Прекъсване ,когато тръгна на дълъг път.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 13 мар 2008 10:39


Абе едва ли е от свещи - щеше да се появява веднага проблема при съответните условия, а не след 10км. Пък и на многоелектродните хлабината трудно се регулира.

Някакъв момент на "натрупване" има, което е странното. При движение на магистрала оборотите не са кой-знае колко високи, изобщо работата на двигателя е стабилна и "спокойна", обикновено точно в такъв режим всичко работи най-добре. :-)

Термостата как ти е? Да не седи отворен и да пада значително температурата при по-продължително каране с висока скорост? При мен като взех колата беше скапан и на магистрала температурата падаше от 90 на 70 градуса, че и по-долу зимата. :-)




Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Чет 13 мар 2008 11:58


Имам свободно време и продължавам с разсъжденията:
-по магистралата скоростта е по-висока от населените места и зависи от къде взема въздух въздушния филтър.От значение и дали клапата за топъл и студен въздух не е скопена (маркучето за вакум-затапено).
-ако въздуха идва вповече имаме бедна смес-следва да се развие малко тройника или да се промени мястото от където въздуха влиза във филтъра.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 13 мар 2008 15:57


Всичко това е вярно, но не обяснява защо ефекта се проявява отново 10тина км след преминаване от бензин на газ например.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 13 мар 2008 17:09


тръба написа:
kossel написа:Пак ти казвам виж си свещите, растоянието е адски важно за каране на газ!
Триелектродни Бриск.Монтирах ги със заводските им настройки.Вече са на 10 000км.Може да са се поутворили.Ще проверя. :да:


Здравей и аз съм с същите свещи, обаче за тези свещи задължително регулрай разстоянието ...това го пише и на опаковката на свещите !! не ги слагай направо - това е основна грешка за тези свещи !


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Чет 13 мар 2008 17:49


psstv18rp написа:Всичко това е вярно, но не обяснява защо ефекта се проявява отново 10тина км след преминаване от бензин на газ например.


Става въпрос за първите 10тина км. ,а той тогава сигурно ускорява до скорост като за магистрала,а пък и "Независимо от поддържаната скорост,след изминати 10-20-30км..." нещо не се вързва.Не вярвам да кара по магистралата със скорост близка с тази в населено място.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 14 мар 2008 12:16


Изрично питах по-горе в темата ако на магистралата мине на бензин и после пак на газ проблема веднага ли се появява отново, отговора е че не се появява веднага а отново след 10тина км. Това е странното.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 14 мар 2008 14:52


Вече съм почти сигурен, че проблема е в изпарителя или сондата на бутилката :)
Колега, развий тръбичката, която влиза в изпарителя, подай контакт на средно положение и разцъкай на няколко пъти копчето в положение газ - от налягането би трябвало боклуците да се продухат. После внимателно навиваш на ръка гайката на тръбичката и донатягаш с ключ 13 или 14 (зависи от гайката).

Ако не се оправи може проблема да е в сондата на бутилката , особено ако е Ловато - развиват се едни болтчета и започва да смуче газ горе при сондата , където има само газообразна фаза и колата започва да работи точно все едно свършва газта и се оправя само при пълна догоре бутилка :)


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 14 мар 2008 17:49


Проверих свещите.С керемиден цвят са.Преди карах с Бош и имах същия проблем на газ.Охладителната ми система,засега е перфектна.Снимки няма да пускам,защото е салата и нищо няма да се види.Освен това,първата ми година беше безпроблемна,от което си вадя извода,че е свързано правилно.На магистралата карам със 120км/ч.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 14 мар 2008 20:18


The_Machine написа:колата започва да работи точно все едно свършва газта и се оправя само при пълна догоре бутилка :)
Май уцели в десятката.При пълна бутилка всичко е точно.Забравил съм да го спомена. :oops:Сондата ремонтира ли се,или да си купувам нова бутилка?


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Пет 14 мар 2008 22:22


[/quote]Май уцели в десятката.При пълна бутилка всичко е точно.Забравил съм да го спомена. :oops:Сондата ремонтира ли се,или да си купувам нова бутилка?[/quote]

А защо бяха тия магистрали и населени места изобщо?


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 15 мар 2008 0:28


milio написа:
Май уцели в десятката.При пълна бутилка всичко е точно.Забравил съм да го спомена. :oops:Сондата ремонтира ли се,или да си купувам нова бутилка?[/quote]

А защо бяха тия магистрали и населени места изобщо?[/quote]Нямах си на идея,какъв може да е проблема.Гледах да обясня всичко подробно,както е.Явно съм забравил да кажа най-важното. :oops: Колегата "Машина" ме подсети нещо,което съм забравил и подценил.
Какво ще ме посъветвате?Нова бутилка ли?


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 15 мар 2008 4:47


Може просто да ти се е завъртяла ботилката и сондата да не дстига до дъното а да е вече малко 'отстрани'.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 18 мар 2008 9:59


Изпразваш напълно бутилката, отваряш я (някъде на открито, че може да е останала газ), и гледаш - то ще си проличи. Сондата е просто тръбичка която трябва да стига до най-ниската точка на бутилката. Хваната е по някакъв начин към фланеца, е там може нещо да се разхлабило, или дори счупило (при мен се беше спукала месинговата гайка например и не можеше да се стегне добре).


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 18 мар 2008 11:11


А запушена цедка на газовия клапан?При пълна бутилка налягането е голямо и преодолява запушването от графитни частици....малко газ-малко налягане ...проблеми.....при дълъг път от даден момент нанатоварване притока на течна газ недостига и започва прекъсването..
По-лесно е отваряне на газовияклапан и почистване....ако не се оправи едва тогава мисли за бутилката...


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Вто 18 мар 2008 15:10


joker написа:А запушена цедка на газовия клапан?При пълна бутилка налягането е голямо и преодолява запушването от графитни частици....малко газ-малко налягане ...проблеми.....при дълъг път от даден момент нанатоварване притока на течна газ недостига и започва прекъсването..
По-лесно е отваряне на газовияклапан и почистване....ако не се оправи едва тогава мисли за бутилката...
Къде е газовият клапан(цедката)?Простете за невежеството ми,но наистина газовите инсталации са ми "ахилесова пета". :oops:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта