От какво друго става турбото!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 мар 2008 8:52


Passat_bs написа:
Rabbit_TDI написа:Колата на колегата klenbuterol е така и върви като "изоглавена" ,а пушенето е в рамките на нормалното :wink:
P.S.Мисля ,че и Passat BS беше с по-широчки дюзета.
Моя съвет е- не си слагайте по-големи дюзи. Едва ли разход от 12/100 в града ще ви отърва и при всяко натискане на газта тия отзад да се чудят къде е пътя. :lol: Колата почва да пуши невероятно много, но и да върви невероятно много, особено на високите предавки. Аз с мойта вдигнах 215, което за такъв голям параход си е ебаси постижението, като се има впредвид, че оборотомера беше в червеното.

Не съм много наясно кво точно се получава при по-големите дюзи ,щото не съм слагал на мойта ,но знам това което гледах на klenbuterol на Ventoto - колата не пушеше/карал съм я веднъж и 3 пъти съм карал зад нея/-как беше постигнато е друга тема ,а разхода му се беше вдигнал на 7 в града/ся как е засичан,дали е засичан.......също не мога да кажа/.




Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Пет 14 мар 2008 16:51


след дълго търсене и обикаляне по моргите, не открих турбо 2ра употреба.Но часове преди да поръчам новото турбо се оказа че един приятел има от Шкода Октавия AGR сложих го него с леки преправияна и всичко вече е ОК :wink:


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Пет 14 мар 2008 22:45


всичко е добре когато свършва добре.


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Съб 15 мар 2008 12:21


а някой има ли представа защо се омаслиха маркучите на турбото след 30мин работа на мотора :?


Потребителски аватар
por4o
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот por4o » Съб 15 мар 2008 14:05


Затова е по-добре да си беше поръчал ново.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 16 мар 2008 8:55


Колега можеш ли да обясниш по-подробно как точно напаснахте турбото,ще бъде полезно.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 16 мар 2008 10:08


върти се единствено алуминиевата 4ерупка за марку4ите :wink:
друго напасване няма


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 16 мар 2008 10:21


niks76 написа:върти се единствено алуминиевата 4ерупка за марку4ите :wink:
друго напасване няма


А,само това ли било.Благодаря отново niks76.


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Нед 23 мар 2008 12:10


нее това на марката ККК вакума не седи на подвижна планка както на ГАРЕТТА а е завит с болтчета за корпуса. Просто взех едно водно съединение с 90 градуса завои и така изкарах трабата от горе и с малко колена и чупки всичко стана перфектно :wink:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 23 мар 2008 16:36


Да се оплача и аз, снощи се строши и мойта турбина. След цяла вечер разглобяване извадихме турбото и гледката никак не беше приятна- компресорното колело на студения охлюв беше направо сдъвкано, масления сегмент беше изтървал и оста имаше невероятно голям луфт. Но по-странното беше, че компресорното колело на топлия охлюв нямаше драскотинка. :shock Не мога да си го обясня от какво е станало. :roll: В кулера имаше 1,5 литра масло, както и по турбо пътищата, всмукателя и изпускателя. Та мисълта ми е, така и така ще се взима ново турбо, защо да не е такова? http://www.dieselvw.com/K04TDITurbo.htm


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Пон 24 мар 2008 1:19


чудесен вариянт, аз ако не бях намерил втора ръка щях да купа едно с по голяма перка и с повече витла чисто ново на ККК беше около 1100лв


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Пон 24 мар 2008 1:33


а пасата имал ли е чип, че да счупи перката. Тя сега е в кулера почисти го хубаво, и един съвет карай си колата с масло по книга аз вече съм с Мобил 5-40, много я паза студена и като и давам ръчка не я гаса веднага никога, оставям да поработи малко :wink:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 24 мар 2008 4:59


audicabrio написа:а пасата имал ли е чип, че да счупи перката. Тя сега е в кулера почисти го хубаво, и един съвет карай си колата с масло по книга аз вече съм с Мобил 5-40, много я паза студена и като и давам ръчка не я гаса веднага никога, оставям да поработи малко :wink:
Да, има чип и то доста надут. Холд бууста ми е 1.2 бара. А не ми се струва нормално да чупя вече 4-та турбина. :roll:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 24 мар 2008 10:28


Passat_bs написа:Да се оплача и аз, снощи се строши и мойта турбина.


Може ли колега да споделиш как стана белята с турбото :(


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Пон 24 мар 2008 13:19


взимай новото турбо сложи най-хубавото масло и освен успех друго не мога да кажа :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта