Високи обороти след изключване от скорост по време на движен

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 12 мар 2008 18:44


Да ама и така нестана, всичко си спазих,но си стои проблема, и маистора незнае, диагностика ..колко пати...тои насторива клапата 3 пати и каза че вс друго било супер




maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 12 мар 2008 22:01


мотора е АЕR поло 3 ф---- на светофара чукнах един сеат отзад челно не спрях на време спрях в него без да счупя нищо само номера се огъна малко и на следващия ден почнаха да ми играят оборотите на загрял двигател -------днес разглобих клапата почистих сичко смазах моторчето ---потинциометара е като нов ниама износено зглобих дросела като нов е няма луфтове и износенки никаде ---през това време акомолатора бе откачен ---зглобих сичко закачих акомулатора и запалих докат загреи и вклучи перката покарах малко колата забелах че като пусна климата оборотите мурдат надолу малко и веднага се изравняват пускам фаровете пак малко падат и се изравняват сами даржеше се перфекно -----след туи забелязах 4е колата духа много вода от аспуха и пуши малко бяла пара не мерише на нищо парата по скоро мирише на завряла тенджера ----ама много пара излиза от азпуха ----това стана днес на обиад сега като иа покарах пак продалжава да даржи 1250 оборота в движение от какво е -----ако не е от дросел моторче и тпс какво друго да погледна плизззззззззззззз каде са тези температурни датчици кои от сички да по4истя-----забелязвам и като подам рязко гас в началото има едно съскане и засмукване се чува и после ускорява двигателя колата е супер запазена със баркодовете лепенките е навсякаде


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 12 мар 2008 23:20


Това е още по странно, ... изглежда всички имаме тоя проблем ама никои незнае как се оправя че даже и майсторите ...... ужас....пък като погледнеш реално се получава само от едно чистене


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 13 мар 2008 3:14


само компа ше е да знаиш би триябвало сама да се опраи мамичката и ако оправя нещата ще пусна тема подробна от до


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 18 мар 2008 1:21


адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---

Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал след това оплатниx и маркучите на ваэдушния филтар чак до дебитомера или там както му се вика л---затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта