GU мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 06 фев 2008 14:12


lowrider написа:
Vizor написа:Виж им градусите и дали изобщо си заслужава да го правиш...


къде да му видя градусите на камшафта на ГУ-то?в допел-вобера няма инфо...


Как ще няма, я виж пак :wink:

п.с айде днес има бонус


Изображение




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 13 мар 2008 14:52


Бе на матора GU-то става ли лесно 16V глава, и от кво, че гледам при моя мастор има некоя и друга глава, ако не е сложна направията да даму лепна всичкото от главата нагоре, незнам дали стават пътища масла вода и т.н.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 13 мар 2008 16:03


Нема да стане лесно 16клапана глава! Вентилацията на картера няма как да я направиш с тоя блок! Ако блока ти беше от 1.8 АБС тогава става, щото я има тая вентилация! Купуваш си следните неща:

1. Глава от ПБ/ПФ
2. Всмукателен колектор с дросел и тротъл суичове от ПБ/ПФ
3. Рейка с инжектори от ПБ/ПФ
4. ЕКУ от ПБ/ПФ - Диджифант 2 - 0 261 200 298, последната цифра може да завършва на 6, 7 или 8.
5. Инсталация от някаква инжекциа на ФВ с 25 крачета щекер за ЕКУ-то, ако трябва за някои сензори си пускаш нови кабели
6. НОК сензор - става от АБФ, ПБ/ПФ и квот друго се сетиш, тъпа пиезокерамика, която при вибрация променя напрежението!
7. Изпускателен колектор с голямата леща си взимаш
8. VAF сензор (Volume Air Flow), сиреч дебитомер, трябва ти да е клапанен тип, на ПБ заводския е с номер 0 280 202 106 или 107 завършваше, може и Опелов да си намериш от С24NE мотор, съпротивленията на ИАТ сензора и на МАФ-а са еднакви, той завършва на 208, ако намериш такъв с преебан ИАТ сензор не му се плаши, взимаш си един ИАТ от АБФ, стойностите са му същите като на ПБ-то!
9. Някакъв по-различен еърбокс ше трябва да си намериш от тоя дет ти е сега, от ПБ/ПФ, 2Е става
10. температурбо сензорче

Най-добре е и да ти е пообслужен мотора откъм сегменти и т.н, главата ако има нужда прайш водачи, клапани и т.н.
Ако ше го прайш с турбина, хубаво е да е със стоманена гарнитура за главата, трябва да вземеш и друга стойка за масления филтър или да дупчиш тая, абе трябва да хванеш от някъде високо налягане за маслото да маже турбината, трябва да продупчиш и картера и да сложиш щуцер, та да се връща маслото от турбината. С турбина е много добре да си сложиш нови сегменти, осн. и биелни лагери! Дали ше сложиш глава от ПБ, ПФ, ПГ, 1Н е без значение, еднакви са Аве бая пари ти се връзва и като сметнеш консумативите, скобички, маркучета, гарнитурги, семеринги и т.н. Само семерингите, всичките за маторя са ти към 35лв, стом. гарнитура за главата около 100лв, клингеритена около 30лв хубава гарнитура! Ако ше слагаш стоманена задължително челен шлайф на блока, за да стане работат като хората! Задължително един контролен шлайф на главата - 15лв, ако шлайфаш колянов вал около още 70-80лв!
Филма е голям с каквото и да се захванеш да правиш!
Е тук разгледай и аз с какви простотии се занимавам, твойто ще е подобно нещо, така че може да ти помогне по някакъв начин
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63069

Поздрави, Крисо!


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 13 мар 2008 19:39


При мойто мастор има няколко двг и мислим имаше един КР, и си мислим направо от главата нагоре се мести на мойто батуш, и там кабели тва онова, те тва ми е мисълта за да не си махам синхрото


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 13 мар 2008 23:18


madcap написа:При мойто мастор има няколко двг и мислим имаше един КР, и си мислим направо от главата нагоре се мести на мойто батуш, и там кабели тва онова, те тва ми е мисълта за да не си махам синхрото

Ами буталата бе готин,ролка,зъбчатката на коляновия вал,масления охладител и липсата на малсените джетове в блока... :P я за най-сигурно пускай целия мотор да ти е мирна главата :wink:


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пон 17 мар 2008 21:50


там е работата че с целия мотор не става - защото отзад на блока на GU-to има едни дупки към които се завинтва една планка която държи раздатъчната кутия:


it won't do any harm you may gaina few ps. bumpy cams are a no no in syncros ( rhd ones with stock exhaust anyway ) anything over 270 starts been a problem. biggest gain is to be had from webber and gti head with a shaved hedgehog. set up right that give's upto 125 poines on the 2wd gti exhaust exhaust system or about 110 with a syncro exhaust


compatible motors

Have mounting lugs--------------------------DO NOT have mounting lugs

2E 2.0 8V 115bhp -(not all see below)---------- KR 1.8 16V 139bhp
PG 1.8 8V 160bhp ----------------------------- PL 1.8 16v 129bhp
1H 1.8 8V 160bhp ------------------------------
GX 1.8 8v 90bhp ------------------------------
GU 1.8 8V 90bhp(not all be careful check first)
1P 1.8 8V 98bhp ------------------------------
RH 1.8 8v 84bhp ------------------------------

------------oil squirters---------
with ---------------------- without
2E 2.0 8V 115bhp -------- RH 1.8 8v 84bhp
PG 1.8 8V 160bhp -------- GU 1.8 8V 90bhp
1H 1.8 8V 160bhp -------- GX 1.8 8v 90bhp
KR 1.8 16V 139bhp ------- 1P 1.8 8V 98bhp
PL 1.8 16v 129bhp

The only motors so far which are guaranteed to have both the syncro mountings and the oil squirters are the PG and 1H codes, the 2E is now a maybe as G60jay has found one without the lugs


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 18 мар 2008 11:31


Това го обяснявах преди доста време
блока си го оставяш
и накачулваш всичко на него
друг вариянт ще ти кажа дето съм го виждал даже имах и снимки някъде
дупка не е задължително да има ;) слагаш един болт и отиваш при читав майстор да го завари добре за блока (както се наваряват уши и така нататъка) и след това го хващаш с една шайба
другите 2 дупки мисля че ги има (те бяха 3 май.. а кр-а май нямаше само горната нещо такова беше..)
трябва да се поровя пак от одавна не ми е тема синхрото за жалост :(



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта