Изчетох всички теми, които намерих с търсачката, но не намерих никакъв друг начин за нулиране на компа освен като се откачи минусовата клема на акумулатора и се постави обратно след около 4-5 минути. Това ли е наистина начина или има и друг.
Днес видях да нулират компа на едно рено клио като откачиха двете клеми от акумулатора и ги свързаха директно една към друга и след това дадоха на контакт (докато клемите са още свързани) в продължение на около 2 минути, след това изключиха от контакт и чак тогава откачиха клемите една от друга и ги поставиха обратно на акумулатора.
Просто искам да си ресетна компа (за да се изчисти накоя грешка, ако има), но не съм сигурен как точно да го направя.
НЕ става въпрос за изчистване на сервизните съобщения като INSP, IN01, Service OIL и т.н.
Колата ми е Поло 1.4 16V AFH '96 ако има някакво значение.
Благодаря предварително!!!
Как да си нулирам (ресетна) компа
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Аз пък не мога да разбера защо сам търсиш да си създаваш проблеми? Щом ти върви добре колата, нямаш грешки. Карай си и си свиркай. Имай вяра в компютрите - ако нещо не е в ред, те ще те "уведомят". В края на краищата, освен диапазон за адаптация има и аварийни режими, които са им заложени фабрично. А неповтарящите се грешки се изтриват автоматично след време.
- kickcho
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
Re: Как да си нулирам (ресетна) компа
минимум 20 минутки трябва да е откачена клемата
Re: Как да си нулирам (ресетна) компа
Polo_AFH написа:Днес видях да нулират компа на едно рено клио като откачиха двете клеми от акумулатора и ги свързаха директно една към друга и след това дадоха на контакт (докато клемите са още свързани) в продължение на около 2 минути, след това изключиха от контакт и чак тогава откачиха клемите една от друга и ги поставиха обратно на акумулатора.
Просто искам да си ресетна компа (за да се изчисти накоя грешка, ако има), но не съм сигурен как точно да го направя.
прави са така се прай--
адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал след това оплатниx и маркучите на ваэдушния филтар чак до дебитомера или там както му се вика л---затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
Последна промяна от maznia на Сря 19 мар 2008 1:15, променено общо 1 път.
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта