Поло 6n AER адаптиране на дросел клапа

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Поло 6n AER адаптиране на дросел клапа

Мнениеот maznia » Вто 18 мар 2008 1:43


адаптиране ето как
[color=green]оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---

Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един към друг, дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
Смаэаx моторчето на дросела и почистиx --одуxаx мап-сенэора.

Да допълня, на друг колега просто върнах малко аванса за определен период, и оборотите паднаха на нормалните.

Последна промяна от maznia на Вто 01 ное 2011 22:26, променено общо 7 пъти.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 18 мар 2008 9:56


Радваме се, че си постигнал душевен мир м/у тебе и колата, но все пак това което предлагаш като мярка за адаптация на дроселната клапа, след почистване все пак според мене не е панацея. Щом от предните ти писания знаем че имаше свирене от засмукване на въздух и сега става ясно причината - неуплътнена гърловина нищо не може да ме убеди, че ако само я беше уплътнил нямаше да постигнеш същия ефект /явно засмукването на въздух не е било еднакво при работещ двг. и оттам са ти били нестабилни оборотите/


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дроселова клапа адаптиране след почистване поло АЕR

Мнениеот Persefona » Вто 18 мар 2008 10:25


maznia написа:адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---

Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ
ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН

Това ли е решението за всички болки, колега? Навсякъде си го написал... :roll:
Ишиас лекува ли? :lol:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 18 мар 2008 10:31


Абе то с нашия двг. човек трябва да е малко еретик, ама чак пък толкова.......


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Вто 18 мар 2008 11:00


Аз понеже съм с газов инжекцион и ако я направя тази процедура възможно ли е да ми се разбутат настройките на газовия компир или пак да ми се изтрие програмата,защото ми се три веднъж поради умрял тотално акумолатор :?: :gruebel


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Вто 18 мар 2008 14:53


Какви са тези маркучлета за вакуум и каде с енамират,аз сега да свали кутията на филтъра и кво да направя, да пооправя гуменото уплутнение ли,не ми се вярва да е така ...а защо да докосвам + и - след като ги сваля има ли значение ?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 18 мар 2008 15:33


ninja_pz84 написа:Какви са тези маркучлета за вакуум и каде с енамират,аз сега да свали кутията на филтъра и кво да направя, да пооправя гуменото уплутнение ли,не ми се вярва да е така ...а защо да докосвам + и - след като ги сваля има ли значение ?

Легендата говори, че като прегърнеш + и - се почистват грешките в компа. Ти като си бил на диагностика нямаш нужда от такава прегръдка. От предното писание можеш да ползваш само уплътняването на гърловината на дроселната клапа /ако има нужда/ и ако не се оправи просто да имаш търпение да се адаптира дросела. Ако ти губи вакуум симптомите са други - ще ти играят оборотите и ще гасне. Има и вероятност да не си изчистил добре дросела.


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Вто 18 мар 2008 15:43


Изчистен е, защото и майстора след мен го чисти ,когато беше и диагностиката


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 18 мар 2008 15:59


Моят майстор го чисти 3 пъти, последния от които го къпа в кофа с разтворител /май корисилин/ след като отстрани стъпковото моторче преди банята/


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 19 мар 2008 1:27


persefona --исчетаx 80% от форума - има 30 теми с тоэи проблем и в нито един не се е стигнало до раэрешаване - эатова


ninja - направи сичко както съм описал ама сииичко и си готов.- смени сички маркучета


prodriver - не откачай компа при теб нещата не са ми поэнати направи друтите неща които сам описал смени маркучите - оплатни на сякаде - и пробвй като не се повтарят грешките иэчеэват - МАЙ

колега Маслинков неэнам ама колата са опрай,- след -3- почиствания и чакане да се адаптира сама.Работата стана само по тоэи описан начин от първия път .


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 19 мар 2008 8:29


maznia написа:persefona --исчетаx 80% от форума - има 30 теми с тоэи проблем и в нито един не се е стигнало до раэрешаване - эатова


ninja - направи сичко както съм описал ама сииичко и си готов.- смени сички маркучета


prodriver - не откачай компа при теб нещата не са ми поэнати направи друтите неща които сам описал смени маркучите - оплатни на сякаде - и пробвй като не се повтарят грешките иэчеэват - МАЙ

колега Маслинков неэнам ама колата са опрай,- след -3- почиствания и чакане да се адаптира сама.Работата стана само по тоэи описан начин от първия път .

Пак ти казвам всички се радваме за колата ти, но методът ти не е универсален за всички. Той /методът ти/ се нарича "изгърмяване на куршумите" - сменяш всичко, което ти е известно по въпроса и не разбираш от какво се е оправила. По тази логика най - ефективно ще бъде да си купиш чисто нова кола. /е те това е универсално/


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 19 мар 2008 23:52


направиx една эдрава профилактика на това онува и дано не пипам скоро
дърпала е въэдуx или от филтара или от вакум-маркучите - абе нали я оправиx - ма никой не каэа успял ли е по моя начин


:drive :bleh1 :bleh1 :vacation :drunk :056:

Последна промяна от maznia на Чет 27 мар 2008 0:45, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Чет 20 мар 2008 0:59


Аз утре ще кажа.....


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

HA

Мнениеот mufin » Чет 20 мар 2008 13:41


На който колата му е с жило за газта никаква адаптация не му е нужна.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: HA

Мнениеот maznia » Чет 20 мар 2008 17:09


mufin написа:На който колата му е с жило за газта никаква адаптация не му е нужна.


дадения пример е от двигател на AER не при сички ще помогне но си прегледайте нещата със вакомите и ваэдушните магистрали------- жило на гаста няма нищо общо със случая там нещата са друга тема -- иэвинявай че те поправиx



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта