Някакви идей
Моментно заглъхване на Golf III GTI 115
Моментно заглъхване на Golf III GTI 115
Значи проблема е следният...Примерно при тръгване като натисна газта до доле и има някакво заглъхване от около 1 секунта и тогава се "изтрелва".Същото го прави и на 2-ра и на 3-та.Карах я на диагностика...Гледаха и бордовия компютър,но никъде не показа грешка.Човека ми каза,че може да е от горивният филтър...смених го и него и пак същото...смених и въздушния
Някакви идей

Някакви идей
pepkata написа:и аз имам същия проблем, смених горивен филтър,въздушен филтър, кабели на свещите,свещи,незнам вече какво още, един специалист ми пипа нещо по една джаджа на въздушния филтър отгоре на която пише че е BOSH и ако я е преебал ще го бия много, незнам как се казва но ми казаха че е доста скъпа
Май говориш за дебитомера
-
twista2020
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Оф и аз имам същия проблем(де да бях само аз)и примен всичко е сменено,а на диагностика съм ходил на 3 места и на трите казват че всичко е 6.Забелязал съм че при постепнно подаване на газ няма или поне е по малкозаглъхването,а при рязко подаване се усеща осезаемо.Все едно е запушена
И мине ли 2500-3000 оборота колата става друга
и набира като ненормална.Оборотите са ми стабилни на празен ход и нямам газова.
Мотора е АЕК.Вече съм го приел и не мисля да ходя по кожудери които нищо не правят а скубят здраво,но все пак тва си остава един много често срещан проблем за който няма 100% диагноза.
Мотора е АЕК.Вече съм го приел и не мисля да ходя по кожудери които нищо не правят а скубят здраво,но все пак тва си остава един много често срещан проблем за който няма 100% диагноза.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Като си купих моя таралясник, същата история ми го правеше.
На оста на дроселната клапа има закачен един потенцометър- датчик за моментното положение на педала (TPS).
Още доста преди да се регна тук и да прочета, че не трябва да се бара (
) по друг начин казано- 3 дни след като купих колата, взех, че го свалих, избих двете месингови втулки, с които е затворен и почистих с памучно парцалче, дето не пуска мъх и напоено със спирт пистите на потенциометърчето
Чудо!!! Вече замислянето го нямаше!!!
Предупреждавам, че това не е хич евтино и... не, че е чупливо, но все пак не е от дебело желязо! Работете внимателно и помнете кое как се поставя! (3 елемента са вътре, включая и капачето на корпуса
Няма страшно, ако се внимава!)
На оста на дроселната клапа има закачен един потенцометър- датчик за моментното положение на педала (TPS).
Още доста преди да се регна тук и да прочета, че не трябва да се бара (
) по друг начин казано- 3 дни след като купих колата, взех, че го свалих, избих двете месингови втулки, с които е затворен и почистих с памучно парцалче, дето не пуска мъх и напоено със спирт пистите на потенциометърчето Чудо!!! Вече замислянето го нямаше!!!
Предупреждавам, че това не е хич евтино и... не, че е чупливо, но все пак не е от дебело желязо! Работете внимателно и помнете кое как се поставя! (3 елемента са вътре, включая и капачето на корпуса
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта
