как се сваля кората на венто
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
как се сваля кората на венто
интересуваме как се сваля тая кора щото мисля да си слагам колони и искам да я отрежа
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Ще си позволя да се самоцитирам(от тема в Кар аудио и видео -Бас на Венто?)->
Иначе по темaта-по мои наблюдения кората веднъж махне ли се,после много трудно може да се постави без да и се отрази на целостта.
По лесен вариант е да се реже на място с прободен трион(кора и ламарина за елипси) или с макетно ножче(само кората,като се получават заводски кръгли отвори с диаметър 16,5 см.)
На мен сърце не ми даде да режа и затова избрах горния вариант,за мен резултата е задоволителен.
П.П.Виждал съм и вариант с махната кора и бас каса в багажника,но мен лично не ме кефи поне визуално, иначе като звук е много добре...
FELIPE написа::D Да-а-а ...2005-та...как неусетно лети времето...иначе проблема го реших по следния начин->
...без да режа кората отгоре->
Над елипсите има заводски кръгли отвори в ламарината за говорители...е по-хубав звук щеше да има, ако елипсите бяха отгоре,ама трябва да се реже ламарината и кората.
Иначе по темaта-по мои наблюдения кората веднъж махне ли се,после много трудно може да се постави без да и се отрази на целостта.
По лесен вариант е да се реже на място с прободен трион(кора и ламарина за елипси) или с макетно ножче(само кората,като се получават заводски кръгли отвори с диаметър 16,5 см.)
На мен сърце не ми даде да режа и затова избрах горния вариант,за мен резултата е задоволителен.
П.П.Виждал съм и вариант с махната кора и бас каса в багажника,но мен лично не ме кефи поне визуално, иначе като звук е много добре...
- VW`VENTO
- Мнения: 584
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
- Автомобил: VW BORA 1.9TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Ловеч
аз тъкмо 2пъти се изправях пред този проблем.Първият път беше на ладата която имахме,а след това и на мойто венто.И при двата автомобила рязахме ламарината със зеге и ножица за ламарина и в крайна сметка стана както си трябва с малко повечко усилия.На ладата рязането на ламарината беше доста по трудно понеже задното стъклото е по наколнено нямаше никакви дупки и газовата беше точно отдолу.Успех със рязането на ламарините 

- dermeister
- Мнения: 805
- Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dermeister
- Мнения: 805
- Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта