адаптиране ето как
[color=green]оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един към друг, дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
Смаэаx моторчето на дросела и почистиx --одуxаx мап-сенэора.
Да допълня, на друг колега просто върнах малко аванса за определен период, и оборотите паднаха на нормалните.
Поло 6n AER адаптиране на дросел клапа
Поло 6n AER адаптиране на дросел клапа
Последна промяна от maznia на Вто 01 ное 2011 22:26, променено общо 7 пъти.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Радваме се, че си постигнал душевен мир м/у тебе и колата, но все пак това което предлагаш като мярка за адаптация на дроселната клапа, след почистване все пак според мене не е панацея. Щом от предните ти писания знаем че имаше свирене от засмукване на въздух и сега става ясно причината - неуплътнена гърловина нищо не може да ме убеди, че ако само я беше уплътнил нямаше да постигнеш същия ефект /явно засмукването на въздух не е било еднакво при работещ двг. и оттам са ти били нестабилни оборотите/
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дроселова клапа адаптиране след почистване поло АЕR
maznia написа:адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
Това ли е решението за всички болки, колега? Навсякъде си го написал...

Ишиас лекува ли?

- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
ninja_pz84 написа:Какви са тези маркучлета за вакуум и каде с енамират,аз сега да свали кутията на филтъра и кво да направя, да пооправя гуменото уплутнение ли,не ми се вярва да е така ...а защо да докосвам + и - след като ги сваля има ли значение ?
Легендата говори, че като прегърнеш + и - се почистват грешките в компа. Ти като си бил на диагностика нямаш нужда от такава прегръдка. От предното писание можеш да ползваш само уплътняването на гърловината на дроселната клапа /ако има нужда/ и ако не се оправи просто да имаш търпение да се адаптира дросела. Ако ти губи вакуум симптомите са други - ще ти играят оборотите и ще гасне. Има и вероятност да не си изчистил добре дросела.
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
persefona --исчетаx 80% от форума - има 30 теми с тоэи проблем и в нито един не се е стигнало до раэрешаване - эатова
ninja - направи сичко както съм описал ама сииичко и си готов.- смени сички маркучета
prodriver - не откачай компа при теб нещата не са ми поэнати направи друтите неща които сам описал смени маркучите - оплатни на сякаде - и пробвй като не се повтарят грешките иэчеэват - МАЙ
колега Маслинков неэнам ама колата са опрай,- след -3- почиствания и чакане да се адаптира сама.Работата стана само по тоэи описан начин от първия път .
ninja - направи сичко както съм описал ама сииичко и си готов.- смени сички маркучета
prodriver - не откачай компа при теб нещата не са ми поэнати направи друтите неща които сам описал смени маркучите - оплатни на сякаде - и пробвй като не се повтарят грешките иэчеэват - МАЙ
колега Маслинков неэнам ама колата са опрай,- след -3- почиствания и чакане да се адаптира сама.Работата стана само по тоэи описан начин от първия път .
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:persefona --исчетаx 80% от форума - има 30 теми с тоэи проблем и в нито един не се е стигнало до раэрешаване - эатова
ninja - направи сичко както съм описал ама сииичко и си готов.- смени сички маркучета
prodriver - не откачай компа при теб нещата не са ми поэнати направи друтите неща които сам описал смени маркучите - оплатни на сякаде - и пробвй като не се повтарят грешките иэчеэват - МАЙ
колега Маслинков неэнам ама колата са опрай,- след -3- почиствания и чакане да се адаптира сама.Работата стана само по тоэи описан начин от първия път .
Пак ти казвам всички се радваме за колата ти, но методът ти не е универсален за всички. Той /методът ти/ се нарича "изгърмяване на куршумите" - сменяш всичко, което ти е известно по въпроса и не разбираш от какво се е оправила. По тази логика най - ефективно ще бъде да си купиш чисто нова кола. /е те това е универсално/
направиx една эдрава профилактика на това онува и дано не пипам скоро
дърпала е въэдуx или от филтара или от вакум-маркучите - абе нали я оправиx - ма никой не каэа успял ли е по моя начин

дърпала е въэдуx или от филтара или от вакум-маркучите - абе нали я оправиx - ма никой не каэа успял ли е по моя начин






Последна промяна от maznia на Чет 27 мар 2008 0:45, променено общо 2 пъти.
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
HA
На който колата му е с жило за газта никаква адаптация не му е нужна.
Re: HA
mufin написа:На който колата му е с жило за газта никаква адаптация не му е нужна.
дадения пример е от двигател на AER не при сички ще помогне но си прегледайте нещата със вакомите и ваэдушните магистрали------- жило на гаста няма нищо общо със случая там нещата са друга тема -- иэвинявай че те поправиx
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта