Играят оборотите, започна да тресе и да работи тежко

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Играят оборотите, започна да тресе и да работи тежко

Мнениеот ninja_pz84 » Пет 08 фев 2008 19:43


като се прибирах на светофарите започнаха да ми играят оборотите,ту се оправят, ту пак започват, и точно пред нас започна да работи странно,започна да тресе някак си и да работи тежко?Някой има ли представа какво става ?
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 09 фев 2008 22:09


Причини много - от вода в бензина, през зацапана дроселна клапа, та до загуба на вакуум от маркуче, или не дай боже от сервото на спирачките


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Нед 10 фев 2008 8:51


наи-вероятно зацана дроселова клапа


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Помощ

Мнениеот ninja_pz84 » Нед 10 фев 2008 17:21


Исчистих дроселовата клапа,беше зацапана наистина,махнах акумулатора за 10 тина минути и после си оправих вси4ко.Запалих оборотите стояха около 1100 после паднаха на 1000 в рамките на 5 минути.....тукмо си помислих че се е оправила, но изведнуй паднаха леко оборотите и тя започна пак да работи тежко.....чува се някакво чаткане,не е нормалното тракане за АЕR-ите а мн по силно и вибриращо.ПОкарах е малко ,някак си няма мощност,набира но трудно и трака .....Все на някой тр да се е случвало...помогнете.....Благодаря


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Нед 10 фев 2008 17:24


A и двигателя странно загря барзо....мн барзо даже


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Re: Помощ

Мнениеот dkalfov » Нед 10 фев 2008 17:54


ninja_pz84 написа:Исчистих дроселовата клапа,беше зацапана наистина,махнах акумулатора за 10 тина минути и после си оправих вси4ко.Запалих оборотите стояха около 1100 после паднаха на 1000 в рамките на 5 минути.....тукмо си помислих че се е оправила, но изведнуй паднаха леко оборотите и тя започна пак да работи тежко.....чува се някакво чаткане,не е нормалното тракане за АЕR-ите а мн по силно и вибриращо.ПОкарах е малко ,някак си няма мощност,набира но трудно и трака .....Все на някой тр да се е случвало...помогнете.....Благодаря
каде зареждаш че мен от като мина от ОМВ на ЛУКОИЛ и ми праи тоз проблем с оборотите а за набирането може ли да приплъзва съединителя


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Нед 10 фев 2008 17:59


зареждам на Еко, ми и като не е карам на място като е пак трака като е форсирам


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 10 фев 2008 19:15


ми води я на майстор, на диагностика
как трака - като клапани ли?
или по заглушено тракане
пп: тоя AER почва да ме плаши :shock


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Нед 10 фев 2008 23:21


а според вас опасно ли е да е карам така до сервиза дали ще и стане нещо?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 10 фев 2008 23:42


е ще те закара до сервиза, не и се плаши


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Пон 11 фев 2008 1:27


И все пак очаквах някой да ми помогне повече,описах точно какви са и симптомите а никой дори не каза кабели,свещи, че работи на по малко цилиндри , май на никой не му се занимава да помага а само да пита за неговите си проблеми..... :(


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 11 фев 2008 8:44


Не че никой не иска да помогне, ама инфото, което даваш е супермалко. Не казваш скоро сменял ли си масло, с какво? Свещи сменяни ли са скоро, с какви си сега? Така както си го написал излиза, че колата е обслужена както трябва и нищо не намарил с търсачката като възможна причина по тези въпроси / а теми във форума - в изобилие/ Като отвориш капака, от къде се чува тракането? Ако е от горе е възможно от хидравличен повдигач. Ако е за смяна при загряла 90гр кола и поддържане на 2500 об. за 20сек. не изчезва - тогава си за сервиз. Но първо смени бензина от друга бензиностанция, щом вече си се оправил с дроселната клапа. А ако е загуба на вакуум на комп. Дг. едва ли ще го хванат. Затова си провери мъркучето, дето отива към дросела да не се пукнало в студа. Ако то е наред нека друг да слуша отпред а ти натисни спирачките до край няколко пъти - ако се чува съскане, значи мембраната се е закъсала /това е най - лошият вариант /Е, ако изключим счупен лагер на разпредерителния вал - това вече е опасно.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 18 мар 2008 1:53


адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---

Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ
ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 18 мар 2008 17:06


ОФФ.
По принцип не се мотам в този раздел, но...
:roll: maznia, защо в шест или седем теми пишеш същия пост в зелено :?: Това което си споделил от личен опит е полезно, но не е необходимо да се набива толокова.
Това с ресета на компа не е нещо ново. Също и за начините на почистване на дросела.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 19 мар 2008 1:08


имаше бая теми и xора които стигнаxа до моя xал и момент и никой не успя да реши проблема до край



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта