като се прибирах на светофарите започнаха да ми играят оборотите,ту се оправят, ту пак започват, и точно пред нас започна да работи странно,започна да тресе някак си и да работи тежко?Някой има ли представа какво става ?
mod edit: vasstop
Играят оборотите, започна да тресе и да работи тежко
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Помощ
Исчистих дроселовата клапа,беше зацапана наистина,махнах акумулатора за 10 тина минути и после си оправих вси4ко.Запалих оборотите стояха около 1100 после паднаха на 1000 в рамките на 5 минути.....тукмо си помислих че се е оправила, но изведнуй паднаха леко оборотите и тя започна пак да работи тежко.....чува се някакво чаткане,не е нормалното тракане за АЕR-ите а мн по силно и вибриращо.ПОкарах е малко ,някак си няма мощност,набира но трудно и трака .....Все на някой тр да се е случвало...помогнете.....Благодаря
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
Re: Помощ
каде зареждаш че мен от като мина от ОМВ на ЛУКОИЛ и ми праи тоз проблем с оборотите а за набирането може ли да приплъзва съединителяninja_pz84 написа:Исчистих дроселовата клапа,беше зацапана наистина,махнах акумулатора за 10 тина минути и после си оправих вси4ко.Запалих оборотите стояха около 1100 после паднаха на 1000 в рамките на 5 минути.....тукмо си помислих че се е оправила, но изведнуй паднаха леко оборотите и тя започна пак да работи тежко.....чува се някакво чаткане,не е нормалното тракане за АЕR-ите а мн по силно и вибриращо.ПОкарах е малко ,някак си няма мощност,набира но трудно и трака .....Все на някой тр да се е случвало...помогнете.....Благодаря
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Не че никой не иска да помогне, ама инфото, което даваш е супермалко. Не казваш скоро сменял ли си масло, с какво? Свещи сменяни ли са скоро, с какви си сега? Така както си го написал излиза, че колата е обслужена както трябва и нищо не намарил с търсачката като възможна причина по тези въпроси / а теми във форума - в изобилие/ Като отвориш капака, от къде се чува тракането? Ако е от горе е възможно от хидравличен повдигач. Ако е за смяна при загряла 90гр кола и поддържане на 2500 об. за 20сек. не изчезва - тогава си за сервиз. Но първо смени бензина от друга бензиностанция, щом вече си се оправил с дроселната клапа. А ако е загуба на вакуум на комп. Дг. едва ли ще го хванат. Затова си провери мъркучето, дето отива към дросела да не се пукнало в студа. Ако то е наред нека друг да слуша отпред а ти натисни спирачките до край няколко пъти - ако се чува съскане, значи мембраната се е закъсала /това е най - лошият вариант /Е, ако изключим счупен лагер на разпредерителния вал - това вече е опасно.
адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта