малко за разпр. вал на NZ- двигател

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

малко за разпр. вал на NZ- двигател

Мнениеот nii » Съб 12 ное 2005 9:26


тъй като разводнихме другата тема, почвам тази:
планирам скоро да се сдобия със следния разп. вал: http://www.knobloch-sport.de/tuningkits_polo.htm гледайте втория отгоре надолу, дето пише Motorkennbuchstabe NZ
Basis 40 kW (55 PS)


дайте акъл (тук ще помоля да пишат само хора със значителни знания по темата) дали има нужда да се сменят пружините на клапаните, било то с оригинални или по-твърди или по-меки, и какъв би бил ефекта от 268 градусов вал?
струва ли си да се сменя при цена 270 евро?
и тук ще помоля някой експерт да разкаже какво значат градусите при валовете, и с какво един 268 е по-различен от едиин 280 или повече?




jamie
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jamie » Съб 12 ное 2005 11:07


Ако не е с по-голям лифт (не видях на линка да пише) - няма нужда да сменяш пружини. Особено ако няма да правиш луди обороти.
Твърдите пружини си имат и малко минуси - например износва се повече разпределителния вал.
268 градуса не са екстремни - ще се кара с кеф и на градско дори :-)
ПП: За експертни мнения - боя се че трябва да си намериш някое по-обстойно четиво на английски.
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech_pages/4A-GE%20camshaft_story.htm
Знам че не е за Фолксваген но принципите са си еднакви. Приятно четене !


Потребителски аватар
ivoturboto
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 05 сеп 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivoturboto » Съб 12 ное 2005 13:37


Аз съм със Шрик 280' и не съм слагал други пружини,но за сега нямам проблем ,а съм го сложил преди шест месеца.


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Съб 12 ное 2005 17:59


Аз ще те изчакам Nii , ще видя какъв е ефекта и тогава ще сменя и моя вал :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 13 ное 2005 0:15


колега...няма да се наложи да сменя6 прожините....направо го взимаи,но не си мисли 4е ефектат от вальт 6те е кои знае какьв:))


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 13 ное 2005 0:59


на страницата която си дал няма пълното инфо за вала!!!
а и според мен цената от 270евра, е доста висока за 8в


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 13 ное 2005 10:24


r_tuning написа:не си мисли 4е ефектат от вальт 6те е кои знае какьв:))


ами за ефекта мисля да се доверя на Хамбургския Поло клуб (www.86c.de), някои пичове там са го пробвали тоя вал - http://www.86c.de/tooltips/toolb01.htm#nocke и изглежда са доволни


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 13 ное 2005 10:44


ако се сменят и пружините-разликата ще е по осезаема.
не че ще има някакви проблеми...
иначе най добре е да се комбинира вал с регулируема шайба на разпределителния вал (ангренажна) и с профилактика на смукателните колектори (по големи дроселни клапи).
регулируемата шайба дава възможност да си поиграеш по прецизно с ангранажа което довежда до повишаване на въртящия момент в ниските или повече мощност във високите-зависи накъде ще го разместиш.
понеже играта там е тънка (в рамките на 1 зъб макс!) не може да се настрои с обикновено ангренажно колело.
иначе само вал пак става но ефекта е непълен...


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 14 ное 2005 14:42


nii: отговориха ли ти от фирмата?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 14 ное 2005 14:54


да, 280 евро до берлин, 315 до софия. може да се сложи без да се сменя каквото и да е друго. писа ми самия W. Knobloch :shock:
сега размишлявам как да стане с парите (щото ги нямам) а и освен това ще трябват пари за семеринги гарнитури повдигачи водачи клапани гумички на майстора хонорара gruebel :weep: :dontknow: :help:
а сега ми се прииска и едно настройваемо зъбно колело за тоя вал да взема ама още 65 евра :cry:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 14 ное 2005 18:11


Ако искаш кажи да го пратят до мене и аз ще го пратя по Радина от Бремен, те да ще вземат най много 10 евро, а не 35 както излиза сега, от моя страна нямаш проблем, ще свърша работа.


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пон 14 ное 2005 21:46


тва Поло моноинжекция ли е?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 14 ное 2005 22:36


колата е многоточкова инжекция.
Ръсти, мерси за идеята и желанието, щом събера парите ще се свържа с теб.
ти върза ли оная печка?

П.С. оказва се че вала е правен от Schrick или както там се пише, и е правен за употреба с нормални пружини.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 15 ное 2005 0:16


ми без раздвижно колело почти нищо не правиш, а то може да се направи от стандартно такова както сум направил аз!


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 15 ное 2005 9:15


пусни му една снимка ако имаш да го видим как е станало (пък току-виж съм спестил 65 евро)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта