lowrider написа:Vizor написа:Виж им градусите и дали изобщо си заслужава да го правиш...
къде да му видя градусите на камшафта на ГУ-то?в допел-вобера няма инфо...
Как ще няма, я виж пак

п.с айде днес има бонус
madcap написа:При мойто мастор има няколко двг и мислим имаше един КР, и си мислим направо от главата нагоре се мести на мойто батуш, и там кабели тва онова, те тва ми е мисълта за да не си махам синхрото
it won't do any harm you may gaina few ps. bumpy cams are a no no in syncros ( rhd ones with stock exhaust anyway ) anything over 270 starts been a problem. biggest gain is to be had from webber and gti head with a shaved hedgehog. set up right that give's upto 125 poines on the 2wd gti exhaust exhaust system or about 110 with a syncro exhaust
compatible motors
Have mounting lugs--------------------------DO NOT have mounting lugs
2E 2.0 8V 115bhp -(not all see below)---------- KR 1.8 16V 139bhp
PG 1.8 8V 160bhp ----------------------------- PL 1.8 16v 129bhp
1H 1.8 8V 160bhp ------------------------------
GX 1.8 8v 90bhp ------------------------------
GU 1.8 8V 90bhp(not all be careful check first)
1P 1.8 8V 98bhp ------------------------------
RH 1.8 8v 84bhp ------------------------------
------------oil squirters---------
with ---------------------- without
2E 2.0 8V 115bhp -------- RH 1.8 8v 84bhp
PG 1.8 8V 160bhp -------- GU 1.8 8V 90bhp
1H 1.8 8V 160bhp -------- GX 1.8 8v 90bhp
KR 1.8 16V 139bhp ------- 1P 1.8 8V 98bhp
PL 1.8 16v 129bhp
The only motors so far which are guaranteed to have both the syncro mountings and the oil squirters are the PG and 1H codes, the 2E is now a maybe as G60jay has found one without the lugs
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта