опит го казвам ..:)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 13 мар 2008 0:46


Пич, с така поставените дюзи си нарушаваш разпръскването и .... потърси друго решение


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Чет 13 мар 2008 9:53


И какво им е на поставянето на дюзите можеш ли да обясниш?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 13 мар 2008 18:41


Това че ги е поставил в леглата от механичната инжекция. На механичната инжекция инжекторите са дълги а има и едни други пластмаски под бронзовите втулки а тези дюзи които са на снимката са адски къси.


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Чет 13 мар 2008 18:52


Това ми е ясно обясни с какво ще навреди това явно не си виждал колектор от 20V дюзите са също така разположени така че няма проблем пък и като гледам са премахнати бакелитените втулки! 8)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 13 мар 2008 19:01


е то няма гаранция че дюзите на 20в разпръскват по същият начин като тия ...трябва да се провери ...да не се окаже че разпръскват прекалено ширко на конус и да удря в стените и да не се разпрашава с кислорода както трябва после


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Чет 13 мар 2008 19:04


Така е затова ще се пробва и така ще се разбере!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 13 мар 2008 19:07


При 20В турбомотора налягането също помага на сместа да достига по най-бързия начин до цилиндрите и там няма ъгъл - дюзата сочи директно клапаните а в случая който сте направили вие нищо чудно дюзата да пръска по стените на бронзовата чашка понеже не се подава през нея.Просто трябва на тоя мотор да се сменят чашките примерно могат от абф или да се сложат.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта