тъй като разводнихме другата тема, почвам тази:
планирам скоро да се сдобия със следния разп. вал: http://www.knobloch-sport.de/tuningkits_polo.htm гледайте втория отгоре надолу, дето пише Motorkennbuchstabe NZ
Basis 40 kW (55 PS)
дайте акъл (тук ще помоля да пишат само хора със значителни знания по темата) дали има нужда да се сменят пружините на клапаните, било то с оригинални или по-твърди или по-меки, и какъв би бил ефекта от 268 градусов вал?
струва ли си да се сменя при цена 270 евро?
и тук ще помоля някой експерт да разкаже какво значат градусите при валовете, и с какво един 268 е по-различен от едиин 280 или повече?
малко за разпр. вал на NZ- двигател
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 18 юли 2005 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако не е с по-голям лифт (не видях на линка да пише) - няма нужда да сменяш пружини. Особено ако няма да правиш луди обороти.
Твърдите пружини си имат и малко минуси - например износва се повече разпределителния вал.
268 градуса не са екстремни - ще се кара с кеф и на градско дори
ПП: За експертни мнения - боя се че трябва да си намериш някое по-обстойно четиво на английски.
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech_pages/4A-GE%20camshaft_story.htm
Знам че не е за Фолксваген но принципите са си еднакви. Приятно четене !
Твърдите пружини си имат и малко минуси - например износва се повече разпределителния вал.
268 градуса не са екстремни - ще се кара с кеф и на градско дори

ПП: За експертни мнения - боя се че трябва да си намериш някое по-обстойно четиво на английски.
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech_pages/4A-GE%20camshaft_story.htm
Знам че не е за Фолксваген но принципите са си еднакви. Приятно четене !
- ivoturboto
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 сеп 2004 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
r_tuning написа:не си мисли 4е ефектат от вальт 6те е кои знае какьв:))
ами за ефекта мисля да се доверя на Хамбургския Поло клуб (www.86c.de), някои пичове там са го пробвали тоя вал - http://www.86c.de/tooltips/toolb01.htm#nocke и изглежда са доволни
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако се сменят и пружините-разликата ще е по осезаема.
не че ще има някакви проблеми...
иначе най добре е да се комбинира вал с регулируема шайба на разпределителния вал (ангренажна) и с профилактика на смукателните колектори (по големи дроселни клапи).
регулируемата шайба дава възможност да си поиграеш по прецизно с ангранажа което довежда до повишаване на въртящия момент в ниските или повече мощност във високите-зависи накъде ще го разместиш.
понеже играта там е тънка (в рамките на 1 зъб макс!) не може да се настрои с обикновено ангренажно колело.
иначе само вал пак става но ефекта е непълен...
не че ще има някакви проблеми...
иначе най добре е да се комбинира вал с регулируема шайба на разпределителния вал (ангренажна) и с профилактика на смукателните колектори (по големи дроселни клапи).
регулируемата шайба дава възможност да си поиграеш по прецизно с ангранажа което довежда до повишаване на въртящия момент в ниските или повече мощност във високите-зависи накъде ще го разместиш.
понеже играта там е тънка (в рамките на 1 зъб макс!) не може да се настрои с обикновено ангренажно колело.
иначе само вал пак става но ефекта е непълен...
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
да, 280 евро до берлин, 315 до софия. може да се сложи без да се сменя каквото и да е друго. писа ми самия W. Knobloch
:
сега размишлявам как да стане с парите (щото ги нямам) а и освен това ще трябват пари за семеринги гарнитури повдигачи водачи клапани гумички на майстора хонорара gruebel
а сега ми се прииска и едно настройваемо зъбно колело за тоя вал да взема ама още 65 евра

сега размишлявам как да стане с парите (щото ги нямам) а и освен това ще трябват пари за семеринги гарнитури повдигачи водачи клапани гумички на майстора хонорара gruebel



а сега ми се прииска и едно настройваемо зъбно колело за тоя вал да взема ама още 65 евра

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта