Здравейте,
Имам следния проблем:
Веднага след като запаля Полото (Match 2, 2000, бензин) и се чува едно скърцане за около 1 секунда! (пристъргва все едно че ключа се задържи малко повече) Забелязах че ако я запаля след като е загряла звука изчезва.
Също така вече 2 пъти се случва колата да поддържа неравномерни обороти, все едно се натиска и отпуска газта. Като я изключа и запаля отново и този проблем изчезва.
Водих я на сервиз и казаха че проблема е от електрониката и по-точно стартера. Преди да започнат тези проблеми имаше една пукнатина на левия фар. След като преди около 10 дни ходих на планина и я валя голям сняг фара лееекичко се наводни. Според хората от сервиза проблема е дошъл точно от тази вода и е прецакал електрониката и стартера. Казаха че може да се кара няколко месеца но по принцип трябва да се смени стартера. Разпитах и мои приятели и те казаха че проблемите идват от или от ремъците или от стартера.
И тъй като хич не съм специалист, ще Ви бъда много благодарен ако ми дадете идея/съвет какво да направя.
Благодаря много!
Проблем при запалване (скърцане)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Да бе, ще сменяш стартера.....дай направо да ти сменят предницата на колата (от фара до предният прозорец). Проблема ти най-вероятно е или в бендикса (лесно сменяема част от стартера и ще ти излезе макс 70-80 лв със смяната ) или пък от някоя втулка (стуват стотинки ,ама колко ще те оръсят за смяната незнам). Съветвам те да не ходиш повече на това място където са ти казали ,че проблема ти вероятно идвал от спуканият фар ( ТОВА Е ПЪЛЕН АБСУРТ)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Айде сега ,че имам малко повече време:
Пък отностно електрониката на сартера.......? Кажи им ,че си намерил само електрониката му и ако я купиш за колко лева ще ти я сменят : Ще те изгледат много тъпо и ще се чудят какво да ти отговорят
К'ва електроника, к'ви 5 лева?
От стартера ти излиза едно малко зъбно колело с диаметър около 1.5 см ,което като като завъртиш ключа и започва да се върти. То задвижва едно голямо зъбно колело (венеца) ,което е с диаметър около 50 см и заради огромното предавателно число (малко колело-задвижва голямо) стартера ,макар и малък като мощност електродвигател успява да завърти двигателят и да го запали. Съответно венеца се върти бавно ,а стартера много бързо.
Но какво става когато венеца се върти бързо? Това става като вече си запалил колата и примерно се движиш с 2000-3000 оборота. Представяш ли си стартера с колко оборота ще се върти ако връзката между него и венеца все още е осъществена? Има една част която като се запали двигателят и пуснеш ключа се прибира и разваля връзката с венеца. Точно тази част ти е бендикса и ако е износена не се прибира много добре първоначално (особенно когато колата е студена). Има едни втулки които да държат стартера на точно определено място и да може лесно да се осъществява връзката между зубните колела на стартера и венеца (да са точно едно срещу друго).Ако тези втулки са разбити , зъбното колело на стартера"бяга" от това на венеца и трудно се осъществява и разваля връзката помежду им
Пък отностно електрониката на сартера.......? Кажи им ,че си намерил само електрониката му и ако я купиш за колко лева ще ти я сменят : Ще те изгледат много тъпо и ще се чудят какво да ти отговорят

К'ва електроника, к'ви 5 лева?
От стартера ти излиза едно малко зъбно колело с диаметър около 1.5 см ,което като като завъртиш ключа и започва да се върти. То задвижва едно голямо зъбно колело (венеца) ,което е с диаметър около 50 см и заради огромното предавателно число (малко колело-задвижва голямо) стартера ,макар и малък като мощност електродвигател успява да завърти двигателят и да го запали. Съответно венеца се върти бавно ,а стартера много бързо.
Но какво става когато венеца се върти бързо? Това става като вече си запалил колата и примерно се движиш с 2000-3000 оборота. Представяш ли си стартера с колко оборота ще се върти ако връзката между него и венеца все още е осъществена? Има една част която като се запали двигателят и пуснеш ключа се прибира и разваля връзката с венеца. Точно тази част ти е бендикса и ако е износена не се прибира много добре първоначално (особенно когато колата е студена). Има едни втулки които да държат стартера на точно определено място и да може лесно да се осъществява връзката между зубните колела на стартера и венеца (да са точно едно срещу друго).Ако тези втулки са разбити , зъбното колело на стартера"бяга" от това на венеца и трудно се осъществява и разваля връзката помежду им
Anbuch написа:Да бе, ще сменяш стартера.....дай направо да ти сменят предницата на колата (от фара до предният прозорец).
XA_XA_XA MAЛЛИИИИИ
Най вероятни са:
Aко не иэлеэе бендикс, виш лагерите на динамото, ако не са те ролката на ангренажния ремака, ако не е нещо от иэброените приготви си повечко кинти
а эа обороти темата е друга http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62348
Последна промяна от maznia на Сря 19 мар 2008 3:37, променено общо 1 път.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта